|
[31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| diddi |
| quote: | Originally posted by djcresto
kheb just mijn witte broek weggesmeten dus ik ga passen |
:p :stongue: |
|
|
| Xilver |
| Bof, alsek weer gratis Vipticketjes kan fixen ga'k er wel naartoe :D |
|
|
| Antony |
| goeie line-up alvast, ma kost toch zoveel eh... |
|
|
| deckard1001 |
| quote: | Originally posted by De Geert
mooiere line-up al dan vorig jaar...
ik ben aanwezig!
en hopelijk nog een belgische trance-klassebak op de line-up :D |
Airwave
of DJ Elof
of DJ Fou |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by deckard1001
of DJ Fou |
Eh...
Frankske de ego-midget noem ik nu ni echt een klassebak. |
|
|
| deckard1001 |
| Fred Baker mag ook aan de line-up toegevoegd worden zal sensation white afsluiten |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by deckard1001
of DJ Fou |
Allow me to :haha: |
|
|
| Xilver |
Dit roept om
 |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by deckard1001
of DJ Fou |
:stongue: Dat zal niet gaan, die moet al de zaal opkuisen :p |
|
|
| deckard1001 |
| quote: | Originally posted by MikeVee
:stongue: Dat zal niet gaan, die moet al de zaal opkuisen :p |
Fou verzorgd de laser show, en trouwens, paar keer naar zillionbeach geweest deze zomer en moe zeggen Fou zijn draaikunsten waren sterk verbeterd |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by deckard1001
en moe zeggen Fou zijn draaikunsten waren sterk verbeterd |
Kon het slechter dan? :stongue: |
|
|
| Hydra |
Ik zag de lineup en dacht "hmmm dit kan wel eens mijn eerste Sensation hier worden...". En toen zag ik de prijs.
Ik weet nog toen ID&T 2 jaar geleden schreeuwde om de feesten goedkoper te maken. Ze deden toen zo'n actie dat iedereen met een Innercity ticket gratis een vriend mee mocht brengen. Het eerst volgende feest dat ik daarna deed was Trance Energy. Ten opzichte van de keer daarvoor was de prijs van het ticket gedaald met een ongelofelijke 1 of 2 euro. Eens aangekomen op het feest zelf, was de drank gestegen van 2 naar 2,2 euro.
(sigh) Marketing.... |
|
|
|
|