|
[31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Misschien aanwezig op den White voor Guetta, Glimmers, megamix en Ferry. |
Dat zijn exact de 4 redenen waarom ik niét ga. |
|
|
| Joker666 |
| Ik ga dan weer voor Guetta, Megamix, Corsten, Schulz en Fred Baker... beste line up van de laatste 3 edities volgens mij!!! |
|
|
| mrcanon |
| Is idd wel de beste line-up tot nu toe, ben vorig jaar nie geweest maar wel de eerste keer. The Glimmers zijn eigenlijk totaal mijn smaak nie, maar ze draaien in begin van avond, dus da is zo erg nie. David Guetta is ook nie volledig mijn smaak maar ik denk da die wel nog paar goe plaatjes zal draaien. De megamix is wel ne keer wijs. Maar dan komen de drie mannen waar ik eigenlijk voor ga: Ferry, Schulz en Baker. Het meest eigenlijk voor Ferry en Schulz, want ik ben bang dat Fred Baker plat zal draaien, maar we zullen zien :) Het zal normaal ook het decor zijn van vorig jaar in Holland en da vind ik persoonlijk toch wel schoonste decor tot nu toe. Dus t'zal wel goe avondje zijn qua sfeer en muziek. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Joker666
Ik ga dan weer voor Guetta, Megamix, Corsten, Schulz en Fred Baker... beste line up van de laatste 3 edities volgens mij!!! |
me too :) |
|
|
| Xilver |
| Guetta is een janet |
|
|
| Glexx |
| quote: | Originally posted by Xilver
Guetta is een janet |
Dat doet er niet toe!
NIET! |
|
|
| Push2005 |
| Maar het blijft wel een dikke janet :) |
|
|
| Keldana |
| quote: | Originally posted by MikeVee
even bumpen voor de meelezende Duitsers:
Sensation White 31-03-2007 :
The Glimmers
David Guetta
MEGAMIX
Ferry Corsten
Markus Schulz
Fred Baker |
Dank U .... is dat officieel ???
The Glimmers ??? Is dat een belgische group ??? Wat slag muziek spelen die ??? |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Keldana
Dank U .... is dat officieel ???
The Glimmers ??? Is dat een belgische group ??? Wat slag muziek spelen die ??? |
"van oldskool hiphop via groovy disco doorvloeiend naar funky electro tot underground new wave" :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Push2005 |
| house dus m.a.w. :D |
|
|
| Keldana |
| quote: | Originally posted by Real
"van oldskool hiphop via groovy disco doorvloeiend naar funky electro tot underground new wave" :nervous: :nervous: :nervous: |
O.k. !!! :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
|
|