return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 
[31.03.2007] Sensation White // Sportpalais// Antwerp (pg. 25)
View this Thread in Original format
Push2005
quote:
Originally posted by Bertn
Idd merkwaardig: Die man was vroeger echt wel een OK dj, technisch gezien. Zelfs voordat hij ook nog maar 1 hitje had gemaakt... Misschien had hij geen zin in zoiets als Sensation?:)


Op Tomorrowland was het ook al beneden peil.

Paul Oakenfold die probeert tenminste nog :toothless
Gladius
de kans dat Ferry ooit nog trance draait is blijkbaar ook voorbij :(
Devilex
Tja op Sensation in Amsterdam draaide Ferry ook bijna geen trance hoor.
En waarom zou Guetta moeite doen om te mixen? Het merendeel van het volk let er daar toch ni op en heeft genoeg aan de hitjes.
Keldana
Heb nu geprobeert de CD/DVD van Sensation te bestellen, maar die is allen beschikbaar voor Belgie en de Nederlanden .... :( :( :(
Sh!fty
quote:
Originally posted by Bertn
Idd merkwaardig: Die man was vroeger echt wel een OK dj, technisch gezien. Zelfs voordat hij ook nog maar 1 hitje had gemaakt... Misschien had hij geen zin in zoiets als Sensation?:)


Of mss snuift hij zoveel coke dat dat deel van z'n hersenen waarmee hij mixet is afgestorven. :p
Xilver
Z'n janettehaar hangt in z'n oren en hij hoort niks meer.
deckard1001
Bwa Guetta deed wat ie moest doen en da was zijn hitjes draaien en het volk meekrijgen wat dus wel degelijk gelukt is. Man van de avond voor mij dan was Fred Baker echt sublieme set van hem.
TOR
quote:
Originally posted by deckard1001
Bwa Guetta deed wat ie moest doen en da was zijn hitjes draaien en het volk meekrijgen wat dus wel degelijk gelukt is.


Hij verdient een medaille voor zijn prestatie!
Antony
quote:
Originally posted by Glexx
Glimmers:
Blur - Song 2
da themalieke van going out op jim-tv

Fedde Le Grand:
Faithless - Insomnia (? Remix)

Benjamin Bates:
Whole
The Manimal

David Guetta:
Mason - Exceeder
Supermode - Tell Me Why
Tiga - You Gonna Want Me (? Remix)
Love Don't Let Me Go
Walking Away
The World Is Mine
Eric Prydz vs Pink Floyd - Proper Education

Megamix:
Bodyrox - yeah yeah (D. Ramirez remix)
Sharam - Party all the time
Supermode - Tell Me Why
Fedde Le Grand - Put Your Hands Up For Detroit
Camille Jones - The Creeps (Fedde Le Grand remix)
Eurythmics - Sweet dreams
Tiësto - Lethal Industry
Carlos - The Silmarillia
Ferry Corsten - Loud Electronic Sensation
Eric Prydz vs Pink Floyd - Proper Education
Calabria:nervous:

Ferry Corsten:
Beautiful
Fire
Loud Electronic Sensation
Junk
Coldplay - fix you (? Remix)

Markus Schulz:
Markus Schulz ft. Chakra - I Am (Original Mix)
Bart Claessen - Playmo (1st Play)
Rex Mundi vs Ronski Speed - The Perspective Space (Markus Schulz Mashup)
Markus Schulz & Departure with Gabriel & Dresden - Without You Near (Alex M.O.R.P.H.'s Sacred Light Remix)
Alex M.O.R.P.H. & Rank 1 - Life Less Ordinary
Marco V - Simulated
Nic Chagall - What You Need (NC's Hard Dub)
Andy Moor vs Orkidea - YearZero
Albert Vorne - Formentera What (Gareth Emery Remix / Markus Schulz Big Room Reconstruction)
Dave202 - Torrent
Way out west - The Fall (richard durand remix)

Fred Baker:
Confirmation
Total Blackout
Lethal Industry
Adagio For Strings
Forever Friends
Carte Blanche
Café del mar
The last time
For an angel


Alsket me goed herinner was het niet Markus Schulz maar Ferry Corsten die Life less ordinary draaide, maar wel een remix die vele softer was. als iemand bevestigt mode da erbij zetten. Iemand draaide ook nog een remix van de Red Hot Chili Peppers
BZRK
quote:
Originally posted by Antony
Alsket me goed herinner was het niet Markus Schulz maar Ferry Corsten die Life less ordinary draaide, maar wel een remix die vele softer was. als iemand bevestigt mode da erbij zetten. Iemand draaide ook nog een remix van de Red Hot Chili Peppers


Guetta draaide een remix van RHCP - Otherside.

Antony
Markus of Fred draaide ook nog de Mac Zimms remix van 4 strings - into the night 2006. Wat me toch wel een hoogtepunt was :crazy:
massiveK
Zeker fred baker...

Het is ferry die life less ordinary heeft gespeeld..

In de megamix staat er ook die hitje van blur (woehoeee) kan de naam niet terugvinden.

Voor de mensen die frans kunnen lezen staat er een interview van Markus Schulz op de franstalige gedeelte van id&t.be
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 
Privacy Statement