return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 
[31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp (pg. 20)
View this Thread in Original format
Antony
quote:
Originally posted by BZRK
21.00: Doors open
22.00: Glimmers
23.20: Fedde le Grand
00.45: Dance 4 Life (Benjamin Bates)
01.10: David Guetta
02.40: Megamix
03.10: Ferry Corsten
04.35: Markus Schulz
05.50: Fred Baker

this sucks...

nu voelek me toch wel nbeetje gezien nu da Markus naar illusion komt en Fred Baker 3 uur mag gaan draaien in Versuz. Zou er tegen 2u nog parkeerplaats zijn, of misschien al trug :p
deckard1001
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Ik vraag mij af voor hoeveel man Fred Baker nog een setje kan spelen ... Ik ben nog nooit naar Sensation geweest, dus ik heb der geen idee van of er rond dat uur nog veel volk is.

Is nog veel volk ze dan, de meesten blijven daar tot 7u
Maar idd maar 4uurkes trance ze hebben ons weer goe liggen, alles is ver een uur opgeschoven dan vorig jaar.
Line-up 2006

21:00 INTRO
22:00 MAXIM LANY
23:00 TOM DE NEEF
00:15 DARREN EMMERSON
01:45 MEGAMIX
02:15 M.I.K.E.
03:45 MARCO V
05:15 DAVE LAMBERT
07:00 END
Margaux
hoooow jong wat een stomme time table is dat !!!!!! :whip:
Push2005
Serieus, wat had je verwacht... Het is Sensation hé, geen trance energy. Sensation is voor mainstream ppl.
Als je de evolutie van de Sensation in NL en de voorgaande edities hier bekijk dan had je dit kunnen voorspellen alvorens je een ticket koopt ;)

Van 3u - 7u heb je je portie commerciele trance toch ?
Margaux
vraagt er ene op dieje shoutwall: sensation white is da ook met 'populaire' liedjes of alleen techno? :haha:
christina
progrez en ik gaan ook met gekregen kaarten.

un très grand merci lost in trance!
Jasperovitsj
Dag credibiliteit :p
Progrez
Vraag me niet welke dj's er deze avond komen. Los van Schulz en Corsten ben ik niet bij machte om één enkele naam op te noemen. Maar onder het motto 'doe wel en zie niet om' geef ik de meer dan 15 000 cliniclowns graag een kans. Een gekregen kaart mag men immers niet in de bek kijken. Na de traditionele voetbalavond in tweede klasse waag ik me maar wat graag aan een nacht vol lage verwachtingen en grote beloften. Wie weet is het allemaal niet zo erg als het lijkt en keer ik met een onverwacht positief gevoel terug naar huis.

Benieuwd.
The_G0dfather
Goe dak ni ga, wachten tot 3 uur is lik ietske overdreven, lol en dan nog voor ferry
FUSyke
Het is mijn eerste Sensation en ik ben nu eens benieuwd wat dat allemaal gaat worden. De timetable vind ik alvast heel goed :)

Ik ga voor de eerste keer The Glimmers zien en ik ben eens benieuwd of ze hun grote naam waard zijn.
Van Fedde Le Grand heb ik al enkele sets gehoord en die waren zeker niet mis. Ik heb dus grote verwachtingen :)
Dan is het Benjamin Bates. Zijn sets zijn wel goed maar wat hij vanavond gaat brengen weet ik niet.
Dan 1u30 lekker feesten op David Guetta :) Het dak van het Sportpaleis zal er dan wel afgaan!
Dan nog de megamix en dan zijn we naar huis.

Of toch nog niet helemaal...onderweg nog keer stoppen in Koloso voor Marco Bailey:)

MikeVee
quote:
Originally posted by FUSyke

Of toch nog niet helemaal...onderweg nog keer stoppen in Koloso voor Marco Bailey:)

Euhm, Koloso is niet eens open.
FUSyke
quote:
Originally posted by MikeVee
Euhm, Koloso is niet eens open.

Idd, ik zie het nu ook pas. koloso staat onder water :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement