|
Dance Valley 2003 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Ik wil ooooook :(....middenin mn hertentamens...BAH! :whip:  |
|
|
| basd |
Nou dit lijkt mij ook wel wat.. ook maar even snel kaartje kopen dan toch maar, lineup is wel erg lekker namelijk..
Maar Mysteryland lijkt me ook vet.. ik hoor mijn portemonnee nu al schreeuwen.. |
|
|
| Optimus |
Dancevalley wil ik ook naartoe!!:) Ha Remy had ik maar toen al een kaartje gekocht nadat je het sms-je stuurde;)
MAar MysteryLand wil ik ook, vorig jaar was het top! En dit jaar PvD:cool: de rest van de line up is vooral blergh
ff kieken dan maar... denk dat DV een betere optie is;) |
|
|
| snitz |
Jongens dit is niet goed voor mijn hart. Ik dacht dat het vorig jaar vet was, maar nu ik deze lineup zie is vorig jaar daar nix bij. En wat als er 40.000 man op de Valley staat en Tiesto gooit Magik Yourney drin.............:crazy:
om maar niet te spreken van Marco V, Lisa Lashes,Yoji,Filterheadz live,Carl Cox,Sasha enz. enz. enz.:eyespop: |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Optimus
Dancevalley wil ik ook naartoe!!:) Ha Remy had ik maar toen al een kaartje gekocht nadat je het sms-je stuurde;)
MAar MysteryLand wil ik ook, vorig jaar was het top! En dit jaar PvD:cool: de rest van de line up is vooral blergh
ff kieken dan maar... denk dat DV een betere optie is;) |
Ja nerd, ik was er toen eigenlijk HEILIG van overtuigd dat je hem ook al had. Maarja nu snel buyen. :D:D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by basvh
Tiesto, Carl Cox, Sasha & Digweed, DeepDish,Filterheadz live, Derrick May & Kevin Saunderson back to back, Marco V, Yoji Biomehanika, Tom Harding, Montana, JP, Fausto, Cor Fijnerman, Dazzel, Ton TB, Lab 4 live, Lisa Lashes, Andy Farly,
Mijn gebeden zijn verhoord, gewooon al maar dan ook echt al mijn favo djs op 1 feest!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Wat lul jij nou man, Dit is echt SUPERSTANDAARD!!! Je hoorde toch wat die Buddha van boven zei. :p:D:D:haha: :haha:
Het is echt MEGA!!:crazy: :crazy: Ik hoopte maar 1 ding en dat was dat Tiesto af zou sluiten, maar nu deze namen al bevestigd zijn komt bijna 1 van mijn stoutste dromen uit.
LET OP!!!! BIJNA 1 van mijn stoutste dromen dus niet mijn stoutste droom anders zou ik echt een dikke n00b zijn!!!
Zou ook super zijn als Tiesto zijn remix draait van Ik wou dat ik jou was.. :D:D:crazy: :eyespop: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ja en gelukkig is de Awakenings festival line up helemaaaaaaaaal niet standaard ten opzichte van vorig jaar. :rolleyes:
:haha: :haha: |
Ja maar nu hebben we het over Techno he :)
En het boeit me geen ene fuk of de line up een beetje hetzelfde is, ik ben vorige keer niet geweest dus of het standaard is dat zie ik der niet in :D
En voor Awakenings kom ik voor 100% dj's waar ik graag op dans.
Op DV is het maar 1% van de DJ's.
keuze snel gemaakt waaraan ik mijn schaarse geld aan uit geef :)
[EDIT]
Oja, ik heb even de line-up vergeleken.
Van de 36 artiesten zijn er 11 die voor de 2de keer draaien.
Als jij mij gaat vertellen dat 25 nieuwe namen in een line-up standaard is dan moet ik toch constateren dat je teveel met je hoofd in me gaatje zit en niet goed oplet. :)
]:haha: :haha: :p
[/edit] |
|
|
| DJ_Siesta |
DanceValley 2003
When:August 2nd 2003
Place to be:Recrational Area Spaarnwoude
Costs:€67,50 ex fee
Line-up: (PREVIEUW... complete line-up will be announced somewhere next week)
- Tiësto
- Carl Cox
- Sasha
- John Digweed
- Sister Bliss
- Yoji Biomehanika
- Junky XL (live)
- Derrick May
- Kevin Saunderson
- Marco V
- Michel de Heij
- Monika Kruse
- Jack de Marseille
- Deep Dish
- Bad boy Bill
- Johan Gielen
- Tom Harding
- Laidback Luke
- Hybrid live
- Montana
- JP
- Umek
- Lisa Lashes
- Dimitri
- Astrid
- Jean
- Cor Fijneman
- Don Diablo
Stages: (the dj's listed before will be set on one of the next stages)(not yet complete, complete stage list also will be announced somewhere next week!)
- Mainstage
- Global Stage
- HQ Stage
- Bedrock vs. Excession
- Loveland
- Melkweg
- Impulz
blij dak me kaartje al heb:D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by New Wave
[EDIT]
Oja, ik heb even de line-up vergeleken.
Van de 36 artiesten zijn er 11 die voor de 2de keer draaien.
Als jij mij gaat vertellen dat 25 nieuwe namen in een line-up standaard is dan moet ik toch constateren dat je teveel met je hoofd in me gaatje zit en niet goed oplet. :)
]:haha: :haha: :p
[/edit] |
WHAHAHAHAA je hebt jezelf hier wel mee bewezen, had ik eigenlijk niet van jou verwacht. Maar je staat nu iedergeval wel DIK op 1 als UBERlagen00b. :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
DanceValley 2003
When:August 2nd 2003
Place to be:Recrational Area Spaarnwoude
Costs:€67,50 ex fee
Line-up: (PREVIEUW... complete line-up will be announced somewhere next week)
- Tiësto
- Carl Cox
- Sasha
- John Digweed
- Sister Bliss
- Yoji Biomehanika
- Junky XL (live)
- Derrick May
- Kevin Saunderson
- Marco V
- Michel de Heij
- Monika Kruse
- Jack de Marseille
- Deep Dish
- Bad boy Bill
- Johan Gielen
- Tom Harding
- Laidback Luke
- Hybrid live
- Montana
- JP
- Umek
- Lisa Lashes
- Dimitri
- Astrid
- Jean
- Cor Fijneman
- Don Diablo
Stages: (the dj's listed before will be set on one of the next stages)(not yet complete, complete stage list also will be announced somewhere next week!)
- Mainstage
- Global Stage
- HQ Stage
- Bedrock vs. Excession
- Loveland
- Melkweg
- Impulz
|
OMFG! :eyes:
Donnaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Mag ik toch in je tent? :D ;) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by magrec
Tiesto, Carl Cox, Sasha & Digweed, DeepDish, Junkie XL live, Sister Bliss, Bad Boy Bill , Monika Kruse,
Filterheadz live, Derrick May & Kevin Saunderson back to back, Marco V, Yoji Biomeheneka, Tom Harding,
Johan Gielen, Montana, Roog, Laid Back Luke, Jean, Umek, Erck E, Astrid, Don Diablo, Roni Size, JP,
Fausto, Brian S, Victor Coral, Marysol, Marnix, Hybryd live, Remy, Michel de Hey, Steve Rachmad, Dimitri,
Benny Rodrigaz, Lucian Foort, Marcella, Freq Nasty, Jimmy van M, Cor Fijnerman, Dazzel, Ton TB, Will Grant,
Jurgen, Secret Cinema live, Lab 4 live, Lisa Lashes, Andy Farly, Bart Hendrix, & more |
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
(- Tiësto)
- Carl Cox
- Sasha
- John Digweed
- Sister Bliss
- Junky XL (live)
- Derrick May
- Michel de Heij
- Jack de Marseille
- Deep Dish
- Montana
|
W0000t, dit zijn wel dik vette namen. Maybe toch maar heel hard richting Dance Valley, ook al zjin bijna al deze mensen ook op GKGG(behalve Sasha dacht ik).
Hmmm...even overleggen met mijn portemonnee! |
|
|
|
|