|
Dance Valley 2003 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Originally posted by Ornadel
Paar maanden geleden in Heaven (london), waar zelfs Phil Thompson een vrolijkere opwarm set draaide dan diggers. Digweed heeft bij mij af gedaan toen hij van de trance naar de prog ging. In de begin periode van prog kon ik het nog wel trekken, maar in 2002 is Diggers als een van de weinige de geheel verkeerde kant op gegaan. |
euhm ja ik heb hem dus nooit live gehoord maar ik hoorde juist van mensen dat ie weer meer naar trancy prog was overgestapt naja ik hoor het volgende week wel :D |
|
|
| Biohazard |
Het laatste wat ik van digweed gehoord heb was zijn essential mix vorig jaar, die zat vol met trancey-prog en breakz. Wat Sasha & Diggers nu draaien weet ik niet.
Op grote feesten gaan DJs toch altijd wat toegankelijker draaien, zoals sasha vorig jaar ook deed. |
|
|
| MaGiK54 |
| Waar is de line-up nou, hij zal vandaag bekend worden gemaakt :whip: |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Waar is de line-up nou, hij zal vandaag bekend worden gemaakt :whip: |
Vandaag duurt nog 5 uur en 3 kwartier......het kan dus nog! :p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Vandaag duurt nog 5 uur en 3 kwartier......het kan dus nog! :p |
Jaaaaaaaaaa, maar wachten duurt zo lang als je nieuwsgierig bent :) |
|
|
| snitz |
| ik zit ook met smart te wachten:D |
|
|
| TomaskE-V |
nog steeds nix hè?!
Pfff, KWILLUT WETEN!
Hoop niet dat ze het 'vergeten' zijn ;), wordt wat met die bussen strax....:p Kreserveer maar vast een taxi! :p |
|
|
| basvh |
| jah die knakkers van udc weten het vuurtje goed op te stoken. |
|
|
| Donna |
Zou t heerlijk vinden als er op de main HELE goede Dj's komen die bij t ECHTE commerciele publiek niet bekend zijn en laten ze die bekende maar in de tenten gooien of weet ik waar,dan heb je op de main het allerbeste resultaat en hebbie de ruimte om nog een partytentje te bouwen ook voor t geval de regen wil saboteren,wie neemt r de 2-zits bank mee?
Ik niet dit jaar:D
Zelfde geld voor ML,ik wil dit jaar door jullie verrast worden en als QUEEN behandeld,das redelijk. |
|
|
| drpeer_holland |
De line-up zou inderdaad vandaag bekend gemaakt worden, er zijn al wel een aantal namen bekend: Carl Cox, Sasha, John Digweed, Sander Kleinenberg, Yoji biomehanika en waarschijnlijk ook tiesto!
Oh ja de line-up wordt pas vrijdag 23 mei vrijgegeven.. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by basvh
jah die knakkers van udc weten het vuurtje goed op te stoken. |
Nog ff en ik steek een vuurtje op om een bepaalde ticketservice kaartje te verbranden :whip:
Hier ken nou echt niet tegen hé. Als je een datum bekend maakt dat er iets gaat gebeuren, dan moet het die datum ook gebeuren.
Das hetzelfde dat vandaag de kaartverkoop begint voor Tiesto @ Panama en ze hebben nergens kaarten, tis super frustrerend :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| mr.marcello |
| Bad Boy Bill komt... |
|
|
|
|