|
Dance Valley 2003 (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by LowRider
Ben godver ziek geworden!! Wie krijgt er hartje zomer nou griep... :(
Waarschijnlijk dus geen Dancevalley voor mij.
Iemand nog twee kaarten kopen? :) |
Lekker balen zeg :whip:
Ik had het met Tiesto Solo in de Heineken Music Hall, hoorde een dag van te voren dat we gingen en die middag werd ik ook ziek, ben nog wel geweest. Maar om half 4 ging het lampje bij me uit, voelde me kanp beroerd. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Donna
Als er ff niks te doen is,isset altijd een mogelijkheid te gaan pitten tussendoor voor een uurtje,lekkah met je ass in t gras int zonnetje tukkie doen;) |
Tukken?? Dat doe je 's nachts maar!
:stongue: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Donna
Als er ff niks te doen is,isset altijd een mogelijkheid te gaan pitten tussendoor voor een uurtje,lekkah met je ass in t gras int zonnetje tukkie doen;) |
Slapen is voor mietjes :D |
|
|
| franzelare |
| :D ik heb net nog een kaartje kunnen regelen voor weinig, die ga ik om 10 uur ophalen en dan ben ik morgen ook van de party!!! |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by LowRider
Ben godver ziek geworden!! Wie krijgt er hartje zomer nou griep... :(
Waarschijnlijk dus geen Dancevalley voor mij.
Iemand nog twee kaarten kopen? :) |
kost dat, ik heb hem nog niet gehaald en misschien ben jij wel goedkoper :D
die 2de weet ik ook wel iemand voor! |
|
|
| LowRider |
Ik kan er 100 euro voor krijgen... voor die 2 dus... als dat minder is dan wat je er nu voor moet betalen zijn ze voor jou...
/me is gaar |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by LowRider
Ik kan er 100 euro voor krijgen... voor die 2 dus... als dat minder is dan wat je er nu voor moet betalen zijn ze voor jou...
/me is gaar |
heb er net een gehaald voor 50 euro dus het hoeft niet meer, toch bedankt! |
|
|
| Rinus |
| Mag je nou ook wat eigen voedsel meenemen of moet me portomonee toch wat voller??? |
|
|
| jploveparade |
| Volgens UDC is het uitverkocht... |
|
|
| magrec |
Hehe had je niet verwacht he jp :p
Maar goed dat er meer dan 40.000 mensen rond zullen lopen is wel te verwachten. |
|
|
| magrec |
| Net dancevalley op het journaal (kleine stukjes) zag er vet uit!!!!! |
|
|
|
|