return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 
Dance Valley 2003 (pg. 25)
View this Thread in Original format
basd
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
maarre.. basd hoe ga jij eigenlijk terug? of blijf je ergens pitten ofzo?

Ik ben een weekendje bij mijn ouders... da's maar een half uurtje treinen vanaf Sloterdijk.. Komt dus een stuk beter uit.

Anders had ik ook al weer wat eerder weg gemoeten denk ik.. Kan nu mooi tot het einde van Sasha & Digweed blijven..

Oh ja ook om 16.15 ben ik NIET bij de meeting. Dan is Monika Kruse nog steeds aan het draaien.. en dat ga ik dus niet missen.. Ik zie genoeg mensen denk ik 13.00 bij de ingang van de Bedrock.. Als de TA-ers daar nou gewoon langs komen.. Zijn we meteen klaar :)
eieregooie
quote:
Originally posted by basd
Oh ja ook om 16.15 ben ik NIET bij de meeting. Dan is Monika Kruse nog steeds aan het draaien.. en dat ga ik dus niet missen.. Ik zie genoeg mensen denk ik 13.00 bij de ingang van de Bedrock.. Als de TA-ers daar nou gewoon langs komen.. Zijn we meteen klaar :)

Als ik er om 13:00 al ben kom ik ook, maar jullie kennen mij... Waarschijnlijk sta ik dan nog in de rij ofsow :D
Donna
quote:
Originally posted by franzelare
wat gaat eigenlijk iedereen na DV doen?

wij zitten er aan te denken om naar lexion the first in de waakzaamheid te gaan.
iemand andere leuke ideeen?

XL4Life en anders mn bed :)

HiGH_NrG
Ik heb ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOO'NNNNNNNNNNNNN zin :D.
PCP2017
K*t het is nog aardig bewolkt hier in Amsterdam! :(
sunshine where are youuuuu???
:cool:
Ding Chavez
http://teletekst.nos.nl/gif/703-01.html

gaat helemaal goedkomen :) Ik zal maar in de tuin een beetje radio gaan luisteren en 's avonds de tv aan :)
Have fun :D
PCP2017
Ah kijk in de loop vd dag zijn ze verdwenen, hopelijk niet al te laat...
Tijd om te gaan!!!!

partykicking time!!:happy2: :eyespop: :crazy: :D :eek: :happy2: :eyespop: :wtf: :cool:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Ding Chavez
http://teletekst.nos.nl/gif/703-01.html

gaat helemaal goedkomen :) Ik zal maar in de tuin een beetje radio gaan luisteren en 's avonds de tv aan :)
Have fun :D

Hehehe, ben ik ook mee bezig!
Yorin is alleen een beetje k*t, ze doen alles half.
Hoorde net voor 11 uur wel wat leuks; goede mix van Breathe van de Prodigy, klonk goed!
Maar nu: Johan Gielen! KOTS KOTS! Tering..hij draait WEER die sample van Underworld...sjonge jonge jonge, die kutbelg kan ECHT niets anders. Ik schijt op die vent!

Btw, nog gefeliciteerd Mark (je was toch jarig vandaag/gisteren/morgen?) :)
jploveparade
Dankzij zuidwesterwind en Noordzeekanaaldijk kan ik hier, 20 km verder Dancevalley prima horen in de tuin :wtf:
-=Freezel=-
quote:
Originally posted by SnuggLe

Maar nu: Johan Gielen! KOTS KOTS! Tering..hij draait WEER die sample van Underworld...sjonge jonge jonge, die kutbelg kan ECHT niets anders. Ik schijt op die vent!

Join the club :D Op ID&T Radio met zijn show is hij nog wel ok, zelfs daar heeft hij nog moeite om 2 platen gelijk te krijgen. Maar op feesten is het altijd hetzelfde, zelfde platen, samples en gedoe op eht podium.

Muppet
Ben nu naar de tv aan het kijken waar tiesto nu uitgezonden wordt, echt heerlijk!!!!!!!!! Heb traffic, en igor al voor bij horen komen (is nu bezig met igor s) Weet iemand toevallig welk nummer hij daarvoor draaide, gigantische trancer!!!

Greetz Muppet
-=Freezel=-
quote:
Originally posted by Muppet
Ben nu naar de tv aan het kijken waar tiesto nu uitgezonden wordt, echt heerlijk!!!!!!!!! Heb traffic, en igor al voor bij horen komen (is nu bezig met igor s) Weet iemand toevallig welk nummer hij daarvoor draaide, gigantische trancer!!!

Greetz Muppet

CERN - The Message
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement