|
Dance Valley 2003 (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| jploveparade |
| 5000 kaarten verkocht in de laatste 4 dagen door de goede weersverwachting :) |
|
|
| SnuggLe |
Ik las net een interview met ene meneer Bout, directeur van UDC, in de Telegraaf. Schijnt dat Dance Valley volgend jaar 3 dagen is......
...iig veel plezier iedereen dit jaar! |
|
|
| basvh |
kwart over vier
16.15
dan is de meeting |
|
|
| M_Peror |
| Gisteren met het vliegtuig teruggekomen van vakantie, heb 't terrein vanuit de lucht kunnen bewonderen... zag er al vet uit! Have fun everyone! :D |
|
|
| kolkiewolkie |
damn damn damn
nou ben ik best bereid van iemand hier in de buurt kaartjes over te nemen voor een schappelijke prijs (50 euro)...
... maar nou heb ik geen vervoer terug :mad: :whip:
maarre.. basd hoe ga jij eigenlijk terug? of blijf je ergens pitten ofzo?
mocht ik er niet bijzijn, en daar lijkt het nu op, dan wens ik de mensen die wél gaan veel plezier.. medunkt dat moet lukken lijkt me :D :p |
|
|
| jploveparade |
Radio DV = hele dag op Yorin FM
TV DV = vanaf 19:00hr op MTV |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by jploveparade
TV DV = vanaf 19:00hr op MTV
|
//schiet Essent af
//heeft geen MTV :mad: |
|
|
| DJ D-Man |
Is het verstandig om je auto op het parkeerterrein van DanceValley te zetten of kan je beter je auto bij een station in de buurt wegpleuren en dan de trein pakken ofzo? Of rijden er bussen?
Iemand nuttige tips?:rolleyes: |
|
|
| franzelare |
wat gaat eigenlijk iedereen na DV doen?
wij zitten er aan te denken om naar lexion the first in de waakzaamheid te gaan.
iemand andere leuke ideeen? |
|
|
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by franzelare
wat gaat eigenlijk iedereen na DV doen?
wij zitten er aan te denken om naar lexion the first in de waakzaamheid te gaan.
iemand andere leuke ideeen? |
zaterdag 2 aug. EXPANSION OUTDOOR...HARDSTYLE/OLDSTYLE/TECHNO...
free after party dance vally.
00:00-??:?? Amsterdam diemer bos..
dj,s cold fusion(eob) steve(eob) jessica(eob/hlm) laroesja(eob) keller(eob/final solution) mad(pf) technonick(eob/tec)
route!!
ring a10 afrit s113 diemen/watergraafsmeer eraf.
volg diemen recht door voorby meubelboulevard.
einde meubelboulevard kruising links volg stammerdijk.
na mc donalds en voor tankstation rechts de stammerdijk op.
volg deze weg(stammerdijk)tot je onder de snelweg door gaat.
als je de snelweg onderdoor bent gegaan beteen links bruggetje over.
na 500m EXPANSION OUTDOOR.......
je kunt ook bellen vrydag vanaf 19:00gaat de telefoonlijn open voor iedereen.
0620370033..SEE YA @ NEXT EXPANSION OUTDOOR......
:wtf: |
|
|
| Optimus |
| wat dacht je van naar huis gaan?:p:toothless |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Optimus
wat dacht je van naar huis gaan?:p:toothless |
uhhh wrong answer
hoef maandag pas weer te werken dus trek wel ff een beetje door, niet de hele zondag hoor! |
|
|
|
|