return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
[31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp (pg. 4)
View this Thread in Original format
Xilver
Sjah... Iets is zoveel waard als zotten eraan willen spenderen. En aangezien Sensation zo'n typisch gehyped feest is, geraakt het uitverkocht, zelfs al waren de tickets nog 50% duurder.

Marketing... Als gij iets evengoed verkocht kreeg aan een hogere prijs, zou je 't ni zelf doen? De enige manier waarop die prijzen gaan minderen, is als ze veel minder bezoekers trekken. Maar het typische achterlijke Belgische uitgaanspubliek kennende, zal dit niet zo snel gebeuren.
1Million$shot
quote:
Originally posted by Xilver
Dit roept om



here we go again :D
kokkenmaster
In de gazet stond laatst een artikel over de komende Sensation-events. "Het decor blijft nog een verrassing." :stongue: Tis gewoon dat van Nederland 2006 aangezien zij steeds de primeur krijgen...

Owja, in het artikel stond ook "De Black editie zal iets harder zijn, meer techno." Zou het zijn ja? :)
Phortastic
Techno lol
Jump ja, JUUUUUUUUUUUUUUUUUMPEEEEEEEEEEEEEEUH zeg ik u :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Config
stampuhh!!
kokkenmaster
Oewe oewe !!

:rolleyes:
Thomas @ A.T.P
Khoop dat ze eens een echte pure trancenaam boeken a la Steur, Silent waves in die zaal zou hemels zijn:eek:
Real
Nuh-uh.

Sensation White is voor mij de Q-Music onder de dance-events. :nervous:
FenixStyle
quote:
Originally posted by Phortastic
Techno lol
Jump ja, JUUUUUUUUUUUUUUUUUMPEEEEEEEEEEEEEEUH zeg ik u :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:


Njah ik vermoed ook dat het wel gewoon jump en hardstyle zal zijn op de Black.. :rolleyes:


Voor een line-up met Liebing & Picotto zoals in 2002 had ik anders wel getekend.. :crazy:
five am addict
quote:
Originally posted by BZRK
Ze zullen alletwee wel gemakkelijk uitverkopen. Jumperkes genoeg om ne black met gemak te vullen, en de white is nog nooit een probleem gebleken. En met deze line-up nog minder een probleem denk ik.


kent je de juist line up white of nee???

Bertn
quote:
Originally posted by five am addict
kent je de juist line up white of nee???


seffes toek op aa bakkes e moat:p
BZRK
quote:
Originally posted by five am addict
kent je de juist line up white of nee???


Lees anders de eerste post in deze thread nog eens :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement