|
Dance Valley 2003 (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| quote: | Originally posted by basvh
15:00 meeting at the mainstage. at the little shelter.
If the time is not wright just say it en we meet at another time
|
I think I won't be there at 15:00, because that's when Monika Kruse starts her set and I surely don't want to miss that.. As for me, 14:30 suits me far better.
But I think I'll see most of the people at the GKGG after-meeting, 13:00 at the entrance of the Bedrock vs. Excession Arena. |
|
|
| Dj Lex |
Zo dat gaat zaterdag helemaal goed komen! Heb er echt mega veel zin in, mooi weer en vette djs :)
Twijfel alleen nog hoe laat ik ga. Wil echt graag Ton TB zien, maar daarna is er ff nix meer te doen :P
Djs waar ik zkr bij ga jumpen zijn Armin, Ferry, Marco V en Tiesto uiteraard :) De rest zie ik wel |
|
|
| Rinus |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ape? :) |
Ja man. Jij ook??? |
|
|
| Miss Proximus |
meeten wordt vast moeilijk!!!
ik ben van 14:00 tot 15:00 iig ZEKERS bij Hybruid, vastgekluisterd aan de speakers met m'n blik op oneindig :D :D
waarom niet wat later? gewoon rond 7 uur ofzo? kunnen we JXL uitlachen :p (gehypte vent :p)
of anders 16:15 bij Dana hahahahahha :D
Ik ben iig om 13:00 voor de Bedrock tent voor een verlate gropsfoto van Global Gathering...wie tijd heeft komt daar gewoon maar naartoe, aangezien er iig 8 andere TA's zullen zijn ;) |
|
|
| magrec |
O o o ohhhhhh wat heb ik hier toch een zin in. Enne meeten???
Om 13:00 idd ja bij de bedrock excession tent. S&D finishing it off dat gaat zoooo extreem worden (hoop iKk) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
meeten wordt vast moeilijk!!!
ik ben van 14:00 tot 15:00 iig ZEKERS bij Hybruid, vastgekluisterd aan de speakers met m'n blik op oneindig :D :D
waarom niet wat later? gewoon rond 7 uur ofzo? kunnen we JXL uitlachen :p (gehypte vent :p)
of anders 16:15 bij Dana hahahahahha :D
Ik ben iig om 13:00 voor de Bedrock tent voor een verlate gropsfoto van Global Gathering...wie tijd heeft komt daar gewoon maar naartoe, aangezien er iig 8 andere TA's zullen zijn ;) |
Hybrid live ja dat wil ik ook niet missen :D |
|
|
| Dj Lex |
Dit wordt mijn dag globaal denk ik, want niets is zeker natuurlijk :)
10.00-11.00 Ton TB
11.00-11.45 On The Wire live
11.45-12.45 Johan Cyber
12.45-13.30 Food Time
13.30-15.00 Armin van Buuren
15.00-15.30 Misja Helsloot / Derb vs Scot Project
15.30-16.20 Andy Farley / Monika Kruse
16.20-17.45 Ferry Corsten / Laidback Luke
17.45-19.15 Marco V
19.15-20.30 Yoji Biomehanika / Junkie XL live / Umek
20.30-21.00 Sasha b2b John Digweed
21.00-21,30 Carl Cox
21.30-23.00 Tiesto |
|
|
| magrec |
10:00 11:00 Jonathan Lisle
11:00 12:00 Per
12:00 13:00 Fred Numf
13:00 14:15 James Zabiela
14:15 15:15 Hybrid live
15:15 16:00 Behrouz
16:00 16:30 Chris Fortier
16:30 18:00 Sander Kleinenberg
18:00 18:30 Deep Dish
18.30 19.00 Kevin Saunderson
19:00 19:30 Jimmy van M
19:30 22:30 Sasha ::::B2B:::::John Digweed
22:30 23:00 Carl Cox/maybe tiesto
En wat ik daarna ga doen ligt eraan wat anderen willen en hoe we ons voelen en of we in de mazzo komen (300 man max...) |
|
|
| basd |
..-11.00 Jonathan Lisle (als ik dan al binnen ben)
11.00-12.00 Per
12.00-13.00 Fred Numf
13.00 meeting
13.30-15.00 waarschijnlijk Armin :nervous:
15.00-16.30 Monika Kruse
16.30-17.30 Lucien Foort
17.30-18.15 ?? (waarschijnlijk Derrick May, anders Filterheadz)
18.15-19.30 Umek
19.30-22.30 Sasha & Digweed |
|
|
| Donna |
| Als er ff niks te doen is,isset altijd een mogelijkheid te gaan pitten tussendoor voor een uurtje,lekkah met je ass in t gras int zonnetje tukkie doen;) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Rinus
Ja man. Jij ook??? |
Ja man! :D |
|
|
| LowRider |
Ben godver ziek geworden!! Wie krijgt er hartje zomer nou griep... :(
Waarschijnlijk dus geen Dancevalley voor mij.
Iemand nog twee kaarten kopen? :) |
|
|
|
|