|
Dance Valley 2003 (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Enneh... check hier voor de FOTO'S |
Vette foto's, helaas kan ik ze niet downloaden, zou je ze voor me op mijn ftp willen uppen? Als je het adres niet meer hebt, dan PM ik em wel effe.. Graag ! |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Optimus
mwhehe, ik kreeg gister toen ik net thuis was van Bastiaan een sms dat ik ook in beeld was bij Yoji:D Helaas niks gezien:) |
klopt daar sta jij met snitz te kletsen
P/S
dat stuk toen tiesto stond de draaien en hij mixte No regular over in het volgende nummer. Echt zooooooo vet. Je hoort nog die tingeltjes van no regular en de andere beat zit er al doorheen. Heerlijk gewoon. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Dj van dag:
Bad Boy Bill niet mijn ding
|
Bad Boy Bill had ze vlucht gemist. Matthew Dekay had het van hem overgenomen :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by basd
Vette foto's, helaas kan ik ze niet downloaden, zou je ze voor me op mijn ftp willen uppen? Als je het adres niet meer hebt, dan PM ik em wel effe.. Graag ! |
Komt voor elkaar... |
|
|
| MennoB |
Voor de mensen die MTV hebben en Dance Valley hebben gezien of nog gaan kijken:
Ik ben opzoek naar het nummer wat Laid Back Luke op het laatste draaide van de uitgezonden set van hem op MTV. Daarna kwam een klein interview met hem.. |
|
|
| snitz |
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wat een feest!!!!!
sfeer: TOP
weer: TOP
STEVE HILL: TOP
Laidback luke: TOP
Armin: TOP
Bad Boy Bill: TOP
COX: TOP
YOJI: TOP
Tom's nieuwe style: TOP
Monika Kruse: TOP
S.H.O.K.K: TOP
Organ Donors: TOP
Lisa Lashes: TIET...uhm TOP
UMEK: TOP
KORTOM TOP-FEEEEEEEEEEEST!!!!!!
en dan nou de minpunten
*food: TSJING TSJING
*Gasten die flesjes richting Yoji gooien :whip:
*Had nog best de hele nacht door kunnen gaan
*MOET rennen om alles te zien wat je wil zien
maar jah da blijf je toch altijd houwe |
|
|
| mido |
Vond het echt helemaal te GEK!!! Super vermaakt alleen ging het allemaal weer veels te snel om!! Maarja dat heb je als je het dik naar je zin heb.. Zit nog steeds met de kriebels als ik er aan denk. Hoop dat het volgend jaar 3 dagen gaat duren want 1 dag is voor DV gewoon te kort. Verder moet ik zeggen dat ik geen 1 dj echt er uit vond springen maar dat mocht de pret niet drukken. Het laatste half uur van Tiesto was wel weer om in te lijsten!! :D:D
Gepost door Remy |
|
|
| Miss Proximus |
Was weer net zo'n succes als 2001!! :)
Hybrid roeleerde :) James Zabiela is uit de hemel egvallen om ons op aarde met zijn goddelijke skills te verwennen :)
Verder vond ik Ferry wel ok, Umek geweldig en Sasha & Digweed the bomb :D Marco V was ook wel lekker
Was weer gezellig met de TAs :)
shout out to Nick & Natalie ;)
p.s. jammer hoor, die nederlandse gewoonte om gelijk weer met allemaal minpunten in t rond te smijten...... |
|
|
| Punt |
Derde keer Dance Valley en deze editie zal me nog lang bijblijven. Wat een superfeest. Vervoer heen en terug helemaal goed geregeld (touringbus met 20 man wat erg lachen was).
Sander Kleinenberg vond ik iets minder. Toch even geweest met een stel vrienden die hem erg graag wilden horen.
Armin en Marco V, allebei top. :p
Michel de Heij ook weer erg van genoten. :D :D
Stukje Carl Cox gezien en laatste uur Tiesto. Helemaal geweldig, kippenvel (terwijl het toch niet koud was :p)
23 augustus Mystery Land, zal moeilijk worden om DV te overtreffen. Maar je weet maar nooit. |
|
|
| magrec |
S.k minder :D
Vette geile was die aan het draaien.
Scumfrog remix van missy elliot woehoeiii
Hehe vrienden van mij zijn naar de after van sander geweest in de mazzo grote vriend tiesto bleek daar ook nog te zijn....;) |
|
|
| TranceFool |
Ik zoek een nummer wat Sander Kleinenberg draaide voor zijn remix van Spork - Freak Like Me
verschrikkelijk vet nummer. Dit was de tweede track die je hoorde tijdens de uitzending van MTV. Je hoorde een lage vrouwenstem zingen:
'I need a shoulder, you came right on' of zoiets iig
en nog wat andere zaken maar die ben ik vergeten. Was een stevige progressive plaat met een heeel kort scherp melodietje dat iedere 4 beats werd herhaald en tijdens de break werd ie eenmalig een stukkie hoger gespeeld. Tent ging toen ook compleet uit zijn dak. Heeft iemand een idee? |
|
|
| magrec |
Je bent niet de enigste die dat wil weten....
:p :p :p :p :p
Dit is wat ik weet:
eerst die chus en ceballos - echoes from .... (volgens mij daarvoor een kort stukje van een vette break beat remix van een oude plaat)
kan ik niet op komen. Toen een knaller , daarna die spork.......
En die knaller Die zoeken we nu... |
|
|
|
|