|
[31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Omdat het nu commercieel is? Op die paar maanden heeft hij het toch al mooi gemaakt. |
Euhm neen, effectief omdat het een schijtplaat is. Ik ben niet zo'n elitaire zak die alles wat commercieel is, slecht vind. Het is gewoon ongeïnspireerde platte kak. |
|
|
| Devilex |
| Kan je niet de helft van je ticket betalen en dan pas na de megamix binnekomen ? |
|
|
| Snelle69 |
| quote: | Originally posted by Devilex
Kan je niet de helft van je ticket betalen en dan pas na de megamix binnekomen ? |
helaas... zo zit ID&T Belgium wel ni in elkaar hoor! ;) |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Devilex
Kan je niet de helft van je ticket betalen en dan pas na de megamix binnekomen ? |
Je kan dat wel als je de volle pot betaald:)
De line up van Black is weer een beetje aangepast:
Yves De Ruyter
Greg C
Ruthless
Coone
MEGAMIX
Ghost
Showtek
Technoboy vs The Prophet
Zany
Outblast vs Darkraver |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Xilver
Euhm neen, effectief omdat het een schijtplaat is. Ik ben niet zo'n elitaire zak die alles wat commercieel is, slecht vind. Het is gewoon ongeïnspireerde platte kak. |
Hear ye hear ye!
En wie zegt dat die Fedde (ffs, wa voor ne naam is da nu? :nervous: ) effectief kan draaien? |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Ik vind dat BeTA T-shirts een uitzondering zouden moeten zijn op Sensation White. |
|
|
| Antony |
| ze zijn perfect om mee naar den black te gaan! :p |
|
|
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Hear ye hear ye!
En wie zegt dat die Fedde (ffs, wa voor ne naam is da nu? :nervous: ) effectief kan draaien? |
Ik heb al zalige setjes van die man gehoord.
Kakkers mogen altijd thuisblijven, die helpen toch niet om er wat sfeer in te brengen.
Jo :x |
|
|
| Antony |
| hebtge gelijk in, kijk naar 19 years illusion waar de beta's de enigsten waren die stil stonden :p ma tis gewoon jammer da op de valreep trance tijd zal moeten inboeten door een man die hier een populair hitje scoort. zal me der in mate van het mogelijke ook wel op losgeven. ma had het liever anders gezien... |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Antony
hebtge gelijk in, kijk naar 19 years illusion waar de beta's de enigsten waren die stil stonden :p |
De enige die bewogen, zul je bedoelen.
Op sterke muziek welteverstaan, geen hitjesreeks aan elkaar getrainwreckt door Jan. |
|
|
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by Antony
hebtge gelijk in, kijk naar 19 years illusion waar de beta's de enigsten waren die stil stonden :p ma tis gewoon jammer da op de valreep trance tijd zal moeten inboeten door een man die hier een populair hitje scoort. zal me der in mate van het mogelijke ook wel op losgeven. ma had het liever anders gezien... |
Tgoh, hij heeft een hitje ja. Maar hij draait zeer sterk (imo) en daarom is het nog niet zo slecht. |
|
|
| Antony |
| voor niet zo slecht betaal ik geen 45 euro. als ze de ticketverkoop starten moeten ze maar van de line-up afblijven. als ferry of markus nu maar 45 minuutjes krijgen gaank spijt hebben van men geld. want ik betaal heus ni om der almaal de witte uit te hangen. |
|
|
|
|