|
Dance Valley 2003 (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
Kwam vannacht rond vieren thuis van Dancevalley :) Vooral omdat we lang moesten wachten op diverse NS stations :)
Me broertje en ik gingen er vroeg heen, omdat ik eigenlijk Tôn TB een keertje wilde horen draaien. We kwamen ongeveer om 10 voor 10 op Sloterdijk aan, maar dan redt je het dus nooit meer om om 10 uur op dat terrein te zijn :p We hoorden uiteindelijk de laatste plaat van hem en dat was dan wel weer een goeie
Daarna bleven we daar plakken om een liveact te bekijken. Had nog nooit wat van die knakkers gehoord, maar was een erg goeie livce act met veel energie erin en de overgangen waren ook erg goed, wat bij een live act nog wel eens mis wil gaan. We hebben daar drie kwartiertjes gestaan en besloten toen om het terrein een beetje te gaan bekijken.
Omdat het op de main niet echt boeiend was op dat moment, liepen we even door naar de HQ hardstage waar SHOKK net ging beginnen met ze setje, we aten wat en toen zagen we alweer een vriendje van Remy-D. Evene naar beneden gelopen om te zien hoe lomp hij vandaag weer zou doen, maar op dat moment viel het nog mee. Hij was nog rustig :) SHOKK draaide een heerlijk setje. Hoop lekkere harde trance plaatjes met zo'n goedkope sound :D Na 3 kwartiertjes hadden we dat wel weer gezien, dus gingen we even wat mensen opzoeken die in de Concept tent stonden.
Angelo draaide daar op dat moment en wat is dat toch eigenlijk een lekkere stijl op een feest. Thuis kan het me totaal niet boeien, maar op de dansvloer is het best lekker. Paar mensen gemeet en met ze allen door gegaan naar Armin van Buuren waar in de plaats van Bad Boy Bill Matthey Dekay stond te spinnen, want die andere knakker had ze vliegtuig gemist. Nou die Dekay vond ik eigenlijk nix, maar dat wist ik wel vantevoren. We waren in afwachting van Armin om te zien of hij dit x wel weer eens een lekker setje draaide. Net iets na half 2 begon hij dan eindelijk
Hij begon met wat techno om daarna over te schakelen op wat hitjes en wat nieuwe platen. Solar Factor - No Return, Motorcycle - ATRC (armin mix), Eleqtrique Boutique - Heal, Mauro Picotto - New time New Place (<---vette plaat!), Basic Dawn - Pure Thrust (Nu NRG Remix), Dj Tiesto - Traffic en ook nog Questia - Nexus Asia. Nog even met Magik54 gesproken die het ook naar ze zin had volgens mij :)Al met al vond ik het allemaal weer een beetje tegen vallen. Overtuigde me toch weer niet echt. Na een dik uur zijn we dus weggegaan en besloten om even te chillen, maar toen kwamen we toevallig langs een tent met een dj die ik hoog heb zitten de laatste tijd. Misja Helsloot!
Misja draaide echt een vette set, vond het jammer dat we niet eerder weggegaan waren, want hij draait op dit moment de vette trance en heel veel onbekende ook. Allemaal new stuff :crazy: We kwamen gelijk lekker binnen met Airbase - Theme from the rock. Vond dit altijd een klotenr eigenlijk, maar hard uit de speakers is het toch wel een toptune! Verder veel onbekend spul gehoord wat allemaal even goed klonk en de Ronald Molendijk remix van Kane - Rain down on me, die toch echt wel beter is dan die van Tiesto :happy2: Ik zag ook Donna nog jumpen helemaal vooraan, dus nog even 10 minuutjes gesproken en toen weer verder gegaan, want ik zat niet echt te springen om een Astrid setje :o Misja was op dat moment de man van de dag voor mij, maar wat daarna kwam was allemaal nog veel vetter en best onverwacht :)
Na even gegeten en gezeten te hebben, omdat er toch weinig soeps draaide wilde ik even Monika Kruse checken, omdat veel TAers haar hoog hebben zitten en ff om te kijken of er nog bekenden rond liepen. Kwam al vrij snel Rinus tegen die eigenlijk moest werken :toocool: Vond die Monika Kruse toch niet echt wat, techno is nog steeds gewoon klote en kan er echt totaal niet op losgaan. Voorlopig ook weer even voor het laatst dat ik me op technogebied begeef :p
Toen maar naar Ferry Corsten, die me eigenlijk ook nooit overtuigd heeft. Twee keer gezien en twee keer tegenvallend. Kijken of hij vandaag wel de man was, maar viel weer tegen. Hij draaide onder andere Condor - Velvet Dreams, Dj Tiesto - Traffic en nog wat beukers. We aantal lekkere plaatjes, maar we gingen na 3 kwartiertjes toch maar weg om Marco V te checken. Proximus nog gemeet bij Ferry en tapgirl uit Toronto geloof ik. Proximus ging lekker mee naar Marco V.
