return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
[31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp (pg. 5)
View this Thread in Original format
five am addict
dank u weel,

guetta beuuuuuuuuuuurk,
ferry ik heb hij gezien vijf keer de laatste drie jaar (tomorowland 2005,asta den hag juni 2005 voor de lef party,trance ennergy 2005 en inercity 2004 ah nee sorry da was 4 keer gezien:D)en markus shulz een keer voor de trance ennergy 2006.
dus de line up is nie veel interessant voor mij op deze moment,
ik hop een engelse dj zoals above&beyond of mijn faovoriete gareth emery maar ik moet niet meer dromen denk ik:id&t blijf id&t :disbelief
kokkenmaster
quote:
Originally posted by five am addict
dank u weel,

guetta beuuuuuuuuuuurk,
ferry ik heb hij gezien vijf keer de laatste drie jaar (tomorowland 2005,asta den hag juni 2005 voor de lef party,trance ennergy 2005 en inercity 2004 ah nee sorry da was 4 keer gezien:D)en markus shulz een keer voor de trance ennergy 2006.
dus de line up is nie veel interessant voor mij op deze moment,
ik hop een engelse dj zoals above&beyond of mijn faovoriete gareth emery maar ik moet niet meer dromen denk ik:id&t blijf id&t :disbelief

1) Je kan Ferry van een goed jaar terug niet meer vergelijken met nu. Zelf gezien op oa. Sensation '03, Illusion Beach '05, TL '05... en zijn sound was op TL '06 echt ferm en dat wordt het nu ongetwijfeld weer. En moet het niet juni 2006 zijn voor de LEF party?

2) A&B echt niet !! Hun optreden op TE '06 was gewoon belachelijk en saai.

3) Gareth Emery: een ok dj maar wil je volk op je feest. Dan vraag je niet zo'n 'kleine' namen. Zou ik ook niet doen als ik ID&T was. Een groot bedrijf kan dit soort risico's gewoon niet nemen.
five am addict
ja precies,

1.voor above&beyond in te 2006 ik ben ok met jou,
want ik was ook niet blij van hem maar in den haag de 18/11/2005 da was heel supeeer ik heb houden de manier van spelen de set een plaat up lifting een plaat tribal enzevoorde da was de groote gespeelt vindt ik,ma ja in trance ennergy da was niet in accoord met de rest van de dj da was meer veel kalm voor deze event :mad:

2.voor jou gezien set in 2003 met ferry ik wil gekent de playlist aub
ik was nog niet genoeg trance voor event doen maar das mijn favoriete periood van ferry dus als je kan me geven de playlist da was heel leuke van jij.

3.en voor gareth das darvoor alles mijn favoriete dj dus ik droom ik weet maar ik weet ook ik heb meer kans van hem gezien at een volgende intuition party van een groote festival want ik heb stuuren een mail naar menno en menno zegt mij zijn in contakt met hem agent dus wie weet????:happy2:
kokkenmaster
Qua A&B ben ik niet zo zot van hun stijl en zeker niet van hun eigen producties. Naast 'Air For Life' die nog zalig is, is de rest veel te veel vocale eenheidsworst...

De Ferry tracklist had ik niet (enkel de set in mp3 :D) maar via google 'tracklist +"Ferry Corsten" +"Sensation 2003" kwam ik uit op het volgende:

01 Sensation Intro: Snow State
02 Boss@Nova - Stone Cold (Original Mix)
03 Fictivision vs C-Quence - Symbols (Original Mix)
04 Matt Cassar pres Most Wanted - Seven Days & One Week (Remix)
05 Solid Globe - North Pole (HIER WERD IK ZOT :))
06 ID (Interview Armin van Buuren)
07 Afterburn - Summer Sun
08 Ferry Corsten - Indigo (Original Mix)
09 ID (Johan Gielen Interview)
10 Darude - Music (Bostik Mix)
11 Benny Benassi pres The Biz - Satisfaction (Steve Murano Remix)
12 Ferry Corsten - Punk (Original Mix)
13 Grooveyard - Mary Go Wild (New Remix)
14 Ferry Corsten - Rock Your Body Rock

Graag gedaan ;)
five am addict
ok dank u weel man,

ik zie ook graag jou top vijf: ik je geef mijn personeel top vijf (ik heb ongeveer 1000 vynils en 300 cds)5.john o'callaghan and kearney-excatly (discover 2006)4.late night alumni zoals jij
:stongue: 3.endre i kill for you (anjunabeats 2004)2.samuel zone intox rox (inspired rec 2006)en de absoluut top een voor mij is gareth emery and jon o'bir no way back (five am 2005-2006):D :D :D je mag geven jij bericht op deze top vijf als je wil
Phortastic
:wtf:

8x8 ?
Antony
Moonlight party is een fééérm plaatje inderdaad :toocool:
Magistrate
quote:
Originally posted by five am addict
ik je geef mijn personeel



:D
five am addict
sorry man,
ik ben franstalig en ik doe mischien enkele of heel veel fauten in het nederlands maar ik probeer:nie veel franstalige doe hem beste in het nederlands dus je was moeten zijn blij want ik probeer praten ;)
alesandro
Groetjes van Five Am Addict :D

Keldana
Ik ben van plan naar het Sensation White in de Sportpalais te gaan. Is er iets wat ik moet weten als ik duitser ben en met een auto naar Antwerpen wil rijden ???

Waar kun ik parkeren en de auto naar het evenement in een stuk terugfinden ???

Bedankt
Frank
Real
quote:
Originally posted by Keldana
Ik ben van plan naar het Sensation White in de Sportpalais te gaan. Is er iets wat ik moet weten als ik duitser ben en met een auto naar Antwerpen wil rijden ???

Waar kun ik parkeren en de auto naar het evenement in een stuk terugfinden ???

Bedankt
Frank

Er is genoeg parking in de omgeving normaal. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 
Privacy Statement