|
[31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| FUSyke |
| Ik heb nog een ticket over. Mensen die intresse hebben > PM MIJ! |
|
|
| lost_in_trance |
ik werk deze zaterdag avond dan kan ik het niet doen
Te koop : 2 kaartjes voor sensation White
30 euro voor een
55 euro voor twee |
|
|
| massiveK |
| quote: | ik werk deze zaterdag avond dan kan ik het niet doen
Te koop : 2 kaartjes voor sensation White
30 euro voor een
55 euro voor twee |
Comme il avait été bien stipulé lors de l'organisation du concours, il est strictement interdit de revendre les cartes gagnées...
Je suis bien déçu que tu ne respectes pas la règle...
Tu pourrais au moins avoir la correction de propser ces places gracieusement à ceux qui ont participé et qui n'ont pas eu la chance de gagner (et ils étaient nombreux). Poste donc une annonce sur clubxtrem en proposant de les donner.:mad: |
|
|
| massiveK |
| Jammer genoeg voor hem want hij staat nu op de black list voor de toekomstige wedstreden ;) |
|
|
| lost_in_trance |
:D
je me suis fait capté
VERBETERING : kaartjes te geven als jullie willen |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by lost_in_trance
:D
je me suis fait capté
VERBETERING : kaartjes te geven als jullie willen |
in dat geval wil ik ze wel!:D |
|
|
| Synthesia |
^Ik ook wel :p
Twijfel nog om te gaan |
|
|
| christina |
ik was eerst!:mad:
:D |
|
|
| BZRK |
21.00: Doors open
22.00: Glimmers
23.20: Fedde le Grand
00.45: Dance 4 Life (Benjamin Bates)
01.10: David Guetta
02.40: Megamix
03.10: Ferry Corsten
04.35: Markus Schulz
05.50: Fred Baker |
|
|
| FCB_Fanatic |
| Ik vraag mij af voor hoeveel man Fred Baker nog een setje kan spelen ... Ik ben nog nooit naar Sensation geweest, dus ik heb der geen idee van of er rond dat uur nog veel volk is. |
|
|
| Devilex |
| Wat een schijt TT. Anders konden ze de trancedj's allemaal op 2u tijd laten komen? |
|
|
|
|