|
Dance Valley 2003 (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| HiGH_NrG |
w00t! Ik ga ook, sta op de gastenlijst :). Anders zou ik ook nie gaan, het is me net iets te duur. :)
Woeiiiiiiiiii :) |
|
|
| SnuggLe |
Harmen, ik zei toch al: ik ga er ZEKER niet voor betalen. Heb geen geld. Voor die 50/70 euro kan ik in Thailand:
- 2 weken overnachten, of
- 1,5 week eten, of
- een kwartet houden met 3 thaise hoeren, of
- een duikcursus nemen.
Dan is de keuze snel gemaakt :D |
|
|
| HiGH_NrG |
| Trouwens...hoe laat en waar is die meeting nou? Ik snap er de ballen nie van... |
|
|
| Rinus |
Grote kans dat ik er toch ook nog aanwezig ben tenzij het echt snertweer word.
Sta ook op de gastenlijst maar moet vanaf 1800 wel tot het einde werken. :whip: Tenminste dat is de bedoeling. Maar dat word wel vaak wegsnieken voor wat optredens.
Laterssss |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Rinus
Grote kans dat ik er toch ook nog aanwezig ben tenzij het echt snertweer word.
Sta ook op de gastenlijst maar moet vanaf 1800 wel tot het einde werken. :whip: Tenminste dat is de bedoeling. Maar dat word wel vaak wegsnieken voor wat optredens.
Laterssss |
Ape? :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Rinus
Grote kans dat ik er toch ook nog aanwezig ben tenzij het echt snertweer word.
Sta ook op de gastenlijst maar moet vanaf 1800 wel tot het einde werken. :whip: Tenminste dat is de bedoeling. Maar dat word wel vaak wegsnieken voor wat optredens.
Laterssss |
Dan doe mij die gastenlijst plaats! :whip: :whip:
Weer of geen weer, boeiend, feesten zit in je bloed man :D |
|
|
| nickmahoney |
Time Table
i came across this. same time table, different format |
|
|
| Eye-Riz |
dat jullie maar veel lol mogen hebben voor dat geld!
ik heb een veel leuker weekend:
vrijdag ga ik naar België, alwaar ik moet draaien (Partyhardy, als je tijd hebt, bel me dan even, want het is vlak bij Maastricht!) en zaterdag een audiovisueel spectakel in Soest. Dus een heel leuk weekend met geld toe, wat wil je nog meer :) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
vrijdag ga ik naar BelgiìÎ alwaar ik moet draaien (Partyhardy, als je tijd hebt, bel me dan even, want het is vlak bij Maastricht!) |
ik zou wel willen maar zit op dit moment in Ecuador! :D :) veel plezier iig Eye-Riz!! :cool:
en aaaaaah dat ik DV ga missen!!! :( :eek: :(
iedereen onwijs veel plezier! :cool: |
|
|
| Rulez |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ik zou wel willen maar zit op dit moment in Ecuador! :D :) veel plezier iig Eye-Riz!! :cool:
en aaaaaah dat ik DV ga missen!!! :( :eek: :(
iedereen onwijs veel plezier! :cool: |
Hey Onno, ist ook een beetje partyhardy in Equador? 't zal iig wel erg cool zijn vermoed ik...
Ik zal wel een dansje extra doen op DV voor je :)
Greetz |
|
|
| basvh |
15:00 meeting at the mainstage. at the little shelter.
If the time is not wright just say it en we meet at another time
shelter is the thing with the flags |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik weet het nou zeker dat er een god bestaat, want de weersvoorspelling voor zaterdag wordt met de dag beter. 60 % zon, 20 % regen en 27 graden. |
|
|
|
|