|
[31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| deckard1001 |
| quote: | Originally posted by Thomas @ A.T.P
Khoop dat ze eens een echte pure trancenaam boeken a la Steur, Silent waves in die zaal zou hemels zijn:eek: |
Fred Baker zal sensation afsluiten
bron: www.fou69.com |
|
|
| Bunz |
| Da line-upken begint er wel goed uit te zien moetk zegge :) |
|
|
| deckard1001 |
| quote: | Originally posted by Bunz
Da line-upken begint er wel goed uit te zien moetk zegge :) |
Idd het zal weer een trancefeestje worden |
|
|
| Jasperovitsj |
| Een zeer commercieel trancefeestje dan toch :p |
|
|
| deckard1001 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Een zeer commercieel trancefeestje dan toch :p |
Tja dat heb je he bij een mega-event maar line-up is toch stukken beter dan vorig jaar
voorlopige line-up
- Ferry Corsten
- David Guetta
- Markus Schulz
- Fred Baker |
|
|
| Push2005 |
Hm, het wordt toch nog interessant :).
Aan de andere kant als ik even denk aan de editie van vorig jaar waar mensen opgesloten zaten tot 1u heb ik alweer minder goesting :p
Ik heb de eerste edition van sensation belgië gedaan, en zó magisch vond ik het toch niet... (althans voor die prijs) |
|
|
| Transfusion |
| I'll be there. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik heb de eerste edition van sensation belgië gedaan, en zó magisch vond ik het toch niet... (althans voor die prijs) |
Bovenaan in die logekes was 't wel fijn |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Xilver
Bovenaan in die logekes was 't wel fijn |
goe Tom, als ge voor mij vip tickets hebt ga ik wel mee ;)
Anders zonder witte kleren zou ik het mss wel overwegen |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by djcresto
Anders zonder witte kleren zou ik het mss wel overwegen |
bij mij hetzelfde eigenlijk :( |
|
|
| Tom Fische |
ok nu ga ik zowiezo :p
naar't schijnt 20% ga krijgen op men ticketje omdat ik blauw had vorig jaar...? is daar iets van aan? |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Tom Fische
ok nu ga ik zowiezo :p
naar't schijnt 20% ga krijgen op men ticketje omdat ik blauw had vorig jaar...? is daar iets van aan? |
nee dan ist aan 200%. |
|
|
|
|