|
[31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Config
Over een paar jaar blijft er wellicht niets meer over van Trance op Sensation.. jammer toch.. |
net goed! trance is de laatste jaren teveel geassocieerd geweest met zijn poempapa-crappy commerciele showgedeelte door events zoals sensation. vooral het feit da ge u daar int wit moet zetten geeft het gheel een extra johnytintje mee. ik wil dat de naam "trance" gezuiverd wordt van crappy events zoals sensation, waar de show belangrijker is dan de muziek. |
|
|
| Config |
| Hmm ja, daar zou ge eigenlijk wel best eens gelijk in kunnen hebben. Was sowieso nooit van plan om ooit te gaan.. Er mag voor mijn part wel een extra trance-event komen dan :) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Config
Hmm ja, daar zou ge eigenlijk wel best eens gelijk in kunnen hebben. Was sowieso nooit van plan om ooit te gaan.. Er mag voor mijn part wel een extra trance-event komen dan :) |
sensation afvoeren, AIB indoor terug! |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Config
...Tomorrowland heeft bewezen dat het kan, de trance-tent zat toen stampend vol en der was echt een zalige sfeer.. Over een paar jaar blijft er wellicht niets meer over van Trance op Sensation.. jammer toch.. |
je vergelijkt een tent van 500 a 1500 man wel met het sportpaleis van 15000 a 20000 man
ik trek daar een andere conclusie uit
(waarom denk je dat er zo getwijfeld wordt om Trance Energy naar België te halen? simpelweg omdat je misschien maar zo een 5000 man haalt)
en dus kunnen de trance feestjes best iets kleiner zijn dan sensation
misschien komen die er stilaan wel (die trance feestjes voor een paar duizend man) geduld |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FredNova
en dus kunnen de trance feestjes best iets kleiner zijn dan sensation
misschien komen die er stilaan wel (die trance feestjes voor een paar duizend man) geduld |
Dat lijkt me ook gewoonweg het beste :) Tegenwoordig heb ik het op die grote events stilaan ook allemaal wel een beetje gezien. Vuurwerk, lasers, intro's,... Allemaal leuk om te zien, maar na een tijdje hebt ge er wel genoeg van. Op Trance Energy bijv ga ik me wsl veel beter amuseren in de kleinere stages ipv op de mainstage.
Moest er ooit een Belgische editie van Trance Energy komen, ben ik dan ook al meer dan tevreden als dit in een kleinere zaal is waar enkel de muziek centraal staat :) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Moest er ooit een Belgische editie van Trance Energy komen, ben ik dan ook al meer dan tevreden als dit in een kleinere zaal is waar enkel de muziek centraal staat :) |
ok, maar dan zal het niet 'Trance Energy' heten |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by FredNova
ok, maar dan zal het niet 'Trance Energy' heten |
Gelukkig. Met die naam trek je het verkeerde publiek aan in België. (lees: Sensation-publiek) |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Real
Gelukkig. Met die naam trek je het verkeerde publiek aan in België. (lees: Sensation-publiek) |
I Love Techno heeft dat probleem ook... |
|
|
| Real |
Maar I Love Techno is geleidelijk uit z'n voegen getreden. Ik denk dat I Love Techno 10 jaar geleden dat probleem nog niet had (maar ik kan fout zijn). Als ID&T in België een evenement organiseert, zijn er steeds mensen (breezers :p ) die aanwezig MOETEN zijn. Of er nu house, trance of jump gespeeld wordt, dat verschil interesseert hen blijkbaar gewoon niet. En als er dan nog eens "trance" in de naam voorkomt, is het hek helemaal van de dam. :p
En dat is helemaal geen kritiek naar ID&T gericht, ik ben erg blij dat ze nu ook een Belgische afdeling hebben, maar ik jaag mij gewoon erg op aan de mentaliteit van sommige mensen op die feestjes. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FredNova
je vergelijkt een tent van 500 a 1500 man wel met het sportpaleis van 15000 a 20000 man
ik trek daar een andere conclusie uit
(waarom denk je dat er zo getwijfeld wordt om Trance Energy naar België te halen? simpelweg omdat je misschien maar zo een 5000 man haalt)
en dus kunnen de trance feestjes best iets kleiner zijn dan sensation
misschien komen die er stilaan wel (die trance feestjes voor een paar duizend man) geduld |
Ik heb ook nooit gezegd dat het een event moest zijn dat in het Sportpaleis moet zijn, of op een andere grote locatie? Gewoon een deftige trance-event waarbij der een deftige 100% trance line-up is, dat vind ik veel belangrijker.. Ik sta liever tussen een publiek die trance echt apprecieert , dan tussen een publiek dat er niets van kent en waar sommigen proberen te jumpen op trancebeats... hoe hatelijk is dat niet.. Ik weet niet of dat nog mogelijk is, maar ik denk het wel.. Of zo'n event dan genoeg volk kan trekken, das dan weer een andere vraag. |
|
|
| mrcanon |
Sensation begint normaal om 22u en duurt tot 7u. 9u dus, waarvan 45 min Megamix. Er blijven dus nog 8u 15 min over. Elke dj zal dus ongeveer 1u 20 min draaien. Hopelijk krijgen de housedj's elk 45 min :p
Vroeger vond ik de Megamix nog wijs, ge hoorde soms nog goeie classics. Maar nu: alle hitjes van het afgelopen jaar :( |
|
|
| Joker666 |
| quote: | Originally posted by FredNova
misschien komen die er stilaan wel (die trance feestjes voor een paar duizend man) geduld |
LOTTO Arena (naast sportpaleis Antwerpen) zou daar misschien wel geschikte lokatie voor zijn, of niet?
http://www.lotto-arena.be/ |
|
|
|
|