|
Dance Valley 2003 (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
vond het stuk van Yoji wat ze op TV uitzonden ook erg goed, weet iemand welke nummers ze op TV lieten horen, zat namelijk één heeeeeel goed nummer tussen
En Tiësto ownzzz |
|
|
| Acidophilus |
| Die met die vrij lange break zeker he? |
|
|
| Acidophilus |
| quote: | Originally posted by -=Freezel=-
CERN - The Message |
Staat als White te koop in het "For Sale forum" |
|
|
| basd |
Was een leuk feestje, en bovendien erg goed georganiseerd !
Na een voorspoedige reis kwam ik samen met Harmen rond 11.45 binnen.. Meteen even naar de Bedrock-tent geweest, waar Per zijn laatste platen draaide. Na hem was het tijd voor Fred Numf.. Die draaide erg lekkere platen (beginnen met Depeche Mode - Only when I lose myself (Lexicon Avenue remix).. niet verkeerd, ook Dirty sticky floors kwam langs). Helaas zat het mixtechnisch allemaal wat minder in mekaar.
Daarna even naar de mainstage geweest, vriend van mij wilde graag naar Armin. Dat is dus waarschijnlijk de laatste keer geweest dat ik hem zie.. Vond er echt helemaal niks aan.. Bij mekaar geraapt zootje platen, enige leuke was om ATRC nou eens een keer live te horen, maar daar was het ook wel weer mee gezegd.
Gelukkig was het meteen daarna tijd voor een DJ die ik echt niet wilde missen: Monika Kruse.. Was ook echt een absolute topper, ondanks een klein technisch mankementje aan het begin wist zij me zeker wel te overtuigen.. Was niet al te hard, lekker zomers, goed passend bij het stralende weer.. Uiteraard kwam ook haar eigen zomerse hit Latin Lovers voorbij, was nooit zo gek van deze plaat maar nu klonk ie wel erg lekker.
Daarna (rond 16.30) ben ik naar de Concept gegaan, naar Lucien Foort. Hij kon me helaas niet overtuigen, ben dus maar even een rondje gaan lopen, even eten en lekker chillen. Om 18.15 begon een andere DJ die ik niet wilde missen: Umek. Deze man keek niet op een boom meer of minder, hij hakte en zaagde er fijn op los.. Erg lekkere stevige techno, iets anders had ik ook niet van em verwacht.
Ik was van plan hierna bij Sasha & Digweed te gaan kijken, maar ik wilde eerst nog even naar Michel de Hey (op de Global-stage van Carl Cox). Daar ben ik uiteindelijk ook de hele set gebleven, hij was goed op dreef, en wist het publiek ook erg goed te bespelen. Leuk om te zien met wat voor enthousiasme hij achter de draaitafels stond, hij sprong zelf het hardst van iedereen. Ook Carl Cox zelf (die erna draaide) was blijkbaar onder de indruk, wat hij ook nog even aan het publiek liet merken, leuk om te zien...
Daarna tot slot een uurtje bij Sasha & Digweed wezen kijken, klonk erg goed, maar aangezien het tempo me net iets teveel omlaag ging, en ik ook redelijk vermoeid begon te raken, ben ik om 22.15 weg gegaan.. Gelukkig aan het einde bij S&D toch nog bijna alle aanwezige TA-ers gezien (die ik eigenlijk de hele dag, op Harmen en Josta na) niet gezien had.. Toch nog wel even leuk !
Zo en nu lekker slapen, kan terugkijken op een leuk feestje :) |
|
|
| HiGH_NrG |
| Net thuis! Beukende koppijn! En ik ga slapen! Reportje komt later :cool: |
|
|
| Optimus |
vet vet vet vet vet vet:D
nu slapie doen:) |
|
|
| PCP2017 |
Erg vet feest!!
Tiesto all the wayyy!!!
Wat een afsluiter! :happy2: hail to the king.
The Rush Comes op die locatie & speakers!! :crazy::crazy: :crazy:
ehhh 1 bier 4 euro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :whip: :whip:
shame on them. |
|
|
| MaGiK54 |
Kut pleurus tiefes tering enz enz enz enz heb ing 2 uur en 40 minuten op dat pleurus parkeerveld gestaan toen we weggingen. Leert dat tiefes UDC nou nooit van fouten van voorgaande feesten. Ging al eerder weg om de drukte voor te zijn, we waren 10 over half elf bij de auto en 1:20 waren we eindelijk van het veld af. Was een zeer zware domper op de verder perfecte en super dag DanceValley, report volgt nog.
Ps: sorry voor het taal gebruik, ben zwaar gefrustreerd en moe en kom uit Den Haag en daar mag je zo praten :toothless |
|
|
| Wilkman |
Wat een goede Dancevalley! Op een dag James Zabiela, Hybrid, Sasha&Digweed, Deep Dish, Tiesto gehoord en gezien... Kom net thuis van de Mazzo waar Sander Kleinenberg een afterparty had georganiseerd... Lekkere manier om af te sluiten in elk geval.
Grootste ontdekking: James Zabiela. Voor het eerst dat ik hem live heb horen draaien. Heel vet, en fantastisch dat scratchen. Nooit gedacht dat dat zo goed zou werken. Verder Hybrid: de beste live danceact die ik in jaren heb gehoord. Heerlijke muziek. Hoogtepunt voor mij Sasha&Digweed. Wat een goede trackselectie hebben die gasten toch! Anyway, moe en voldoen kruip ik zo m'n mandje in.
cheers, Wilco |
|
|
| Acidophilus |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Kut pleurus tiefes tering enz enz enz enz heb ing 2 uur en 40 minuten op dat pleurus parkeerveld gestaan toen we weggingen. Leert dat tiefes UDC nou nooit van fouten van voorgaande feesten. Ging al eerder weg om de drukte voor te zijn, we waren 10 over half elf bij de auto en 1:20 waren we eindelijk van het veld af. Was een zeer zware domper op de verder perfecte en super dag DanceValley. |
Wen er maar vast aan, want van dat terrein willen ze een defintief festival terrein maken. Ze zijn bezig om de riolering, electriciteit en waterleidingen daarvoor aan te leggen... |
|
|
| TranceFool |
Ik heb gister de hele avond mtv zitten kijken, baal er toch wel van dat ik er niet ben geweest. Verschrikkelijke kneus trouwens bij mtv, die Sander geloof ik. Die gast hebt er echt de ballen verstand nie van, Seth wel trouwens.
Ik vond het er echt meesterlijk uitzien, wil er volgens jaar nu echt bijzijn. Wat ik heb gehoord op MTV klonk erg lekker. Tiesto draaide wel weer veel hitjes zeg (wat ik op het eind dan heb gehoord).
Bij Yoji zag ik Bas en Snitz nog voorbij komen......want een schattig paars bloemetje had je achter je oor zitten, Bas :D :p |
|
|
| HiGH_NrG |
Nou...het was me toch het feestje weer wel. Werd over het algemeen goed gedraaid met een goede platenkeus. Ik heb geen enkele DJ helemaal gezien, heb 3x de avondvierdaagse gelopen daar. Maar het was top :D.
Het enige nadeel was dat ik aan het eind nog 2 uurtjes flyers moest uitdelen...prrrr...
En de meesten hebben de grootste TA meeting ooit gemist...he basvh :P |
|
|
|
|