|
Dance Valley 2003 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| John |
hmmm 70 euro + busretour vanuit spanje wordt wel erg duur:rolleyes:
ook dit jaar weer geen dance valley voor mij:S
maybe next year... |
|
|
| basvh |
PETER R DE VRIES MODE ON::
Volgens een bron die anoniem wenst te blijven is het zo goed als zeker dat ene Tijs V. Alias DJ TIESTO. Het dance valley festival zal bezoeken en zijn kunsten achter de 2 technics draaitafels zal vertonen.
PETER R DE VRIES MODE OFF:: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by basvh
PETER R DE VRIES MODE ON::
Volgens een bron die anoniem wenst te blijven is het zo goed als zeker dat ene Tijs V. Alias DJ TIESTO. Het dance valley festival zal bezoeken en zijn kunsten achter de 2 technics draaitafels zal vertonen.
PETER R DE VRIES MODE OFF:: |
[geil mode on]
Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeil
[geil mode off]
Sorry moest er ff uit :toothless |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Remy D
JUISTEM!!! :D
Toen ik vorig jaar met die regen bij Sterling Moss was stond er maar misschien 100 man op dat moment maar toch was het zo sfeervol en draaide hij ook zo PHAT!! Dat maak ik gewoon nergens anders mee... Allemaal voetballen met strandballen iedereen supervrolijk ondanks de regen. GEWOONWEG TOP!!!! :D:D EN toen de eerste zonnestralen door kwamen. SUPER!!! KIPPENVEL toen met de reactie van de mensen!!! Kan u al niet wachten op het FEEST van het jaar!!! Tiesto wordt ook SUPER en 02-02-02 was onovertreffelijk maar qua sfeer halen die het niet bij DV!! DV heeft iets speciaals wat je moet meemaken!!! |
en dat is waar! vorig jaar echt geweldig in de regen. maakte me geen flikker uit.. geweldig 100 man strandbal trappen of met hetzelfde aantal in de stromende regen uit je dak gaan bij de HQ stage.. had gewoon 'iets', meer dan een propvolle Yoji of Back2Back Armin-Ferry hoewel.. toen iedereen 'new years day' mee ging zingen.. nah--> de 'regensfeer' was idd wel heel goed! en jij was ook een van de +/- 100.. (dank je wel.. toppie!) :D
desondanks ga ik dit jaar (helaas) niet.. teveel geld voor mijn budget nu mijn baas mijn zaterdagse uurtjes gehalveerd heeft.. (tijd voor een nieuwe bijbaan..)
ik zou teveel vrij nemen.. (euh.. alleen met DV hoor.. oh ja en Loveparade en Sensation en Delerious en... :D :D) |
|
|
| magrec |
OMFG
EXCESSION EN BEDROCK HOSTEN SAMEN EEN TENT OP DANCE VALLEY !!
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
LEt op = droom
excession = sasha
bedrock = digweed
= 4 uur back 2 back :D :D
nah en sander kleinenberg al confirmed toch maar kaartje kopen als ik geld heb... |
|
|
| basvh |
| ik zei toch dat het een tof feest is, en dat de line up vet is. Maar jah maandag begint het echte kwijlen pas. |
|
|
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by magrec
OMFG
EXCESSION EN BEDROCK HOSTEN SAMEN EEN TENT OP DANCE VALLEY !!
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
LEt op = droom
excession = sasha
bedrock = digweed
= 4 uur back 2 back :D :D
nah en sander kleinenberg al confirmed toch maar kaartje kopen als ik geld heb... |
Digweed draait saai/slaapverwekkend, zeker op festivals en grote feesten. Nu heb ik het vooral over het laatste jaar. Daarvoor was ik een groot fan.
Sasha = GOD :D |
|
|
| magrec |
Wanneer heb jij digweed horen draaien dan?
Ik vind het hem juist de laatste tijd een stuk steviger en wat minder donkere depressive progressive draaien. |
|
|
| DJ_Siesta |
| graftombe progressive:D |
|
|
| Biohazard |
| quote: | Originally posted by magrec
Wanneer heb jij digweed horen draaien dan?
Ik vind het hem juist de laatste tijd een stuk steviger en wat minder donkere depressive progressive draaien. |
Ik heb hem 3 jaar terrug gezien, toen draaiede hij vrij trancey |
|
|
| Ornadel |
| quote: | Originally posted by magrec
Wanneer heb jij digweed horen draaien dan?
Ik vind het hem juist de laatste tijd een stuk steviger en wat minder donkere depressive progressive draaien. |
Paar maanden geleden in Heaven (london), waar zelfs Phil Thompson een vrolijkere opwarm set draaide dan diggers. Digweed heeft bij mij af gedaan toen hij van de trance naar de prog ging. In de begin periode van prog kon ik het nog wel trekken, maar in 2002 is Diggers als een van de weinige de geheel verkeerde kant op gegaan. |
|
|
| Donna |
Naja,DanceValley ga je alleen al naartoe om dat gevoel te krijgen wat je on top of the hill voelt en je er ook nog op staat.
En er komen altijd wel dj's die t nog een lekker soundje weten te geven ook.
Dancevalley is uhm voelen dat je leeft? :) |
|
|
|
|