return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
[31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp (pg. 6)
View this Thread in Original format
deckard1001
quote:
Originally posted by Thomas @ A.T.P
Khoop dat ze eens een echte pure trancenaam boeken a la Steur, Silent waves in die zaal zou hemels zijn:eek:

Fred Baker zal sensation afsluiten
bron: www.fou69.com
Bunz
Da line-upken begint er wel goed uit te zien moetk zegge :)
deckard1001
quote:
Originally posted by Bunz
Da line-upken begint er wel goed uit te zien moetk zegge :)

Idd het zal weer een trancefeestje worden
Jasperovitsj
Een zeer commercieel trancefeestje dan toch :p
deckard1001
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Een zeer commercieel trancefeestje dan toch :p

Tja dat heb je he bij een mega-event maar line-up is toch stukken beter dan vorig jaar
voorlopige line-up
- Ferry Corsten
- David Guetta
- Markus Schulz
- Fred Baker
Push2005
Hm, het wordt toch nog interessant :).

Aan de andere kant als ik even denk aan de editie van vorig jaar waar mensen opgesloten zaten tot 1u heb ik alweer minder goesting :p

Ik heb de eerste edition van sensation belgië gedaan, en zó magisch vond ik het toch niet... (althans voor die prijs)
Transfusion
I'll be there.
Xilver
quote:
Originally posted by Push2005
Ik heb de eerste edition van sensation belgië gedaan, en zó magisch vond ik het toch niet... (althans voor die prijs)


Bovenaan in die logekes was 't wel fijn
djcresto
quote:
Originally posted by Xilver
Bovenaan in die logekes was 't wel fijn


goe Tom, als ge voor mij vip tickets hebt ga ik wel mee ;)

Anders zonder witte kleren zou ik het mss wel overwegen
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by djcresto
Anders zonder witte kleren zou ik het mss wel overwegen


bij mij hetzelfde eigenlijk :(

Tom Fische
ok nu ga ik zowiezo :p

naar't schijnt 20% ga krijgen op men ticketje omdat ik blauw had vorig jaar...? is daar iets van aan?
Config
quote:
Originally posted by Tom Fische
ok nu ga ik zowiezo :p

naar't schijnt 20% ga krijgen op men ticketje omdat ik blauw had vorig jaar...? is daar iets van aan?


nee dan ist aan 200%.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement