|
Dance Valley 2003 (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| LowRider |
Ik zal er ook bij zijn.
denk dat het best gezellig word :o
;) |
|
|
| basvh |
| net terug van vakantie en dan zie je de mainstage line up. goeiendag zeg. harddance is ook weer vet alleen toch wel wazig dat dana er staat. Want na gesprekje met JP en Tom was het toch wel duidelijk dat ze een schijthekel aan haar hebben. Maar goed dana vind ik toch 3 keer niks. en er zijn genoeg top djs die wel het beluisteren waard zijn |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by basvh
net terug van vakantie en dan zie je de mainstage line up. goeiendag zeg. harddance is ook weer vet alleen toch wel wazig dat dana er staat. Want na gesprekje met JP en Tom was het toch wel duidelijk dat ze een schijthekel aan haar hebben. Maar goed dana vind ik toch 3 keer niks. en er zijn genoeg top djs die wel het beluisteren waard zijn |
Wazig is het niet. Ze is nou eenmaal de populairste DJ van Nederland volgens velen polls. Dus zodoende doet UDC er niet slecht aan.
Ken trouwens ook wel paar DJ's die hekel hebben aan JP omdat hij een kapsones flikker schijnt te zijn. Maarja mij boeit het niet ik vind JP dik RULEN!!! |
|
|
| Optimus |
| JP rules idd!!:D Zijn we het er toch ergens over eens Remy:) Op Dancevalley zal ik je kleine aarsje wel ff oprekken met mijn duim en lulletje:tongue2 |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Optimus
JP rules idd!!:D Zijn we het er toch ergens over eens Remy:) Op Dancevalley zal ik je kleine aarsje wel ff oprekken met mijn duim en lulletje:tongue2 |
Kan op Awake ook chinese tering stakker. IK MOET JE NIET.
Ga je C&A gay maar oprekken. |
|
|
| snitz |
| :crazy: JP THE MAN!!!:crazy: |
|
|
| jploveparade |
| quote: | | ik vind JP dik RULEN!!! |
ohhhh... jullie zijn gewoon te lief :wtf: :) :D :cool: |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by jploveparade
ohhhh... jullie zijn gewoon te lief :wtf: :) :D :cool: |
Hahaha dit vind ik nou een topreply. hahahaha |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ja gare huppel josti, voelde me haast geroepen maar nu hoeft het al niet meer. ;) |
Duh,why denk je dat ik zo snel reply en al WAS ik frusti dan zou ik t alleen al niet laten blijken omdat jij je dan haast geroepen voelt met je lompe lichaam over mijn delicate body te scheuren ondertussen JODEN schreeuwend,nah thx..
Nog ergens nonnen nodig?! |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Donna
Duh,why denk je dat ik zo snel reply en al WAS ik frusti dan zou ik t alleen al niet laten blijken omdat jij je dan haast geroepen voelt met je lompe lichaam over mijn delicate body te scheuren ondertussen JODEN schreeuwend,nah thx..
Nog ergens nonnen nodig?! |
:eek: |
|
|
| Donna |
De waarheid mag best gezegd worden!!!   |
|
|
| SnuggLe |
Mooi mooi mooi!!!
Als dat werken via Ed de Wit niet doorgaat, dan heb ik waarschijnlijk zeker nog wat anders hoe ik gratis naar Dance Valley kan.
Ik heb ooit gesolliciteerd bij een redelijk bekende en grote partynews site. Daar kreeg ik net een algemeen mailtje van voor al hun reporters/fotograven , dat 'het festival seizoen er weer aankwam'. Ze gingen een indeling maken voor Dance Valley, Extrema en de FFWD parade. Daar hadden ze zeker veel mensen voor nodig :) :)
Dus ik heb goede hoop dat ik ALSNOG op mijn verjaardag naar Dance Valley kan! :) :)
FEEEST! |
|
|
|
|