|
[31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| massiveK |
| quote: | | pakito - moving on stereo |
:eyes: :whip: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Mason Vs. Princess Superstar - Perfect Exceeder |
Fixed.
Die is nog irritanter :toothless |
|
|
| Devilex |
| Mss kan World Hold On ook nog eens bovengehaald worden? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Bon, kans zit erin dat ik toch naar Sensation White ga :wtf: |
Ik ga dus, en ik word er zowaar nog voor betaald ook :D |
|
|
| massiveK |
| Jasper de nieuwe Security man :p |
|
|
| Glexx |
| Zeg, vraagske, moeten u schoenen ook wit zijn? :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Glexx
Zeg, vraagske, moeten u schoenen ook wit zijn? :p |
Neeje :) |
|
|
| FUSyke |
| @ Fred: Is er al een timetable? |
|
|
| Antony |
| ik zal wa later aankomen, khoop da ze beginnen me the glimmers en fedde le grand :p |
|
|
| FenixStyle |
| De voorbije dagen aan een aantal contests meegedaan, hopelijk heb ik eens eindelijk geluk en win ik dus free VIP-tickets.. :p |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by FUSyke
@ Fred: Is er al een timetable? |
ja :-)
maar ligt nog niet vast, dus nog effe geduld gevraagd |
|
|
|
|