|
[31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Devilex |
| Vorig jaar stond Tom De Neef op Sensation, ook een naam waarvan 80% hier in Belgie nog niet had gehoord. |
|
|
| Jasperovitsj |
| En nu Markus Schulz, waarvan even weinig mensen het bestaan afweten. Dus what's your point? :p |
|
|
| FUSyke |
| Wat ik wil zeggen is dat de meeste die hier op het forum zitten alleen maar pro trance zijn en contra 'al de andere vormen van edm'. Het kan zijn dat Guetta niet je smaak is of dat hij slecht draait. Discusieer daar dan over op een goede manier maar niet met kinderlijke uitspraken zaols sommigen hier doen. Wat een gedoe is het hier bijvoorbeeld niet rond Jean en YDR. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Wat ik wil zeggen is dat de meeste die hier op het forum zitten alleen maar pro trance zijn en contra 'al de andere vormen van edm'. |
Weeral een redelijk gedurfde conclusie :p |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Weeral een redelijk gedurfde conclusie :p |
'De meeste' zeg ik. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Sensation wil wss het Belgische publiek laten kennis maken met het groot Belgisch talent. |
Kijk dat begrijp ik nu niet. Als men dat zou willen waarom nodigt men dan (prog)housedj's uit? Het is toch nog altijd Sensation dacht ik? Ik dacht dat het toch wat meer om Trance draaide. Guetta is duidelijk een commerciële zet. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Config
Ik dacht dat het toch wat meer om Trance draaide. |
Dat is al lang niet meer het geval. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by TOR
Dat is al lang niet meer het geval. |
ja dat weet ik wel , daarom zei ik ook 'wat' meer..
Sensation is de laatste jaren nooit echt een toonbeeld geweest van trance, maar toch blijven veel mensen het een van de grootste Trance-evenementen noemen. En welk groot evenement kan je eigenlijk nog een echt trance-evenement noemen? |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Config
En welk groot evenement kan je eigenlijk nog een echt trance-evenement noemen? |
In hoeverre moet dat ook de bedoeling zijn?
Nu klink je als één van de conservatieve users waar FUSyke het over heeft :p |
|
|
| DJ Sid |
| Guetta is gewoon een zeer grote publiekstrekker door zijn bekendheid. En af en toe draait ie toch wel deftige sets imo, bv die van op Radio FG van 24-12-2006 |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Wat een gedoe is het hier bijvoorbeeld niet rond Jean en YDR. |
Nu je het toch opwerpt: ik denk dat we David Guetta eigenlijk de DJ Jean van de housescene mogen noemen:p Het feit dat velen hier Guetta slecht vinden heeft niet persé iets te maken met oogkleppen ophebben he. Ik ken veel mensen die vaak naar house luisteren maar die de Guetta-sets platte kak vinden. Er zijn gewoon veel betere house-DJ's (en -producers) dan Guetta:) |
|
|
|
|