return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Dance Valley 2003 (pg. 3)
View this Thread in Original format
snitz
quote:
Originally posted by raoel
Ja, dat lijkt mij ook.
Daarom zou ik ook heel graag een keer gaan. Ik ben net als jou en basvh weg van die UK hardhouse en Yoji :D
Al zie je die beelden van DV alleen al, als hun aan het draaien zijn, dan krijg je al kippenvel.

Maar dat neemt niet weg dat UDC een belachelijke hoge prijs vraagt.
Ze profiteren van de goede naam die DV heeft.

Als ik niet zou studeren maar werken en/of ik had geld genoeg, dan zou ik ook meteen gaan.
Maar dat heb ik niet en dus gai k niet.


Jah ok ik geef toe dat het wat aan de hoge kant is maar jah als je alles bij elkaar ziet is het ok wel wat exclusiever als, laat ik zeggen mysteryland. Vorig jaar leek het net of ze een dag van te voren de bosjes gesnoeid hadde daarzo. Je liep tot aan je knieen in de takken enzo wat je op DV niet mee zal maken. En laat ik het zo zeggen, DV is maar 1 keer per jaar dus dan mag het wel iets meer kosten:gsmile:

DAmn, kzie het nou al weer voor me 40.000 partypeople op de heuvels:eyes:
Remy D
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik ook, maar dan voor Hans Teeuwen... alleen heb ik geen kaartjes :( Zelfs mensen die er om 7:00 al waren, waren al te laat... :conf: Had geen idee dattie ZO populair is die dude... en dan ging het nog slechts om een try-out...

Voor Hans Teeuwen hoef ik niet eens in de rij te gaan staan, omdat de zogenaamde jaarkaarthouders van de schouwburg voorrang krijgen op de kaartjes bij ons. En zodoende is hij praktisch meteen uitverkocht zodra de datum bekend is. :(
Remy D
quote:
Originally posted by Creamfields23

Wat denk je gewoon nog VET DAARO!!! Er kan hier in Nederland gewoon niks aan tippen aan die sfeer op Dance Valley.

Al de peepz die nie gaan------>:haha: :haha: :haha: :D

JUISTEM!!! :D

Toen ik vorig jaar met die regen bij Sterling Moss was stond er maar misschien 100 man op dat moment maar toch was het zo sfeervol en draaide hij ook zo PHAT!! Dat maak ik gewoon nergens anders mee... Allemaal voetballen met strandballen iedereen supervrolijk ondanks de regen. GEWOONWEG TOP!!!! :D:D EN toen de eerste zonnestralen door kwamen. SUPER!!! KIPPENVEL toen met de reactie van de mensen!!! Kan u al niet wachten op het FEEST van het jaar!!! Tiesto wordt ook SUPER en 02-02-02 was onovertreffelijk maar qua sfeer halen die het niet bij DV!! DV heeft iets speciaals wat je moet meemaken!!!
Dj Lex
quote:
Originally posted by Remy D
Voor Hans Teeuwen hoef ik niet eens in de rij te gaan staan, omdat de zogenaamde jaarkaarthouders van de schouwburg voorrang krijgen op de kaartjes bij ons. En zodoende is hij praktisch meteen uitverkocht zodra de datum bekend is. :(


IK heb kaartjes voor deze woensdag :D
magrec
quote:
Originally posted by Remy D
JUISTEM!!! :D

Toen ik vorig jaar met die regen bij Sterling Moss was stond er maar misschien 100 man op dat moment maar toch was het zo sfeervol en draaide hij ook zo PHAT!! Dat maak ik gewoon nergens anders mee... Allemaal voetballen met strandballen iedereen supervrolijk ondanks de regen. GEWOONWEG TOP!!!! :D:D EN toen de eerste zonnestralen door kwamen. SUPER!!! KIPPENVEL toen met de reactie van de mensen!!! Kan u al niet wachten op het FEEST van het jaar!!! Tiesto wordt ook SUPER en 02-02-02 was onovertreffelijk maar qua sfeer halen die het niet bij DV!! DV heeft iets speciaals wat je moet meemaken!!!


Haha jij had idd veel plezier :haha:
Vooral met die strandbal op de heuvel :happy2: :p
eieregooie
quote:
Originally posted by Dj Lex
IK heb kaartjes voor deze woensdag :D

Jij slet :D :p
Ornadel
quote:
Originally posted by raoel
Ik vin €67,50 dus gewoon belachelijk voor een kaartje.
Er is geen één feest dat in de buurt komt van die prijs:
Defqon = €40
Mystery Land = €50
ILT = €43

Het is dus gewoon aso en alleen al daarom boycotten :D

Maar zonder gein:
Ik vin het dus echt te duur en het op een zaterdag (dan kan ik dus ook niet werken = helemaal te duur voor mij.
(en ik ben dan toch op vakantie)

Zeker duur, maar vergeet niet dat de gemiddelde Q-dance (Defqon) Dj nog geen fractie kost van de gemiddelde Dance Valley Dj.
MaGiK54
Whieeeeeeeeeeeeeeeeeee kaartje is in de pocket, nu nog een paar maanden wachten en bidden tot de weergoden dat het droog is en een graad of 24 op 2 augustus en dan party :D :D
japeman
Weet 'r iemand al iets over de line-up? Ik kan niet wachten...
Optimus
DV is idd super en heeft een unieke sfeer:) Ik weet nog niet of ik ernaartioe ga, maar ik overweeg het zeker wel:)

Miss Proximus
quote:
Originally posted by snitz
er is ook geen een feest die in de buurt van DV komt Qua sfeer en dergelijke:toocool:



en hoeveel vergelijkingsmateriaal heb je precies?:rolleyes:


ik ga 100% niet, want ik vind t feest zwaar overrated.
oh en siesta...kaartjes duurder zodat er geen sjappies komen??? :stongue: :stongue: :stongue:
Punt
Kaartje is in de pocket :D, nu nog hopen dat de weergoden wat beter gezind zijn op 2 augustus, zodat we niet we dat hele eind om het terrein in de stromende regen hoeven te lopen. :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement