|
Invited 5 - Rotterdam: GABRIEL & DRESDEN! (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Nook |
| ik ga ook met een vriend er naar toe. ben onwijs benieuwd naar G&D. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
Laat die vieze stink wiet maar gewoon thuis Bram. :toothless :p
Sido |
Nee sorry, kan niet :D
Wat jullie allemaal (nah, deel dan) met pillen hebben, heb ik met wiet. Dus ;)
Sido, jij bent er dus ook? Met vriendin?
Sander is er ook toch, met Pris? Tenminste, dat zei ze wel.
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Denk dat de meeste TA'ers elkaar wel snel weten te vinden, denk niet dat het nodig is om een preciese meetingspot te zoeken.
Ik heb volgende dag een toets om kwart voor 11, dus geen smoesjes voor de mensen die nog twijfelen ;) |
Nah, Lex, er staan hier bij dit lijstje redelijk wat nieuwe namen moet ik zeggen. Sommige groepen kennen elkaar wel, omdat het een redelijk vaste clan is. Maar een deel ken ik toch echt niet.
Iemand die de locatie een beetje kent en misschien toch een plek kan aanwijzen?? Hoeft niet, mag wel.
Maakt me op zich ook niet heel veel uit, ik ken de meeste gezichten wel. Voor diegenen die mij niet kennen; ik loop met een digitale camera rond foto's te maken voor partyflock.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Bouma-Bros |
Ja, we zijn allemaal present, gaat een mooi avondje worden. :)
Trouwens voor mij geen pillen hoor, die tijden zijn al lang voorbij.... :tongue2 |
|
|
| TranceFool |
Ik ken de tent ook niet......laten we zeggen gewoon beetje voorin.
Echt moeilijk kan het niet zijn.....zoek naar een fluoriserende stuiterbal en je hebt er al eentje te pakken :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Iemand die de locatie een beetje kent en misschien toch een plek kan aanwijzen?? Hoeft niet, mag wel.
|
heb er vrijdag gewerkt, maar er zijn meerdere ''terminals'' geloof ik, maar denk dat we het beste kunnen meeten boven aan trap. SAls het diegene is dan loopt er vanuit het midden van de zaal een hele grote trap die aan twee kanten uitkomt en een roltrap aan de achterkant. Kies een trap zou ik zeggen :) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik ken de tent ook niet......laten we zeggen gewoon beetje voorin.
Echt moeilijk kan het niet zijn.....zoek naar een fluoriserende stuiterbal en je hebt er al eentje te pakken :D |
kan ook, denk dat de meeste toch wel een beetje voorin te vinden zijn en vroeg er zijn |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Is best hoor, ik vind het goed.
Wil ook wel vroeg aanwezig zijn, 6 uur is niet veel.
Flipper, ga je met de auto?
|
Was het maar zo'n feest... Ik kom vanuit Groningen met de trein |
|
|
| basvh |
| tiesto 0,7 % gedaald op sterrenbeurs. Hopen dat hij van deze daling geen last heeft aanstaande donderdag. |
|
|
| Ding Chavez |
| Hij staat vast nog sterk in de Bruine Sterrenbeurs, en dat is volgens mij een veel betere graadmeter :p :) |
|
|
| SnuggLe |
Dusseh....meeting: 0:00 uur.
Waar? Op de rechter (??) trap???
Ik ga met de trein rond 9 uur denk ik een keer die kant op vanuit Den Haag. Ben ik rond half 10 op station R'dam CS. |
|
|
| Flipper01 |
Ziet er erg mooi uit :D :D
Wil je een virtuele rondleiding door de cruise terminal, klik dan HIER
MEETING:
0:00 uur bovenaan de grote trap links (tussen de trap en de lift).
 |
|
|
|
|