We hadden een mooi plekje gevonden waar we in afwachting waren van Marco V. De dj die ik erg goed vind de laatste tijd en hij maakte het helemaal waar! Hij begon rustig, maar vanaf het moment dat Hij Dirty Bass - Emotional Soundscape erop gooide kwam ik in een roes. Alle bekende plaatjes van de laatste tijd gooide hij erop oa Marco V - C:del*mp3, Jens & Marco V - Loops en Things, Mauro - New Time New Place, Tiesto - Traffic en nog wat super platen :) Basvh kwam ook nog even naar voren, was weer erg gezellig allemaal :) We waren zo aan het beuken dat we eigenlijk wel zin hadden in Yoji
Daar aangekomen was hij al lekker aan het draaien en wat een topsetw eer zeg. Laatste Impulz had ik het na 2 platen gezien, maar gister was hij echt weer super. Een paar gouwe ouwe in combinatie met een paar die ik niet kon. Banging Globe oa gehoord die toch welw eer lekker knalt dan :) Sfeer was er weer 0,0 maar had ook eigenlijk niet anders verwacht. Kon de pret iig niet drukken, want het was gewoon een topset, die voor mij persoonlijk die van Marco V net niet haalde.
Daarna weer een halve marathon te lopen om bij Sasha b2b Digweed te komen. Had er eigenlijk nix van verwacht omdat ik Digweed op 4 Eelements ook 3x nix vond, maar wat was dat gaaf zeg! Heerlijke progressive met soms wat uitstapjes. Niet dat suffe gedoe. Het was kwart voor 9 ongeveer en wat mij betreft hadden we er de hele avond gebleven. Sfeer was top en het was gezellig met Thesues, Optimus, Basd en Magrec. Maar me broertje en basvh gingen liever toch even bij Tiesto kijken. naja vind ik ook niet echt een probleem, dus wij daar ff heen. Krijg je voor de vierde keer gelijk Traffic om je oren en Bommerang hoorde ik geloof ik ook. Nou we zaten daar een kwartiertje en ik vond het echt nix in vergelijking met Digweed/Sasha, dus ik stelde voor om weer lekker terug te gaan en daar het feest af te maken en dat vond alleen Basvh niet zo'n goed idee, dus die bleefw el ff. Wij dus terug en nog een dik half uur staan te genieten. Wat een duo zeg! :crazy:
Na dat setje had ik liever naar huis gegaan, maar Tin besloot met ons mee te reizen, dus gingen we toch nog even naar het einde van Tiesto luisteren om het een goed einde te geven :) Lasers waren iig op volle kracht! Zag er allemaal erg mooi uit.
Al met al denk ik toch wel dat dit me beste feestje was van het jaar. Moet het allemaal nog even laten bezinken, maar vond het super geslaagd. Als het volgend jaar mooi weer is ben ik er welw eer bij denk ik :D
Treinreis was wat minde allemaal :) We hadden net de laatste trein gemist, dus moesten super lang wachten op die naar Den Haag en toen op Den Haag nog eens 3 kwartier op die naar Rdam Centraal. Maar ja het kon me ook weer niet echt veel schelen, want relatief is 4 uur thuis nog vroeg :tongue2 |
|
|
| M5 |
| niemand bij Laidback Luke geweest!? die vond ik echt super klinken op tv :cool: |
|
|
| Rinus |
Zoo ook ik had wat enige vetraging op wat NS stations maar was toch nog redelijk op tijd thuis rond een uur of 0200.
Ik stond die ochtend op met een vermoeidheid in me lichaam die kwam doordat ik 4 dagen nouwelijks geslapen had. Maarja ik moest en ik zou naar Dance Valley gaan en zo stond ik om 09:00 op Alexander Rdam van waar mijn trein zou vertrekken.
Een kleine twee uur later waren we in Dance Valley. Na me werkbandje hebben opgehaald kon ik direct naar binnen en konden we (ik nog een paar bekende) meteeen gaan feesten.
We besloten om naar de main te lopen. En daat stond Matthew Dekay lekker te draaien. Leuke plaatjes kwamen voorbij. Hierna was het de beurt voor Armin. Het publiek had hier duidelijk opgewacht en de zon schijnbaar ook, want die begon door tekomen.
Zijn set was aardig maar niet bijzonder ofzo. Alhoewel hij wel New time, new place draaide. :eyespop: TOP Nummertje.
Daarna was het rennen geblazen want Johan Gielen begon met draaien dus op naar Monika Kruse. Voor haar was ik gekomen. En ze is ook zoo mooi :)
Renato Cohen ging iets langer door maar om 1515 kwam de schoenheid dan eindelijk op. En ze draaide wel aardig maar niet echt mijn techno.
Kwam toen Lex en zijn broertje volgens mij tegen. En Lex Techno is niet klote. Sukkel :D :D
Het tweede deel van Monika Kruse werd beter ze ging ietjes harder en uiteindelijk vond ik haar zeker niet tegenvallen.
Me ogen kreeg ik bijna niet meer open, zo verrot was ik dus dacht ik eraan om naar huis te gaan en dus ook me werk niet te doen. Maar ik wilde Carl Cox en Tiesto ook nog wel eventjes zien eigenlijk. Dus toch maar gebleven.
