|
[31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| quote: | Originally posted by Push2005
house dus m.a.w. :D |
Ik zou het groove noemen! |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Real
Ik zou het groove noemen! |
ik eerder :p |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by mrcanon
ik eerder :p |
Kom kom, groove gelijkstellen met , nu ga je toch een stapje te ver hoor! |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Push2005
house dus m.a.w. :D |
Groove of House, tis om het even. Groove is gewoon een nieuwe naam voor iets dat al heel lang bestaat onder de noemer "house" :o
En Guetta kan echt NIET mixen, wat een prutser :disbelief
Ziet er dan naar uit dat de (house) trend van de Hollandse editie zich voortzet in Bels. Zonde! |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by Loraine
Groove of House, tis om het even. Groove is gewoon een nieuwe naam voor iets dat al heel lang bestaat onder de noemer "house" :o
En Guetta kan echt NIET mixen, wat een prutser :disbelief
Ziet er dan naar uit dat de (house) trend van de Hollandse editie zich voortzet in Bels. Zonde! |
Nee denk het niet, eerste jaar begonnen de trancedj's ook maar na de megamix en had je ook Junior Jack & Kid Creme als housedj's. Dit jaar is dat Guetta. |
|
|
| FUSyke |
| Heb gewoon eens respect voor elk muziekgenre en elke dj!!! Kennen jullie The Glimmers niet? Breek ze dan niet af. Kom eerst eens naar hun set luisteren en oordeel dan pas. Mss heb je iets nieuws ontdekt. En tijdens Guetta zijn set zullen er hier ook wel velen van jullie staan mee swingen. Daar ben ik zeker en vast van overtuigd! En als jullie The Glimmers en Guetta toch niet willen horen, dan moeten jullie maar pas komen als de megamix begint. Dan mogen jullie kleppen af. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FUSyke
En tijdens Guetta zijn set zullen er hier ook wel velen van jullie staan mee swingen. Daar ben ik zeker en vast van overtuigd! |
lol :p |
|
|
| Bertn |
| als ik wil swingen ga ik wel naar een trouwfeest of zo. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Heb gewoon eens respect voor elk muziekgenre en elke dj!!! Kennen jullie The Glimmers niet? Breek ze dan niet af. Kom eerst eens naar hun set luisteren en oordeel dan pas. Mss heb je iets nieuws ontdekt. En tijdens Guetta zijn set zullen er hier ook wel velen van jullie staan mee swingen. Daar ben ik zeker en vast van overtuigd! En als jullie The Glimmers en Guetta toch niet willen horen, dan moeten jullie maar pas komen als de megamix begint. Dan mogen jullie kleppen af. |
Neenee, wij zijn hetero. :) |
|
|
| Devilex |
| Ik denk dat mensen die naar trance luisteren juist het meest van al openstaan voor andere genres, iets wat niet kan gezegd worden van de doorsnee techno/minimalfan. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Bertn
als ik wil swingen ga ik wel naar een trouwfeest of zo. |
:stongue: |
|
|
|
|