|
[31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| quote: | Originally posted by TOR
Nah, Yves Deruyter tien uur lang solo en de rest slechts één (poging tot) overgang. Dat is het enige rechtvaardige systeem! |
overgang? ik dacht dat die andere namen op de affiche stonden om YDR koelte toe te wuiven en drankjes te brengen? |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Bertn
overgang? ik dacht dat die andere namen op de affiche stonden om YDR koelte toe te wuiven en drankjes te brengen? |
Ze doen eigenlijk meer dan dat, ze testen ook één voor één het systeem zodat de almachtige vader van de Belgische EDM niet voor onaangename verrassingen komt te staan tijdens zijn magische tovenarij. |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by MikeVee
ROFL; hoe lang gaat iedereen spelen; of zouden de dj's per 2 spelen.
Ik kan me niet van de gedachte ontdoen dat dit er komt nadat er op de nederlandse fora enkel slechte commentaar te horen was op de line-up en er amper nederlanders tickets gekocht hadden.
Maar dit zal FN zometeen weer ontkennen :rolleyes: . |
lol, ik zie u ook graag *big hug*
geloof me dat er sowieso een pak Nederlanders gaan zijn ;-)
trouwens er wordt niet verwacht even veel volk te zijn als white de dag erna
eerst zaagt iedereen dat het te weinig djs zijn, nu zijn het er teveel
eerst zaagt men dat het jump is en te weinig hard, nu wordt hard toegevoegd en ist weer ni goed
misschien zijn er wel meerdere zalen? misschien wel 100 zalen?
misschien draait YDR inderdaad 10 u en de rest elk 5 minuten...
soit, ik denk dat id&t.be heel veel moeite doet en oor heeft naar wat er hen gezegd en gemaild wordt, dus stuur die feedback zeker door (maar kijk misschien ook eerst eens wat de eerste black in be gaat geven) |
|
|
| Glexx |
| quote: | Originally posted by FredNova
misschien wel 100 zalen? |
Dat is onmogelijk denk ik :crazy: |
|
|
| Antony |
| moest fedde der nu echt bij... maakt ook is een hitje |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Antony
moest fedde der nu echt bij... maakt ook is een hitje |
Ik ben blij dat hij er ook bij is. Ik begon al te twijfelen om te gaan maar met hem er bij begin ik toch meer zin te krijgen! De site is ook in orde.
Zijn er al mensen die zeker zijn dat ze gaan? |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Zijn er al mensen die zeker zijn dat ze gaan? |
yes, heb mijn ticket al paar weken |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Antony
moest fedde der nu echt bij... maakt ook is een hitje |
En wat een fokking schijtplaat it is |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Xilver
En wat een fokking schijtplaat it is |
Omdat het nu commercieel is? Op die paar maanden heeft hij het toch al mooi gemaakt. |
|
|
| Push2005 |
| Haha, arme Ferry zal weer maar een setje van 45 mins mogen draaien zoals in Sensation White NL zeker ? |
|
|
| Antony |
| tis dermee dakket ook zei... :( khoop da fedde 10 minuutjes krijgt voor zen detroit die we dan in de megamix nog is gaan mogen horen. |
|
|
|
|