return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Dance Valley 2003 (pg. 13)
View this Thread in Original format
Bouma-Bros
Deze DJ's / Acts wil ik heel graag zien.... Nu maar hopen dat ze niet tegelijk staan geboekt.... :rolleyes: :D

Main Stage:
Tiësto, Sister Bliss, Junkie XL (live), Marco V, Armin van Buuren, Bad Boy Bill, Johan Gielen, Laidback Luke, Nick K, Marcella.

Bedrock vs Excession Arena:
Sasha & John Digweed, Jimmy van M, Sander Kleinenberg, Chris Fortier, Hybrid (live), James Zabiela, Fred Numf, Per, Jonathan Lisle.

Loveland Arena:
Deep Dish, Vitalic (live), Sebastien Leger, Remy, Nicolas Vallee (live), Kiko, Marnix, Brian S, Behrouz, Godard, Roog.

Concept Arena:
Filterheadz (live), Umek, Erick E, Angelo, Dimitri, Tom de Neef, 100% Isis, Lucien Foort, Victor Coral, Montana, Benny Rodriguez, MC Lanesra.
MaGiK54
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Deze DJ's / Acts wil ik heel graag zien.... Nu maar hopen dat ze niet tegelijk staan geboekt.... :rolleyes: :D

Ik moet Tiesto en Cox zien, maar ik vrees dat ze beide afsluiten, dus moet er een keuze gemaakt worden :nervous:
magrec
S&D sluiten ook af...
Ding Chavez
Daar heb je het dus alweer, de line-up op zich is die 70 euro meer dan waard. Maar 70 euro blijft gewoon veel, en daar komt nog vervoer en eten+drank bij. Daarbovenop komt dus nog dat waarschijnlijk een aantal goeie acts tegelijk draaien en je dus nog maar de helft kan gaan beluisteren van wat je graag wilde gaan beluisteren...
Ik weet het nog steeds niet...
Dj Lex
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Daar heb je het dus alweer, de line-up op zich is die 70 euro meer dan waard. Maar 70 euro blijft gewoon veel, en daar komt nog vervoer en eten+drank bij. Daarbovenop komt dus nog dat waarschijnlijk een aantal goeie acts tegelijk draaien en je dus nog maar de helft kan gaan beluisteren van wat je graag wilde gaan beluisteren...
Ik weet het nog steeds niet...

Dat verwoord je erg goed :)
Zit namelijk met precies hetzelfde probleem, blijf het gewoon asociaal duur vinden en zijn nog zoveel andere dingen waar ik het aan wil besteden :)
mahwang
wat moet gielen tussen zo een wereldse line-up....?
Donna
Why denk je uberhaupt dat Gielen bekend is?

Gielen afkraken is so simple,maar een goede set van hem waarderen komt vaak amper de strotten uit terwijl ie toch zeker wel dikke sets neer kan zetten.

Misschien wat minder kortzichtig zijn en minder klakkeloos overnemen van wat je leest en hem wat meer kansen geven je te entertainen?

Maarre,waren er nou nog tickets or not?
Anders moet er actie ondernomen gaan worden door moi
mahwang
quote:
Originally posted by Donna
Why denk je uberhaupt dat Gielen bekend is?

Gielen afkraken is so simple,maar een goede set van hem waarderen komt vaak amper de strotten uit terwijl ie toch zeker wel dikke sets neer kan zetten.

Misschien wat minder kortzichtig zijn en minder klakkeloos overnemen van wat je leest en hem wat meer kansen geven je te entertainen?

Maarre,waren er nou nog tickets or not?
Anders moet er actie ondernomen gaan worden door moi

Ik heb gielen toch regelmatig op feesten gezien en op cd's gehoord. ik denk daarom dat k best in staat ben een oordeel over hem te geven. Afkraken is idd makkelijk maar dat zou ik niet doen omdat anderen dat vinden. Gielen is gewoon een matige dj tov Tiësto, Sister Bliss, Junkie XL, Marco V, Armin van Buuren, Bad Boy Bill, Laidback Luke, Marcella, Sander Kleinenberg, Sasha & John Digweed en buiten dat om past hij qua stijl er ook helemaal niet tussen. veels te commercieel, das op zich prima maar dan verwacht ik hem op feesten als Trance Energy ed.
Remy D
Als je Gielen zo vaak live heb gezien kan je dus ook weten dat hij altijd het publiek na zijn hand krijgt, en daar staat hij dus voor. Hij staat daar echt wel rechtvaardig. Niemand verplicht je naar hem te luisteren.

Maar ik kan nu ook wel mijn kop kaal scheren en zeggen dat Tiesto een pootje is en dat hij niet kan draaien, want dat doen die stumpers allemaal. En jij hoort ook tot die garde alleen heb jij het over Gielen.

Kanslose n00b je bent nog te laag om geneukt te worden door Optimus.
Optimus
he laat mij erbuiten:whip: :whip: :whip:

misschien is ie wel lekker om te neuken:tongue2

basd
Wie weten er eigenlijk al zeker dat ze gaan (en hebben al kaartje binnen)?

Ik zit ook nog steeds een beetje te twijfelen.. Maar het lijkt me zooo vet :)
mahwang
quote:
Originally posted by Remy D
Als je Gielen zo vaak live heb gezien kan je dus ook weten dat hij altijd het publiek na zijn hand krijgt, en daar staat hij dus voor. Hij staat daar echt wel rechtvaardig. Niemand verplicht je naar hem te luisteren.

Maar ik kan nu ook wel mijn kop kaal scheren en zeggen dat Tiesto een pootje is en dat hij niet kan draaien, want dat doen die stumpers allemaal. En jij hoort ook tot die garde alleen heb jij het over Gielen.

Kanslose n00b je bent nog te laag om geneukt te worden door Optimus.

ik ben het helemaal met je eens jongen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement