|
[31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp
|
View this Thread in Original format
| Desperado22 |
When: 31.03.2007
Where: Sportpalais Antwerpen/Belgie
Tickets: 42,50 Euro about www.teleticketservice.com,available from 11.11.2006
Combitickets: Ticket White + Black: 75 euro
Lineup:
Ferry Corsten
David Guetta
Markus Schulz
and more names will come soon.
Trailer
More Infos |
|
|
| Real |
| I'm going for Guetta, he's like the next best thing since sliced bread. :eyespop: |
|
|
| mrcanon |
| 't zal dus nog keer Sensation worden dit jaar! de witten dus ;) |
|
|
| FenixStyle |
Ben nu niet echt liefhebber van Sensation, dus laat ik beide edities mooi aan mij passeren ;) Al staat Markus natuurlijk altijd garant voor feest, maarja er zullen nog wel ander kansen komen om hem nog eens bezig te zien.
Ben trouwens eens benieuwd naar de opkomst nu er twee editie in één weekend tijd plaatsvinden.. |
|
|
| Bertn |
| alsof de muziek belangrijk is op sensation:p |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Ben trouwens eens benieuwd naar de opkomst nu er twee editie in één weekend tijd plaatsvinden.. |
Ze zullen alletwee wel gemakkelijk uitverkopen. Jumperkes genoeg om ne black met gemak te vullen, en de white is nog nooit een probleem gebleken. En met deze line-up nog minder een probleem denk ik. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by BZRK
Ze zullen alletwee wel gemakkelijk uitverkopen. Jumperkes genoeg om ne black met gemak te vullen, en de white is nog nooit een probleem gebleken. En met deze line-up nog minder een probleem denk ik. |
Maar veel van die jumperkes gingen bij gebrek aan een Black de vorige edities gewoon naar de White, en die zullen vanaf dit jaar dus niet meer naar de White gaan..
De Black zal volgens mij dan ook meer succes gaan hebben dan de White.. :)
(laat ons hopen op een waar fiasco bij de White, dan wordt die mss afgevoerd en kunnen we terug hopen op AIB Indoor.. :tongue3 ) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Maar veel van die jumperkes gingen bij gebrek aan een Black de vorige edities gewoon naar de White, en die zullen vanaf dit jaar dus niet meer naar de White gaan..
|
Vorig jaar misschien, maar de eerste keer toch niet denk ik. Dan had Sensation hier nog geen naam, behalve bij zij die het echt wat volgen. En die is toch ook uitverkocht geraakt uiteindelijk. |
|
|
| mrcanon |
| Ik heb toch mijn twijfels of Black uit zal verkopen, da is toch een zware investering in zwarte klakskes voor de jumpers :toothless |
|
|
| Magistrate |
| mooie line up (vergeleken met vorig jaar) |
|
|
| TOR |
Wat doet Markus daar tussen? lol
I think I'll pass, as usual. |
|
|
| DJ Sid |
bestaat wel kanske dak eens ga.
wth, nu staat er Schulz tussen, die ik hier her en der toch heb zien geprezen worden door sommigen, en nu ist nog nie goed :conf: :conf: :conf:
ksnap da hier soms toch nie echt .. |
|
|
|
|