|
Dance Valley 2003 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ik ga 100% niet, want ik vind t feest zwaar overrated.
oh en siesta...kaartjes duurder zodat er geen sjappies komen??? :stongue: :stongue: :stongue: |
volgens komen er dan juist alleen maar meer idd :D |
|
|
| basvh |
| quote: | | ga 100% niet, want ik vind t feest zwaar overrated. |
Als je zegt dat kleine feesten gezelliger zijn en dat de sfeer intiemer is ben ik het helemaal met je eens.
Maar ik denk van alle grote partys hier in nederland waar veel stylen vertegenwoordigd zijn Dance Valley de absolute nummer 1 is.
De locatie is het mooist, de Djs zijn vaak het best en de sfeer is erg intiem en gezellig ondanks de grote van het feest. |
|
|
| kolkiewolkie |
mooi niet dat ik hier bij ben!
crisis het gaat gewoon tegen mn principes in :p om zóveel cash voor een dagje plezier te betalen (pin me hier niet op vast als ik meega naar GKGG :D ). Geld groeit me niet op de rug (en tegen die tijd verklaart de bank me waarsch. toch failliet :o . |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
oh en siesta...kaartjes duurder zodat er geen sjappies komen??? :stongue: :stongue: :stongue: |
hey*&^45&$%, ik ben geen sjappie hoor:). wat is 70 euro nou? voor een toffe dag vol met dance music. Nou als je het mij vraagt, helemaal niks:), ik heb er nu al zin in. moet ff een recordje breken, kan mooi dan.:) |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
wat is 70 euro nou? voor een toffe dag vol met dance music. Nou als je het mij vraagt, helemaal niks:) |
JAZEKER 70 Euro op een heel mensen leven is inderdaad nix en tis nog eens geweldig ook :gsmile: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by snitz
JAZEKER 70 Euro op een heel mensen leven is inderdaad nix en tis nog eens geweldig ook :gsmile: |
stelletje gierige ouderwetse nederlanders hier:D |
|
|
| Switch |
moet je eens naar een optreden van de Stones gaan ofzo, betaal je het dubbele voor 1.5 uur!
en btw Siesta, let eens op bij de mix contest, ik wil graag de uitslagen hebben nog |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Switch
en btw Siesta, let eens op bij de mix contest, ik wil graag de uitslagen hebben nog |
oe, had ik die nog niet gepm't had ze al tijdje af, woef |
|
|
| basvh |
TATAATATA
Uit Yoji GIG DATE:
02-08-03 DANCE VALLEY FESTIVAL, 2003, AMSTERDAM/NL
Nog een weekje wachten en we weten de line up!!!! |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by basvh
TATAATATA
Uit Yoji GIG DATE:
02-08-03 DANCE VALLEY FESTIVAL, 2003, AMSTERDAM/NL
Nog een weekje wachten en we weten de line up!!!! |
Zo gauw mijn YOJI-shirt uit het stof halen:tongue3 |
|
|
| MaGiK54 |
| Als Cox komt ben ik al tevreden :D |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Als Cox komt ben ik al tevreden :D |
en die komt gelukkig:D |
|
|
|
|