|
Dance Valley 2003 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Mja ik heb al een kaartje :D
ff over gielen:
Iedere dj kan het publiek mee krijgen zolang ze maar hitjes draaien en popiejopie doen voor/achter de draaitafels. |
|
|
| Biohazard |
| WTF doet DANA in de Hard dance Stage ?? :conf: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Biohazard
WTF doet DANA in de Hard dance Stage ?? :conf: |
Platen draaien, waarschijnlijk. |
|
|
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by basd
Platen draaien, waarschijnlijk. |
Ja maar het is een UDC feest, DJs als dana hebben dacht ik toch een contract dat ze daar niet kunnen draaien (neem ik aan) Je ziet toch ook geen Yoji op Qlimax. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Biohazard
Ja maar het is een UDC feest, DJs als dana hebben dacht ik toch een contract dat ze daar niet kunnen draaien (neem ik aan) Je ziet toch ook geen Yoji op Qlimax. |
Ik denk dat je denkt dat Dana een Contract heeft met Q-dance?
Ja dat zel best wel....nmaar als ze alleen voor Q-dance zou mogen draaien dan zal ze veel weekendjes thuis zitten en ergens in een snackbar werken.
Ze zal misschien een contract hebben zodat ze voor een mindere prijs op vele Q-dance feesten zal draaien.
Maar om nou meteen een blokkade voor andere feest in dat contract te verwerken is een beetje onlogisch.
Ze draaid ook in kleine clubs ed, waarschijnlijk zit haar management ook wel bij q-dance. |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by mahwang
Ik heb gielen toch regelmatig op feesten gezien en op cd's gehoord. ik denk daarom dat k best in staat ben een oordeel over hem te geven. Afkraken is idd makkelijk maar dat zou ik niet doen omdat anderen dat vinden. Gielen is gewoon een matige dj tov Tiësto, Sister Bliss, Junkie XL, Marco V, Armin van Buuren, Bad Boy Bill, Laidback Luke, Marcella, Sander Kleinenberg, Sasha & John Digweed en buiten dat om past hij qua stijl er ook helemaal niet tussen. veels te commercieel, das op zich prima maar dan verwacht ik hem op feesten als Trance Energy ed. |
Moah,hij was vannacht in XL niet echt commercieel bezig,heb platen gehoord die ik nog niet eerder gehoord had.
Hoe Gielen draaid is erg afhankelijk van zijn publiek,als er een zooitje hee hoo staan te roepen weet ie dat ie commercieel moet en zoals vannacht werd er gewoon stampend gebeukt omdat de crowd voor de muziek kwam.
Dan gaat ie zelf overigens ook lekker uit zn dak en issie een leuke dj om mee te maken.
Gielen in een club is een andere gielen als op een groot feest oid,t was een zeer vet feestje vannacht om XL weer thuis te onthalen,van mij mochten de deuren op slot gegooid worden,niemand eruit en niemand erin en dan een weekie doorhalen met zn allen:D
WHOEJ!:) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by magrec
ff over gielen:
Iedere dj kan het publiek mee krijgen zolang ze maar hitjes draaien en popiejopie doen voor/achter de draaitafels. |
Als het zo makkelijk gaat doe jij iets niet goed. Nou is het voor jou ook wel extra moeilijk om met zo'n kutkop te slagen in het leven maar dat terzijde. ;) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by basd
Wie weten er eigenlijk al zeker dat ze gaan (en hebben al kaartje binnen)? |
Moi :) Maar dat was al vrij duidelijk dacht ik zo :p |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Remy D
Als het zo makkelijk gaat doe jij iets niet goed. Nou is het voor jou ook wel extra moeilijk om met zo'n kutkop te slagen in het leven maar dat terzijde. ;) |
Daarom ben ik ook geen dj ;) |
|
|
| Donna |
Dus een dj moet t met zn uiterlijk doen Magrec?
Ik snap echt niet waarom mensen zich af vragen wat een bepaalde Dj op Dancevalley doet,Dana vanwege een contract,Gielen omdat ie commercieel is blablabla.
Ik vind dat niet relevante posts,tis alleen maar dom gezwets om te showen hoeveel roddels je wel niet opgepikt hebt en ze ook nog hebt onthouden om interessant mee te lopen meuken,wat verwachten jullie nou,dat we hier omdat jullie bijdehand lopen meelullen met de roddelclan van mening zijn dat je verstand van feesten hebt??
Zolang ik nog nerds meet die op een feest staan te kijken met een blik van,"is hier ook een handleiding voor?" gaat die vlieger nie echt op enzo.
Luister gewoon s naar de sounds,vinjet nie lekker,zoek een andere toko waar t wel bevalt en zorg dat er s wat nuttigs uit je waffel komt dan de goedkope troep die je van andere sites afhebt.
Neuken Remy? |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Donna
Dus een dj moet t met zn uiterlijk doen Magrec?
|
Nee het kan me pot domme helemaal geen fvck schelen hoe een dj er uitziet... |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Donna
Neuken Remy? |
Hey jij ook frusti? ;) :p
(goeie post trouwens verder)
Bram heb je Ed de Wit al gebeld? |
|
|
|
|