|
Monday Bar Lucia Cruise 2006 ..::.. 14 december (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Daniey |
Lägger in mitt/mina förslag här då ;)
DAG 1
Main
Åke Ceder Vs Steve Vs Fatmenice
Mark Norman Vs Cor Fijneman / Carl Cox / Christopher Lawrence
Sander Van Doorn / Laurent Garnier / Talla 2XLC
Panorama
Future Lounge...
Axwell / Angello
Erick E / Sander Kleinenberg
Tania Vulcano / Loco Dice / Timo Maas
Future Lounge...
DAG 2
Main
Jace / Fredde / JohnnyBoy
MARCEL WOODS / Yves Deruyter
Panorama
Fredrik Stenerfeldt / Tomas Krome / Cari Lekebusch
ScuL / Joel Mull Vs Adam Beyer |
|
|
| Vizay |
jag hann som vanligt inte skicka in en mix pga. så jävla mycket annat att göra, föll bort helt ur min skalle.
Aja med 100 pers (och förmodligen mer) i konkurens så är det skit samma antar jag, inte mycket till chans iaf...
Finns väl ingen chans att dom tar emot en mix på måndag antar jag eftersom deadline var i torsdags... |
|
|
| zoric |
Christopher Lawrence skulle vara riktigt sjukt!
:eyespop: |
|
|
| Kvicket |
DAG 1
Main
Mark Norman
Carl Cox
The Prophet
Panorama
Angello & Ingrosso
Guetta
Sander
DAG 2
Main
JohnnyBoy
Yves Deruyter
Panorama
Fredrik Stenerfeldt
ScuL
... Drömma kan man alltid :) |
|
|
| ScuL |
hehe
najs med support :cool: |
|
|
| anuga |
Hehehe, min ny blivna singel brossa kommer följa med på Kryssningen, efter att jag gav han ett antal länkar till gallerier på den förra.
(Jag Underar Varför Han Valde Att Följa Med?)
Han har aldrig varit på en trance fest eller liknande :)
Han är StudentLivs kille... :D
Detta lär bli intressant, iallafall för mig :D
Han är också fotograf ;) http://www.radicalfoto.se/
Men kan inget om att göra hemsidor ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Några namn som dykt upp inför Luciakryssen
Eddie Halliwell
Sander van Doorn
Talla2XLC
Simon Patterson
DJ Tsuyoshi
+ 9 x Future Lounge
och Johnny Boys morgongymnastik!
Förstasidan är uppdaterad!
Så här ser en preliminär tidsplan ut!
22.30-00.00 : Warmup
00.00-02.00 : Sander van Doorn
02.00-04.00 : Eddie Halliwell
04.00-06.00 : Talla2XLC
14.00-16.00 : Simon Patterson
16.00-18.00 : DJ Tsuyoshi
Härligt att 2 namn som jag tjatat om kom med!
TALLA 2XLC och SANDER VAN DOORN :D |
|
|
| Akia |
| Nåt datum när biljetterna släpps? |
|
|
| RebeL9 |
| DJ Tsuyoshi Suzuki var det klart intressantaste namnet av dessa. För er som inte känner till honom så är han en galet duktig japansk dj som spelar en grym hybrid av hardhouse och psy. :) |
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by RebeL9
DJ Tsuyoshi Suzuki var det klart intressantaste namnet av dessa. För er som inte känner till honom så är han en galet duktig japansk dj som spelar en grym hybrid av hardhouse och psy. :) |
Insane, ej hört talas om förr. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Akia
Nåt datum när biljetterna släpps? |
Snackade med Johnny här om dagen... biljettsläpp-datum meddelas snart! :gsmile: |
|
|
| anuga |
Tsuyoshi, e inte han signad på Hellhouse?
Isåfall, lär han påminna om Yoji Biomehanika ;)
Talla tror jag nog kan regera hela kryssningen! Säger bara release partyt av Politics of Dance 2, de var överlägset bästa acten.
Sander... nja, gör han en Essential Mix Set, så kommer jag nog vara på Future Loungen istället...
Simon kan nog vara rätt nice med, har inte hört något set med honom, men f16 susar i öronen ;) |
|
|
|
|