return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Dance Valley 2003 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Teal'k
denken ze dat bij de mensen het geld op de rug groeit.. ik ga geen 70 euro wegleggen om te kunnen springen.. afzetters.

btw.. ZATERDAGBESTELLERS UNITE!!
basvh
JA IK GA, heb me kaartje al paar weekjes in de pocket. Ja Snitzke is UDC MEMBER!!!

Maar goed tis duur jah idd. Okay ML is 20 euro goedkoper, maar Dance Valley is 20 keer zo vet!!! Dus voor degene die er nog nooit geweest zijn: ga er gewoon naar toe, het is echt een TOP feest!!!

Op dance valley hangt een sfeer die je op GEEN 1 groot feest vind hier in Nederland. Mensen zijn zo zwaar relekst, muziek is gewoon top. En als je op de grote heuvel staat heb je zn mooi uitzicht, echt prachtig gewoon. En als ik terugdenk aan de lazers bij dave clarke krijg ik echt weer kippevel!!

Ik ben toch al op redelijk veel grote partys geweest en dance valley was gewoon het beste/gezelligste/mooiste/fantastische feest wat ik heb meegemaakt.

De line up doet er niet toe, die wordt toch top!
Ik gok/hoop dit jaar op de mainstage:

Carl Cox
Roger Sanchez
John Digweed
Dave Clarke
Ferry Corsten of Armin van Buuren
en Tiesto de mainstage laten afsluiten onder het genot van kei groot vuurwerk

HQ/Hard Dance:

Yoji
Tom Harding
JP
Phil Reynolds
Lab 4
Andy Farley
Sterling Moss
Fausto
BK
Shokk

Maar wie er ook komt draaien, 2 augustus word een top dag
snitz
quote:
Originally posted by raoel
Ik vin €67,50 dus gewoon belachelijk voor een kaartje.
Er is geen één feest dat in de buurt komt van die prijs:
Defqon = €40
Mystery Land = €50
ILT = €43

Het is dus gewoon aso en alleen al daarom boycotten :D

Maar zonder gein:
Ik vin het dus echt te duur en het op een zaterdag (dan kan ik dus ook niet werken = helemaal te duur voor mij.
(en ik ben dan toch op vakantie)

er is ook geen een feest die in de buurt van DV komt Qua sfeer en dergelijke:toocool:
DJ_Siesta
mooi dat het wat duurder is geworde, krijg je tenminste niet vna die sjappies:)

ik ga dit jaar dus lekker wel, heb er nu al zin in:)
basvh
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
mooi dat het wat duurder is geworde, krijg je tenminste niet vna die sjappies:)

ik ga dit jaar dus lekker wel, heb er nu al zin in:)

jah van die sjappies heb je ook wel gelijk,

BTW; In den bosch waren de kaarten in 30 min uitverkocht
Remy D
Heb gelukkig mijn kaartjes!!!!!!!!!!!

TIS toch het FEEST van het jaar!!!!!!!!!!!
Remy D
Oja stond om 9:00 nog in de rij ook.. Met echt partygangers die het niet uitmaakt om wat meer te betalen voor een dag die je de rest van je leven blijft herineren. En zulke dagen zijn GOUD waard!!!
eieregooie
quote:
Originally posted by Remy D
Oja stond om 9:00 nog in de rij ook..

Ik ook, maar dan voor Hans Teeuwen... alleen heb ik geen kaartjes :( Zelfs mensen die er om 7:00 al waren, waren al te laat... :conf: Had geen idee dattie ZO populair is die dude... en dan ging het nog slechts om een try-out...
Creamfields23
Ik ga ook voor de derde keer alweer!(mocht ik een kaartje kunnen bemachtingen) De eerste keer met die regen was een hel (PLENSVALLEY) ik was nota bene met de trein:( :( :( Maar kwam daar spontaan drie grieten van de middelbare school tegen die hadden via een cafe hier in Tilburg een toering bus en wat denk je gewoon vet op de hoek van mijn huis afgezet worden:D :D :D (NOTA BENE VOOR NOPJAN) Luv those Gurls!

Tweede keer had ik geen kaartje en moest die vrijdagnacht werken staan die maten van me aan de deur ze hebben extra kaarten in de verkoop gegooid :eyes: :eyes: :eyes: Allemaal een kaartje maar deze jongen moest de hele nacht werken. Balen jonge nie normaal. Kwam thuis en maar draaien in bed die homo's gaan en ik niet. Heb naar anderhalf uur draaien een van me vrienden gebelt dat ie onderweg maar een kaartje voor me moest kopen en ben gewoon aan een ruk doorgegaan!!

Wat denk je gewoon nog VET DAARO!!! Er kan hier in Nederland gewoon niks aan tippen aan die sfeer op Dance Valley.

Al de peepz die nie gaan------>:haha: :haha: :haha: :D
snitz
quote:
Originally posted by Creamfields23

Wat denk je gewoon nog VET DAARO!!! Er kan hier in Nederland gewoon niks aan tippen aan die sfeer op Dance Valley.

HELEMAAL MEE EEEENSS:haha: :haha: :haha:

mr.marcello
quote:
Er kan hier in Nederland gewoon niks aan tippen aan die sfeer op Dance Valley.

Ben er dan nog nooit geweest, maar ik zou zeggen: verleg je grenzen!

quote:

One word for you: MAYDAY!! :D
raoel
quote:
Originally posted by snitz
er is ook geen een feest die in de buurt van DV komt Qua sfeer en dergelijke:toocool:

Ja, dat lijkt mij ook.
Daarom zou ik ook heel graag een keer gaan. Ik ben net als jou en basvh weg van die UK hardhouse en Yoji :D
Al zie je die beelden van DV alleen al, als hun aan het draaien zijn, dan krijg je al kippenvel.

Maar dat neemt niet weg dat UDC een belachelijke hoge prijs vraagt.
Ze profiteren van de goede naam die DV heeft.

Als ik niet zou studeren maar werken en/of ik had geld genoeg, dan zou ik ook meteen gaan.
Maar dat heb ik niet en dus gai k niet.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement