|
Monday Bar Lucia Cruise 2006 ..::.. 14 december (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| Pisch |
Alltid lika skoj! Anuga, Viz & tears FTW!
Bäst på kryssen: När Simon Patterson spelade Dogzilla - Wihtout you near! Lugna mig nu! Helt sick! Det 2:a bästya va Ciabattan och kaffet på morgonkvisten!
Åerkommer med rapport när jag kan skriva ordentligt! |
|
|
| ColinZeal |
Sorry Steve men jag hittade dom här bilderna:

och

:D
Vizay:
Jävligt tråkigt att höra det där med mobilen..
:( |
|
|
| Pisch |
| LOL! Vilka ögon du har på den andra bilden Steve! HAHAHAHA! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Hej alla!
Först vill jag börja med att tacka alla som stöttade mig... gick riktigt bra och det var ett jäkla drag på golvet!
Blev inte så bra meetup men wtf jag träffade de flesta iaf.
Lyckades bli superfull mot slutet dag2 tyvärr... kan inte fatta hur det gick till!
Aja... i det stora hela! Grymt kul kryss igen! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by ColinZeal
Nån förutom steve som känner till vad det här är för låt? http://www.youtube.com/watch?v=DsZDzicvySs
9 minuter in i steves set. Hur skön som helst, dock är ljudet inte det allra bästa som vanligt. |
Låten är Michael Splint - You set me free (Dj Choose & F Remix)
:gsmile:
Kul att ses igen! Tack för supporten! |
|
|
| anuga |
Såja, tbx i Skåneland o här kommer rapporten :)
Dag Ett var ju bra, det lilla man kommer ihåg, Minttu'n tog sin verkan ganska snabbt och efter typ Alter börjat spela kommer jag ihåg, väldigt lite...
Inte förrens jag vaknade dag två och tittat i videokameran insåg jag att jag hade både varit på main under Fredrik och på Panorama under Steve, något jag trodde jag hade missat, trodde när jag vaknade att jag inte kommit ifrån hyttarna ens :)
Dag Två, tog det lugnt, blev mest njuta av musiken =) Och memorera eXtremt roliga kommentarer =)
Är det sant att Simon spelade "Without you" efter en annan låt Pisch? ;)
Överlag spelade alla grymt bra!!! Men som alltid, måste jag säga att det är folket som gör festen, allt annat är bara "props".
10/10! |
|
|
| ColinZeal |
Alla roliga kommentarer ja.
Hängde med några gotlänningar som var så otroligt sköna. Polaren bad en av killarna säga:
"Säg kuka ur"
"Kiucka ijurr" fick han som svar.
Sen spånade vi fram att det skulle vara grymt att få dom att säga "Kuka ur på ringmuren nu"
Det lät himmelskt kul!
Mer om det på nästa blogginlägg som avhandlas på länken i signaturen.
Steve:
Tack för låten. Helgrym. Du har ingen möjlighet att göra som Scul och spela in setet hemma och lägga upp den nätet?
Vore kul att höra den igen. Och dom delarna man missade. :) |
|
|
| jofawe |
fy fan vilken resa :)
ALLT var grymt! |
|
|
| Flanker |
| Ja, jag är ju som vanligt inte alls någe aktiv här, finns tyvärr inte så mycket tid till det. Men jag måste bara säga att kryssen var riktigt, riktigt bra enligt mig. Första dan (natten) var väl i ärlighetens namn något "tam" tycker jag, lät liksom lite likadant mest överallt (därmed inte sagt att det lät dåligt alls, men inte någon sån där 100%-are). Men sen då, dag 2! Först ett suveränt set av Dogzilla, och sen... ja, DJ Tsuyoshi zommade iväg upp på en av de översta platserna på min privata topplista direkt! :eyespop: Dansade två timmar i sträck, trots att min hals höll på att skrumpna av törst, men jag ville inte missa en endaste minut av "Yoshi:s adventures" (och inte mista min centrala placering på dansgolvet förstås)! :crazy: |
|
|
| reveal |
| Några bildarkiv man kan kolla igenom? :) |
|
|
| Akia |
23 timmar skön musik i trevligt sällskap :gsmile: , precis som det ska va! Tack mjz och Speactra! Saknade meetup`et men hann i alla fall träffa nåra av er innnan somliga försvann i mintuångor...;)
Trist med telefonen, Vizay :mad: kunde lika gärna varit min som jag oförsiktigt lämnade kvar i hytten tillsammans med plånboken :clown: .
Längtar redan till nästa kryss! |
|
|
|
|