|
[31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Joker666
LOTTO Arena (naast sportpaleis Antwerpen) zou daar misschien wel geschikte lokatie voor zijn, of niet?
http://www.lotto-arena.be/ |
Ziet er mooi uit. |
|
|
| TripleB |
| al bij al valt de line-up toch dik mee, kzie FLG en Guetta ook liever ni komen maarja met Schulz, Baker, The Glimmers en vooral Ferry hoor je mij niet klagen :) ik hoop ook nog op een Megamix zoals in 2005! da was zot :eyes: :happy2: |
|
|
| FredNova |
about Fedde Le grand...
Ben net zijn Sessions cd (Ministry of Sound) aant beluisteren... en die is super vet!
Nieuwe muziek, verre van commercieel en niks komma niks plat.
Lekkere house met weinig electro invloed, soms iets dieper en met heel wat soul. Een supervette drive en perfectly mixed.
Te vergelijken met een Tom De Neef (hoewel die vorig jaar met opzet wat commercieler draaide op Sensation)
Ik kijk er naar uit (en gun de man ook dat hij een vette hit scoorde). |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Joker666
LOTTO Arena (naast sportpaleis Antwerpen) zou daar misschien wel geschikte lokatie voor zijn, of niet?
http://www.lotto-arena.be/ |
voor dat er één steen lag, was id&t met deze mensen aan het onderhandelen... nog effe geduld |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by FredNova
voor dat er één steen lag, was id&t met deze mensen aan het onderhandelen... nog effe geduld |
Om in navolging van de " My First Proms" die daar komt voor kinderen, een "My First Sensation" te organiseren? :gsmile:
Ook een flauw mopje ;) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Om in navolging van de " My First Proms" die daar komt voor kinderen, een "My First Sensation" te organiseren? :gsmile:
|
begin al maar te speculeren over de line-up :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| Bon, kans zit erin dat ik toch naar Sensation White ga :wtf: |
|
|
| FUSyke |
| Ik ben er ook bij:) |
|
|
| Devilex |
Gaan we anders al eens gokken naar de megamix?
- Fedde Le Grand - Put Your Hands Up For Detroit
- Bodyrox - Yeah Yeah (die debiele remix die ze op stubru en donna spelen)
- ... |
|
|
| Xilver |
| Wedden dat ze Universal Nation er ook in gaan steken. |
|
|
| Sh!fty |
Op deze zou ik men geld zetten :tongue2
Outwork - Elektro (The Cube Guys Delano Remix)
ali b ft yes-r & the partysquad - rampeneren
bob sinclar - rock this party
supermode - tell me why
tiesto ft maxi jazz - dance4life
pakito - moving on stereo
Sander Kleinenberg - This is sensation |
|
|
| Jasperovitsj |
| Mason - Exceeder |
|
|
|
|