|
[31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
| quote: | Originally posted by DJ Sid
wth, nu staat er Schulz tussen, die ik hier her en der toch heb zien geprezen worden door sommigen, en nu ist nog nie goed :conf: :conf: :conf: |
TOR zijn mening is nie noodzakelijk die van de rest hé :) Voor mij is net het feit dat Markus aanwezig is een reden te meer om te gaan. |
|
|
| Push2005 |
Heb Schulz al 3 keer gezien dit jaar... Daarom ga ik nie per sé naar Antwerpen afzakken om hem nog eens te horen.
En Schulz op sensation betekent Language, Eighties & Without You :D
Ik ben nog niet overtuigd, maar het is nice dat hij erbij staat! :) |
|
|
| kokkenmaster |
| Eindelijk zal ik eens echt kunnen vergelijken tss Nederland en België. De vorige 2 edities hier konden me echt niet overtuigen maar Ferry is al 1 manier, Guetta vond ik op TL wel nog ferm wanneer ik de laatste 20 minuten zag omdat het gewoon sfeer was en Markus... Tja. Niet meer de grootste fan maar hij kan misschien wel aangenaam verrassen, waarbij er geen WYN of L moet gespeeld worden !! |
|
|
| FCB_Fanatic |
drie leuke namen die ze bekend hebben gemaakt. David Guetta zal wel in dezelfde stijl draaien als op TL en ongetwijfeld het aanwezig publiek op zijn hand krijgen met zijn commerciele tunes. Ferry is altijd leuk om te horen, net zoals Markus Schulz.
Alleen zie ik er enorm tegenop om mij helemaal in het wit te steken :toothless |
|
|
| Joker666 |
Degelijke line up voor de witte (vorige edities vond ik wat tegenvallen qua line up) dus deze editie zeker terug aanwezig!
En hopelijk Fred Baker of Jonas Steur nog bij in de line up!!??? |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| Twijfel nog, maar denk da ik het zal overslaan |
|
|
| TOR |
Schulz noem ik nu niet bepaald een sensationele dj :p
Hij heeft een leuke sound, maar past IMO niet op een evenement als Sensation. |
|
|
| De Geert |
mooiere line-up al dan vorig jaar...
ik ben aanwezig!
en hopelijk nog een belgische trance-klassebak op de line-up :D |
|
|
| Margaux |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Maar veel van die jumperkes gingen bij gebrek aan een Black de vorige edities gewoon naar de White, en die zullen vanaf dit jaar dus niet meer naar de White gaan..
De Black zal volgens mij dan ook meer succes gaan hebben dan de White.. :)
(laat ons hopen op een waar fiasco bij de White, dan wordt die mss afgevoerd en kunnen we terug hopen op AIB Indoor.. :tongue3 ) |
In ID&T release stond toch wel een subtiele pagina: Antwerp is still burning! |
|
|
| Devilex |
| Voor Ferry Corsten zou ik toch ook al gaan, vind zijn stijl wel leuk om te horen. |
|
|
| Nabistai |
| 42 euro... pass:o |
|
|
| djcresto |
| kheb just mijn witte broek weggesmeten dus ik ga passen |
|
|
|
|