return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Dance Valley 2003 (pg. 17)
View this Thread in Original format
jploveparade
Wat wil je hebben voor je verjaardag? ;)

Hoe oud word je eigenlijk Snuk? :conf:
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Mooi mooi mooi!!!
Als dat werken via Ed de Wit niet doorgaat, dan heb ik waarschijnlijk zeker nog wat anders hoe ik gratis naar Dance Valley kan.
Ik heb ooit gesolliciteerd bij een redelijk bekende en grote partynews site. Daar kreeg ik net een algemeen mailtje van voor al hun reporters/fotograven , dat 'het festival seizoen er weer aankwam'. Ze gingen een indeling maken voor Dance Valley, Extrema en de FFWD parade. Daar hadden ze zeker veel mensen voor nodig :) :)
Dus ik heb goede hoop dat ik ALSNOG op mijn verjaardag naar Dance Valley kan! :) :)

FEEEST!

Hehe als dat partyscene is dan zou ik me er niet teveel van voorstelllen......
Optimus
quote:
Originally posted by jploveparade
Wat wil je hebben voor je verjaardag? ;)

Hoe oud word je eigenlijk Snuk? :conf:

SnuggLe wordt dan 19 jaar:D
New Wave
quote:
Originally posted by Optimus
SnuggLe wordt dan 19 jaar:D

Wordt hij over 2 jaar net zo volwassen als ons, wat een feest!!!!
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Hehe als dat partyscene is dan zou ik me er niet teveel van voorstelllen......

Why not?????????????

Vertel! (Mail me ff op mijn pliesieaccount wil je pleaaaaase??)

Enneh..ik wordt 23 eikols :D
magrec
quote:
Originally posted by SnuggLe
Why not?????????????

Vertel! (Mail me ff op mijn pliesieaccount wil je pleaaaaase??)

Enneh..ik wordt 23 eikols :D

Herstel ;) ik dacht dat je de hele dag moest reviewen enzo maar ik heb op impulz een aanbieding gekregen om te helpen met interviewen van dj's in de bedrock vs excession tent :D (en daarna meteen op inet zetten) en nu is alleen de vraag welk dagdeel dat zal zijn...

Ik mail je wel ff.
New Wave
quote:
Originally posted by magrec
Herstel ;) ik dacht dat je de hele dag moest reviewen enzo maar ik heb op impulz een aanbieding gekregen om te helpen met interviewen van dj's in de bedrock vs excession tent :D (en daarna meteen op inet zetten) en nu is alleen de vraag welk dagdeel dat zal zijn...

Ik mail je wel ff.

Als je dezelfde vragen gaat stellen die ik een half jaar heb moeten stellen dan schiet ik je neer want ik wil ze nooit meer lezen/horen :p
magrec
quote:
Originally posted by New Wave
Als je dezelfde vragen gaat stellen die ik een half jaar heb moeten stellen dan schiet ik je neer want ik wil ze nooit meer lezen/horen :p

:p ik schat deze jongen ook wel iets hoger in dan jou kwa intelligentie tim dus dat zit wel goed :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 
Privacy Statement