return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
[31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp (pg. 15)
View this Thread in Original format
FenixStyle
quote:
Originally posted by Antony
voor niet zo slecht betaal ik geen 45 euro. als ze de ticketverkoop starten moeten ze maar van de line-up afblijven. als ferry of markus nu maar 45 minuutjes krijgen gaank spijt hebben van men geld. want ik betaal heus ni om der almaal de witte uit te hangen.

De line-up bij Sensation wordt doorgaans pas lange tijd na de ticketverkoop bekend gemaakt.. (als ze al bekend wordt gemaakt, zie Sensation NL vorig jaar)
Antony
weet da wel, dermee dak ook doorgaans nog nooit geweest ben.
dus nu trug naar men vorige post.
FUSyke
Fedde draait echt wel lekker. En ik vind ook dat het goed verdeelt is: 3 trance dj's en 3 house/electro dj's.

We kunnen beter een ticket delen. Ik blijf tot aan de megamix en de anderen komen toe als de megamix begint :)
Config
quote:
Originally posted by FUSyke
Fedde draait echt wel lekker. En ik vind ook dat het goed verdeelt is: 3 trance dj's en 3 house/electro dj's.

We kunnen beter een ticket delen. Ik blijf tot aan de megamix en de anderen komen toe als de megamix begint :)

wat een ingesteldheid.. naar huis gaan na de megamix.. :rolleyes:

ik vind de verdeling maar kut, der wordt wel gezegd dat Sensation geen trance meer is, maar dat is het wel effe geweest, en ik vind nog altijd dat je wat meer Trance mag verwachten dan, ZELFS in België.. Tomorrowland heeft bewezen dat het kan, de trance-tent zat toen stampend vol en der was echt een zalige sfeer.. Over een paar jaar blijft er wellicht niets meer over van Trance op Sensation.. jammer toch..
FUSyke
quote:
Originally posted by Config
wat een ingesteldheid.. naar huis gaan na de megamix.. :rolleyes:

Ik zeg gewoon wat velen hier zeggen maar dan omgekeerd. Had ik gezegd dat ik maar kwam tegen dat Ferry moet beginnen dan had het wss wel goed geweest.
TOR
Toch niet, want je gaat dan nog steeds naar een crappy event :p
FUSyke
quote:
Originally posted by TOR
Toch niet, want je gaat dan nog steeds naar een crappy event :p

Ik zou het niet weten want ik ben er nog nooit naartoe geweest. Ik zal dan voor de eerste keer kunnen oordelen.
Config
quote:
Ik zou het niet weten want ik ben er nog nooit naartoe geweest. Ik zal dan voor de eerste keer kunnen oordelen.

ja maar je doet maar de helft :p
FUSyke
quote:
ja maar je doet maar de helft :p

Ik blijf nog wel even om Ferry te zien. Je weet immers nooit dat mijn liefde voor trance nog eens opflakkert:)
Xilver
quote:
Ik blijf nog wel even om Ferry te zien. Je weet immers nooit dat mijn liefde voor trance nog eens opflakkert:)

Dat zou wel mooi zijn natuurlijk op een forum als tranceaddict, nietwaar?

Real
quote:
Over een paar jaar blijft er wellicht niets meer over van Trance op Sensation.. jammer toch..

Neu. Als het aan mij lag werd er helemaal geen trance op Sensation gedraaid. Die hele breezer-sfeer die er rond dat evenement hangt, bweik. Laat er maar dj's komen als Fedde of Bob Sinclar, dan is iedereen content.
Push2005
quote:
Originally posted by Real
Neu. Als het aan mij lag werd er helemaal geen trance op Sensation gedraaid. Die hele breezer-sfeer die er rond dat evenement hangt, bweik. Laat er maar dj's komen als Fedde of Bob Sinclar, dan is iedereen content.

Vind ik eigenlijk ook... En het zijn meestal toch al namen die tranceaddicts al veel hebben gezien en er niet meer speciaal voor afzakken.

Ik heb de eerste editie gehad; toen speelde Armin zelfs nog redelijk... maar al bij al vond ik het zo speciaal niet.

Ik ga voortaan enkel nog maar zoals tom; alst van de voorniet is :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement