|
Dance Valley 2003 (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
Nou daar beginnen we dan maar met een kort reportje. Kwart voor negenen kwamen we aan op het terrein. Rustig nog wat gegeten en om kwart voor 10 voor de hekken gaan staan, eerste plaat van de dag van Big Phun van Innercity, goed begin van een perfecte dag.
Dj van dag:
Ton Tb draaide lekker
Will Grant lekkere rustige techno
Johan Cyber was aaardig
Bad Boy Bill niet mijn ding
ARMIN de held van de dag, ing hell wat draaide hij een lekkere set.
Monika Kruse lekkaaaaaaaaaaaaaah
Secret Cinema live ook lekkaaaaaaaaaaah
Marco V weer een kans gegeven, nooit een fan geweest en wederom kon ik zijn set niet echt waarderen, op een paar hitjes na.
Kevin Saunderson lekker techno
Michel de Hey vond ik tegenvallen
Carl Cox te kort gezien, maar wat ik gehoord heb natuurlijk lekker
Tiesto die ik 3 kwartier heb gezien had zijn hitjes weer bij zich, dus vond ik tegenvallen.
In de tussentijd af en toe de Bedrocktent in geweest voor Sasha en Digweed en elke keer dat ik 5 minuten binnen was, werd er strak gedraaid, helaas konden mijn vrienden het niet waarderen, dus te weinig van deze twee gehoord.
Nu komen een paar negatieve noten, waar ik op dit moment toch een beetje een bijsmaak van over heb gehouden van de dag.
Punt 1: 2 pleuro om vier keer te pissen (smerige wc's).
Punt 2: 4 pleuro voor een flesje bier
Punt 3: eten ook een godsvermogen voor weinig eten (wel goed eten)
Punt 4: de parkeerperikelen.
Positieve dingen:
- mooooooooi weer
- goede muziek
- leuke mensen, iedereen relaxt
- nergens wachtrijen
- moooooooooi weer
- Armin
- En ik heb de hele dag iedereen uitgelachen die om welke reden dan ook niet is gegaan |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
ARMIN de held van de dag, ing hell wat draaide hij een lekkere set.
Michel de Hey vond ik tegenvallen |
Was bij mij precies andersom, gelukkig dat smaken verschillen :)
| quote: | Nu komen een paar negatieve noten, waar ik op dit moment toch een beetje een bijsmaak van over heb gehouden van de dag.
Punt 1: 2 pleuro om vier keer te pissen (smerige wc's). |
Hek = gratis
| quote: | Positieve dingen:
- mooooooooi weer
- goede muziek
- leuke mensen, iedereen relaxt
- nergens wachtrijen
- moooooooooi weer
- Umek / Michel de Heij / Monika Kruse
- En ik heb de hele dag iedereen uitgelachen die om welke reden dan ook niet is gegaan |
Helemaal mee eens :) |
|
|
| Optimus |
PLUS
-supermooi weer
-smartshop die poppers verkocht:eyes:
-mooie vrouwen:D
-BK - Revolution
-Chill was een tentje met sprinklers. Lekker:D
-Secret Cinema
-Marco V
-de bloemetjes die naar beneden kwamen
-supersfeer
-3 broodjes fallafel en pannekoek:tongue2
-Tom Harding uk dj
-Sasha en Digweed was lekker:)
-busvervoer top geregeld
MIN
-Global Gathering meeting gemist:(
-Dana op HQ-stage + Hardstyle op HQ-stage
-Volk wat een flesje water naar Yoji moet smijten waardoor het op zijn decks kwam.
-vieze wc (moest bijna kokhalzen toen ik boven dat pisding hing)
-12 drinkmuntjes over:(
Topfeest:) |
|
|
| Ding Chavez |
Ja bram ik was gister ook jarig, dank voor de felicitatie. En jij natuurlijk ook nog gefeliciteerd :D
Op het 18:00 journaal gister zei de festival directeur dat er om 23:00 nog iets zou komen dat de bezoekers niet snel zouden vergeten... Ik heb er nog niemand over gehoord dus dat viel blijkbaar wel mee? :) |
|
|
| franzelare |
Het was idd een top feest!
op de heen weg was het wel , eerst op de A9 in de file toen op de a200 in de file en toen ik bij het DV terrein kwam werden we weg gestuurd omdat het parkeerterrein vol zou zijn :S
moesten we naar sloterdijk, nou dat maar gedaan en met de dus terug komen we met de bus aan is er ineens wel weer parkeerplek :S hadden we dus ook anderhalf uur eerder binnen kunnen zijn!!!!!
Maar binnen was het wel gezellig, leuke mensen een hoop bekende gezien maar een hoop ook niet :(
tin heb jij een ander nummer ofzo want ik heb jou nog ge smst maar kreeg niets terug
en donna nam maar niet op :( heeft wacky jou nog wel gevonden? want die zocht jou ook nog.
Ik heb geen idee bij welke artiesten ik heb gestaan, ik heb een hoop lekker sets gehoord, geen een helemaal geloof ik maar wat ik heb gehoord daar heb ik me best mee vermaakt!
het vervoer terug liep allemaal wat soepeler, wel een trage rij naar de bussen maar bij sloterdijk was ik zo weg met de auto. en toen nog ff lekker naar de lexion geweest totdat ik om 5.30 echt helemaal gaar was en lekker naar mijn bed ben gegaan. |
|
|
| magrec |
OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn beste feest wat ik tot nu toe heb mee gemaakt sinds mijn 1e feest in 2000. Ik stond op met kriebels in mijn buik. Het zonnetje scheen al perfect! Samen met basd naar DV vanaf sloterdijk. Meteen naar de 1e tent aan de linkerkant. Bedrock vs Excession......
De laatste 3 platen van per nog mee gekregen. Klonk errug lekker. Na per was het de beurt aan fred numf die wel ok draaide niet bijster boeiend maar goed HOOGTEPUNT Numero UNO
JAMES ZABIELA!!!!!!!!!!!!
WTF die kerel is zo onwijs vet. Scratchen met zijn cdj van pioneer. Hij had zijn eigen effectenbak mee genomen . Die hij aansloot op de cd speler. Wat hij met die 2 dingen deed is zo onwijs vet. Het geluid stond ook snoeihard in die tent niet normaal meer :p Zabiela draaide stevige breaks afgewisseld met 4/4 house/prog. Tussendoor even naar de global gathering meeting geweest. Tijdens Zabiela ook Proximus tegen gekomen. Na de korte maar heftige set van zabiela was het de beurt aan Hybrid Live. Het geluid was hier nog harder. Hybrid was ook zwaar vet. Goede zanger,drummer, gitaristen (juist echt live)
Chris fortier draaide na hybrid. Voormij tijd om even wat te eten (ging allemaal supersnel) Ook even Behrouz in de loveland tent (met fontijn in de tent) gecheckt klonk erg ok maar de tent was te warm :(
Chris fortier draaide ook super lekker. Na Fortier kwam Sander kleinenberg. Pfff weer erg strak from the man himself :p Hij draaide weer zijn remix van hollywood (kutsukkels van het madonna management :p :p (maar goed we hebben hem nu opgenomen mbv een telefoon...:p)Sander draaide ook zijn remix van spork - freak like me (supervet) en remix van justin plus een remix van avril lavagne.
Deep dish ook nog even gehoord. Klonk ook bijzonder goed. Goed terug naar de bedrock tent. Jimmy van M. Superdroge platen helemaal top.Maar goed het echte hoogtepunt begon om 19:30. Ik heb er geen woorden voor. Iedereen die roept dat ze gemaakt zijn door de engelse bladen moeten hun kop houden. :eyes: :eyes: :eyes:
Iedereen die ik ken en die in de tent was vond het top. Sfeer was echt zo supergoed :D zelfs de meest doorgewinterde proggies waren sprakeloos :cool: ;)
Goed terugreis ging ook prima. Ik kon mooi bij bastiaan crashen daar nog ff wat bier gezopen en de herhaling van dv op mtv gekeken.
Iedereen die ik gezien/gesproken heb THNX!!!!!!!! het was helemaak top...
Deze vergeet ik niet snel :stongue: |
|
|
| eieregooie |
Zoooooooo wat een heerlijke dag gister :D
Grootste en enige minpunt was dat we er 4 uur over gedaan hebben om er te komen :( Om 11 uur vertrokken we en we zouden afgezet worden met de auto, want er zou een zgn. Kiss & Ride area zijn. Op ze site stond dat je vooral via de A9 moest komen, want dat zou goed gaan... Fijn... Echter VOOR we op de A9 kwamen, nog voor half 12, begon de omleiding al vanwege "calamiteiten" op de A9 volgens het bord... Ok, verder wel goed aangegeven enzo, en we hebben nog een stukje kunnen om de file kunnen rijden door een andere snelweg op te rijden, te keren en vanaf daar weer de omleiding te volgen :) So far so good...
Tot we op een gegeven moment een afrit op werden gestuurd... stukje file weer, blijken we bij een VIP parkeerplaats te zijn beland. Dus wij uitgestapt met het idee dat we wel in de buurt zouden zijn en het verkeer overal toch wel vast zou staan. Wordt ons DAARNA pas verteld dat DV helemaal niet in de buurt is en er vanaf die VIP parkeerplaats pendelbussen rijden waarmee wij NIET meekunnen. Dus ja, toen had ik al een beetje de pest erin. Er stonden nog 3 verdwaalde mensen die noodgedwongen de auto hebben moeten laten wegslepen i.v.m. een klapband, dus we hadden iig nog wat gezelschap. Toevallig komt er een politiebusje lang die ons ook NIET even een stukje wil rijden, op z'n minst naar de bewoonde wereld. Nou goed, we zijn met een groepje en er was een snacktentje. Dus dachten we, zij kennen de omgeving bij dat tentje, dus laten we hun ff een taxi bellen. Zo gezegd zo gedaan... GEEN ENKEL taxibedrijf dat uberhaupt wilde rijden of er binnen redeloijke tijd kon zijn. Gelukkig waren de mensen van het snacktentje wel behulpzaam en hebben ons terug gestuurd naar de grote autoweg waar een bushalte zou zijn. Dus wij daarheen gelopen, wachten op de bus.
Toen kwam het ergste... Ik kreeg ineens buikpijn en had hoge nood :D Dus ik naar de overkant gerend waar een vrouw in een deuropening zat, en gelukkig mocht ik daar gebruik maken van het toilet :) En jawel... Bus gemist... Toen waren we weer met ze 2en... Gelukkig bood de man, die met spoed van het toilet gejaagd was door mij :D, ons aan om ons voor 5 Euro naar station Spaarnwoude te brengen, waarvandaan volgens de mensen van het snacktentje ook pendelbussen reden. Dus wij naar dat station...
En jawel, daar stond een pendelbus... alleen voor CREW! Verdomme... ook daar konden we niet mee want dan zouden we op een hele verkeerde plek afgezet worden bladibla... We moesten maar de trein nemen... Het was inmiddels al half 2, en we moesten nog eens een half uur wachten op de trein. Ook hier waren we gelukkig niet de enige... Er waren meer partygangers op station Spaarnwoude beland om uiteenlopende redenen... 10 minuutjes in de trein gezeten naar Sloterdijk, alwaar we gelijk een pendelbus richting DV te pakken hadden. Daarna nog eens dat hele terrein omlopen en uiteindelijk, om 3 uur, kon het feestje dan beginnen :) De zon had blijkbaar op ons gewacht en begon direct te schijnen. We hadden nu alleen jammer genoeg net Armin gemist...
Eenmaal binnen kwamen we direct Franzelare tegen die al een half uur op iemand stond te wachten, en ook dus ook nog niet zo lang binnen was... Na even gebabbeld te hebben zijn we doorgegaan richting drankjes, daar was het inmiddels ook de hoogste tijd voor, en daarna richting de rotsen tegenover Mainstage om ff bij te komen van de tocht. Weliswaar met Gielen, maar acht... we MOESTEN gewoon ff lekker zitten :)
Na een stukje gezeten te hebben zijn we even naar de Bedrock tent gelopen, waar op dat moment Chris Fortier aan het draaien was, om te kijken of er nog wat TA-ers liepen. De tent bleek half leeg te zijn, dus dat was makkelijk zoeken. Alleen hadden we geen geluk en hebben niemand gezien. Daarna doorgelopen naar Global voor Monika Kruse (waar de meeste van jullie ook waren, zo blijkt nu), maar ook daar niemand gezien... Wel lekker iig :) Daarna nog het begin gezien van Secret Cinema, maar dat boeide me niet zo heel erg... Toen verder gelopen richting Impulz tent waar net Astrid haar laatste plaatje draaide en Ferry op het punt stond te beginnen :) Ferry vond ik verassend lekker draaien... Laatste keer dat ik hem gezien heb op Qontact vond ik hem niet zo heel sterk, maar gister wassie lekker :)
Na een stukje Ferry zijn we voor de gein eens bij HQ stage gaan kijken :) Daar bleek nog net Dana bezig te zijn... Ik vond het al zo op hardcore lijken haha... Toen begonnen de Organ Donors, en toen wist ik het zeker... GABBER! Hahaha... Wat een pokkeherrie... En sfeer was niet zo geweldig... Toen ik wat te drinken ging halen stond er naast me 1tje de barman te bedrijgen (welke zich overigens niet liet kennen :D ) omdattie nog 2 biertjes zou krijgen ofsow... Inmiddels stond ik al lekker me nek te verbranden, dus maar even ingesmeerd...
Daarna zijn we de heuvel opgeklauterd tegenover de Main, en hebben daar bijna de hele set van Marco V en het begin van Junkie XL zitten genieten in de zon :) Vervolgens zijn we weer eens bij de Bedrock tent, die nu wel aardig vol was, wezen kijken waar Sasha & Digweed al begonnen waren. Echter weer geen TA's gezien, dus toen maar wat wezen eten :) Die hamburgers waren echt goed :D
Na het eten weer richting Global gegaan waar Michel de Hey lekker bezig was. En na een klein half uurtje was daar Carl Cox :) Geweldig om die vent bezig te zien! Na weer een klein half uurtje snel naar de main gelopen om het laatste stukje van Sister Bliss nog te zien, waarna de beurt aan Tiësto was. Die draaide precies zoals ik verwacht had. Bekende plaatjes met een paar (voor mij) nieuwe dingen ertussen. Het mogen dan "hitjes" zijn, maar dat is wel goed voor de sfeer in zo'n stampvolle vallei :D Heerlijk! Het werd ook al donker, en de lichteffecten zagen ZEER goed uit moet ik zeggen, dus ik kon het niet laten nog een berg foto's te schieten :D
De show van Tiësto hebben we helemaal uitgekeken, en vertrokken vervolgens met de massa richting bussen, het ging ziet zo heel snel, maar het stroomde wel heel goed door allemaal... TOP geregeld DV!!! Op station Sloterdijk werden we ook weer met de Auto opgehalld, en zo was ik om half 2 weer terug in Delft :) Alle ellende van de heenweg al lang vergeten en alles bij elkaar een prachtige dag gehad :)
Enneh... check hier voor de FOTO'S
Later :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by franzelare
tin heb jij een ander nummer ofzo want ik heb jou nog ge smst maar kreeg niets terug
|
ehm, nee ik heb 2x iets teruggestuurd. Niet aangekomen?:( Vond het al raar dat ik nix terugkreeg:( |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by basd
Hek = gratis
|
Ik ben netjes opgevoed ;) |
|
|
| HiGH_NrG |
| Magrec, volgens mij zag ik jou net voorbij komen bij een stuk van Sander Kleinenberg dat werd uitgezonden op MTV :). |
|
|
| SnuggLe |
(Van wat ik gezien heb was) Sander Kleinenberg was vet!
Dat FREAK was kicken, en ook waar hij mee begon: Energy Flash van joey Beltram. Klonk echt wel kicken!!! BasD bewaart alle sets wel voor me :)
Btw iets anders: ik stond (hoorde ik) pontificaal in beeld bij de DVD van Tiesto...was op impulz geschoten. Had toen net een dikke koortsblaar..bleeeeeeeeergh! :) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Btw iets anders: ik stond (hoorde ik) pontificaal in beeld bij de DVD van Tiesto...was op impulz geschoten. Had toen net een dikke koortsblaar..bleeeeeeeeergh! :) |
mwhehe, ik kreeg gister toen ik net thuis was van Bastiaan een sms dat ik ook in beeld was bij Yoji:D Helaas niks gezien:) |
|
|
|
|