|
Invited 5 - Rotterdam: GABRIEL & DRESDEN!
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
Invited by Tiësto goes Rotterdam
Latest news from the Invited crew is that they will do a one-timer in Rotterdam on September 25th. The Cruise Terminal, with an amazing view on the skyline of Rotterdam will be the place to see Tiësto perform for an intimate crowd. Guests will be the American duo Gabriel & Dresden (Andain & Motorcycle).
Bron: www.xpander.nl |
|
|
| dj_spare |
| OH MY GOD IS DAT FF GOED NIEUWS... :D :D :D |
|
|
| tango |
Eindelijk mn helden in nederland!!
Maar volgens mij is er wel een foutje, het is namelijk donderdag 25 september......
grtz,
TNG |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Invited by Tiësto goes Rotterdam
Latest news from the Invited crew is that they will do a one-timer in Rotterdam on September 25th. The Cruise Terminal, with an amazing view on the skyline of Rotterdam will be the place to see Tiësto perform for an intimate crowd. Guests will be the American duo Gabriel & Dresden (Andain & Motorcycle).
|
mmm ik wist nog niet of ik wel zou gaan, maar dit is duidelijk! super nieuws! :crazy:
Wanneer begint de vvk? |
|
|
| Cosmic |
| 1e keer in Nederland zeker voor hen? Werd wel eens tijd, leuk dat ze ons landje ook aan doen |
|
|
| Ding Chavez |
present! Ondanks de grote financiële geldnood laat ik dit toch niet schieten. Dan maar andere dingen wat minder doen :)
[edit] Niet de eerste keer, op Impulz Outdoor 2002 was Josh Gabriel er ook al onder de Andain alias[/edit] |
|
|
| ambs |
WOEII!!! Donderdag Tiesto en G&D vrijdag Armin in Antwerpen!!!
v.v.k. begint a.s. vrijdag bij alle "invited" v.v.k. adressen trouwens, en kaartjes zijn geloof ik 27 euro.. :) |
|
|
| Magic83 |
WWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAa daar meot ik heeeen!!!!!!!!!!11 :eyespop: :eyespop: :toocool: :happy2: :D :eek:
hhmm waar zit de concrete in den haag ?
geen zin om maar r'dan te gaan voor ticket...
29 aug. begint de vvk zoals op de officiele site staat vermeld. |
|
|
| Nook |
| dit is gewoon te vet gewoon :eyespop: |
|
|
| M_Peror |
Aaaaaargh! Yes! Gabriel & Dresden staan al ZOOO lang op mijn verlanglijstje! En dan nog in combi met Tiesto ook nog... klinkt als een uitermate interessante avond :D
Deze gaat linea recta mijn agenda in onder het kopje "z.s.m. regelen" ;) |
|
|
| TranceFool |
ik werd gek toen ik net mn mail zat te lezen
dit is echt TE VET!!!! :D
hopen dat die lokatie beetje gunstig is maar ik ga zo snel mogelijk kaarten halen :D |
|
|
| Dj Lex |
| Woei, was toch al van plan te gaan, maar dit vind ik beter dan een Montana of Lucien Foort. Even kijken waar de vvks in Rdam zitten :) |
|
|
|
|