|
Voetbalseizoen 2008-2009
|
View this Thread in Original format
| Devilex |
Aangezien het nieuwe voetbalseizoen steeds dichterbij komt hier alvast een nieuwe thread.
Ik las zonet dat Faris Haroun een contract voor 4 seizoenen getekend heeft bij Germinal Beerschot. |
|
|
| MikeVee |
| Kreeg ie ook geen X5? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Kreeg ie ook geen X5? |
nee nee, dat is Bolat. Haroun is de speler die altijd klaagt en zaagt dat em geen basisplaats heeft :D |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Haroun is de speler die altijd klaagt en zaagt dat em geen basisplaats heeft :D |
en terecht!:) |
|
|
| Real |
| Kben eigenlijk hélemaal geen fan van Haroun. Die heeft mij nog nooit kunnen overtuigen. |
|
|
| Config |
| Ik vind Haroun een ferm onderschatte speler, volgens mij gaat ie, mits basisplaats, indruk maken dit seizoen. |
|
|
| Devilex |
| Na Sterchelé trekt ook de topschutter van dit seizoen Akpala naar Club Brugge. |
|
|
| Config |
| Volgens mij hebben ze er toch teveel voor betaald :/ , maar enfin, we zien wel |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
Volgens mij hebben ze er toch teveel voor betaald :/ , maar enfin, we zien wel |
die prijs is gewoon overdreven en zal eerder rond 2.5 miljoen euro liggen, dezelfde prijs dus als voor Sterchele. Wel met een aantal extra clausules in, wat ook wel logisch is aangezien hij jonger is als Sterchele. Of hij het waard was zal moeten blijken in de toekomst.
In ieder geval zijn veel van die prijzen die vaak in de krant verschijnen niet juist (zie ook de transfer van Daerden). De Bayats zullen enerzijds de prijs ook wel lichtelijk overdreven hebben in dit geval, en vaak gissen die kranten ook maar wat. |
|
|
| Jasperovitsj |
Anderlecht houdt de Belgische eer in Europa weer hoog!
:rolleyes: |
|
|
| Real |
| Ze verdienen echt niet beter, bummer. :o |
|
|
| MikeVee |
oei, uitgeschakeld door wat ze vooraf beschouwden als een lokaal 2deklassertje.
Slecht voor het europees coef. van de belgische ploegen; maar gezien de arrogantie van de spelers met betrekking tot deze matchen ergens wel grappig. :o |
|
|
|
|