Direct na Kruse kwam Secret Cinema. Daar nog een halfuurtje van meegepikt en toen maar een beetje het terrein van rondgelopen en effe wat eten gehaald.
Ik moest dus eigenlijk werken vanaf 2100. Maarja dat kon dus niet omdat ik Carl en Tiesto wilde zien. Dus zeiden we dat we de trein moesten hebben van 2130. De man die leide was ook aardig uit ze bol en vond het dus geen probleem en konden eerder beginnen. (1900-2045)
Op naar Carl Knots dus en hij draaide lekker. Gewoon zoals je van hem verwacht. Na een half uurtje nog effe tiesto meegepakt en wat was het daar vol. Een schitterend gezicht was het. En wat ging het voor los :)
Na As the rush comes zijn we richting huis gegaan.
Conclusie
Top feest, goed georganiseerd.
Niet te lange wachtrijen.
BIER te duur!!! IK WIL TAPBIER
Leuke mensen
Mooi weer
Massol!! |
|
|
| basvh |
Voor de mensen die op vakantie waren
Voor de mensen die het te duur vonden
voor de mensen die dachten dat het gehypt was
Voor de mensen die geen vrij konden krijgen
Voor de mensen die er geen geld voor hadden
Voor de mensen die voor de tv/radio hebben gehangen
Voor die mensen heb ik niks te melden.... Een foto zegt meer dan 1000 woorden

| quote: | | niemand bij Laidback Luke geweest!? die vond ik echt super klinken op tv | Jop was idd super
| quote: | | want een schattig paars bloemetje had je achter je oor zitten, Bas |
Jah die kwamen opeens uit de lucht gevallen |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Vond die Monika Kruse toch niet echt wat, techno is nog steeds gewoon klote en kan er echt totaal niet op losgaan. Voorlopig ook weer even voor het laatst dat ik me op technogebied begeef :p
(knip)
Daarna weer een halve marathon te lopen om bij Sasha b2b Digweed te komen. Had er eigenlijk nix van verwacht omdat ik Digweed op 4 Eelements ook 3x nix vond, maar wat was dat gaaf zeg! Heerlijke progressive met soms wat uitstapjes. Niet dat suffe gedoe.
|
*Gaap*
Mooi man dit, 'Kan er niet op losgaan', en daarna 'Niet dat suffe gedoe'. Ik weet dat het persoonlijk is hoor lex , maar vind het gewoon mooi staan in 1 verslag ;) :D
Techno all the way voor mij (nah, nichtentechno dan :D) en veel progressive!
| quote: | Originally posted by basd
Om 18.15 begon een andere DJ die ik niet wilde missen: Umek. Deze man keek niet op een boom meer of minder, hij hakte en zaagde er fijn op los.. |
Whahahahah, GEWELDIG! :D |
|
|
| SnuggLe |
Basvh, stop it :)
En ik hoorde Laidback Luke op de radio. Vond het niet echt 'losgaan', net alsoffie wel hard wilde, en ging toppen, maar was meer zo van 'net niet'.
But i know , mag neit oordelen over feesten vanachter mijn computer. Doe ik ook niet, alleen over 1 individuele set :D |
|
|
| Rulez |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Kut pleurus tiefes tering enz enz enz enz heb ing 2 uur en 40 minuten op dat pleurus parkeerveld gestaan toen we weggingen. Leert dat tiefes UDC nou nooit van fouten van voorgaande feesten. Ging al eerder weg om de drukte voor te zijn, we waren 10 over half elf bij de auto en 1:20 waren we eindelijk van het veld af. Was een zeer zware domper op de verder perfecte en super dag DanceValley, report volgt nog. |
Je had je auto ook gewoon bij de uitgang moeten zetten, joh. We waren binnen een minuutje of 30 van het parkeerveld af. Tegen half twaalf in de auto en ff later al op de snelweg. Half twee al in Utrecht en nog even lekker een dansje gedaan in de Winkel van Sinkel om alles af te maken. Tegen vijven toch maar naar huis gestrompeld.
DV was iig vet. Erg goede gemoedelijke sfeer en veel leuke mensen. En Sasha en Digweed zijn kunstenaars. |
|
|
| Biohazard |
Ik heb Sasha & Digweed via de videostream gezien, dat was echt :eyespop:
Ik als hard dance hater vodn zelf Yoji leuk om te zien :crazy: |
|
|
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by Blik
vond het stuk van Yoji wat ze op TV uitzonden ook erg goed, weet iemand welke nummers ze op TV lieten horen, zat namelijk één heeeeeel goed nummer tussen
En Tiësto ownzzz |
Ik zn set opgenomen, kom zo op de hub :) |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Biohazard
Ik heb Sasha & Digweed via de videostream gezien, dat was echt :eyespop:
Ik als hard dance hater vodn zelf Yoji leuk om te zien :crazy: |
heb je daar voor betaald ja? |
|
|
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by arj1o1
heb je daar voor betaald ja? |
Tuurlijk niet, er stonden acess nummers op partyflock
Als men mij eerder daarvan had verteld kon ik de stes van Armin & Ferry ook rippen :( |
|
|
|
|