return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Invited 5 - Rotterdam: GABRIEL & DRESDEN! (pg. 6)
View this Thread in Original format
Flipper01
Ik ben d'r waarschijnlijk ook bij, net als Tamar! Wouter nemen we ook wel mee ;)
Wordt alleen wel ff lastig om terug te komen denk ik, want ik heb om 9 uur wel weer college :p
Flipper01
quote:
Originally posted by Flipper01
Ik ben d'r waarschijnlijk ook bij, net als Tamar! Wouter nemen we ook wel mee ;)
Wordt alleen wel ff lastig om terug te komen denk ik, want ik heb om 9 uur wel weer college :p

Oke, Tamar wouter en ik zijn er 25 september ook bij :D
Nu alleen nog ff kaartjes halen, heeft iemand enig idee hoe snel de kaartverkoop gaat? Ik kan namelijk vrijdag kaartjes halen, hopelijk is dat niet te laat...
total woot
hoehoe, hoe mooi is dit!!

zit nu op kreta, en hoor dat ik ook ga!!
beter wordt de vakantie niet :p

groeten uit een bloedheet zonovergoten griekenland!

WooT

[edit]
zie net dat flipper er al vanuit ging dat ik meeging :)

[/edit]
Three 'O Three
quote:
Originally posted by Flipper01
...heeft iemand enig idee hoe snel de kaartverkoop gaat? Ik kan namelijk vrijdag kaartjes halen, hopelijk is dat niet te laat...

Ja dit wil ik ook graag weten, iemand?
Three 'O Three
quote:
Originally posted by FunkySimon
Tickets van vorige invited waren ook niet snel uitverkocht (of helemaal niet eigenlijk) en dat waren er maar 1000 die erin konden.

In rotterdam kan 2000 man, dus zal de kaartverkoop minder snel stoppen, maar misschien vanwege G&D en het over zijn van de vakantie dat het sneller gaat..

Okay tnx. Dus het zal met een gemiddelde snelheid lopen waarschijnlijk... Ik ga gewoon vrijdag kaarten halen, dan is er vast geen probleem :)
MaGiK54
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Okay tnx. Dus het zal met een gemiddelde snelheid lopen waarschijnlijk... Ik ga gewoon vrijdag kaarten halen, dan is er vast geen probleem :)

Zeker in R'dam zal je geen problemen hebben, gros van de kaarten zullen daar wel verkocht worden. Hiero in Den Haag is het vaak armoe, ze krijgen hier eng weinig kaarten altijd (op zich logisch natuurlijk), dus altijd snel kaarten halen, want anders moet je weer buiten de stad en daar heb ik geen zin in.
SnuggLe
Heel misschien ga ik toch nog wel even kijken....ik heb in ieder geval cameratoestemming aangevraagd voor Partyflock, en als dat lukt ben ik er maybe wel bij. G&D is natuurlijk altijd leuk om te zien, PLUS er zijn keiveel gezellige TA'ers. Dan vind ik het ook leuk om te komen! Moet ook een vervanging hebben voor Digweed, waar ik helaas niet naartoe kan (..de vriendin oefent te veel druk uit...grrr ;) :D )

Greetz,
SnuggLe
Dj Lex
quote:
Originally posted by SnuggLe
Moet ook een vervanging hebben voor Digweed, waar ik helaas niet naartoe kan (..de vriendin oefent te veel druk uit...grrr ;) :D )

Ben jij nou een vent?? :rolleyes:

:D
tijs08
net ff kaartje gehaald.. word een top avond! :D

vvk liep al goed zeiden ze :toocool:
SnuggLe
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ben jij nou een vent?? :rolleyes:

:D

Geven en nemen heet dat he :)
Ik weet het, kan mijn zin wel doorzetten, maar geen zin in ruzie :D
Deze keer ga ik mee, volgende keer is het wel best, dan doe ik mijn zin. Geven....nemen...slikken :D

MaGiK54
Whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, als Tiesto en G/D geen ruk aan zijn (wat ik me niet kan voorstellen ;) ), dan kan je in een andere zaal 5 uur lang genieten van Benny Rodriquez. Tering dit gaat een feessie worden en Snuggle niet zeuren gewoon gaan :D
Bouma-Bros
Op donderdag 25 September 2003 verhuist Invited voor de eerste keer uit de vertrouwde thuisbasis, Nachttheater Panama, naar een bijzondere en imposante locatie te weten Cruise Terminal Rotterdam. Deze locatie diende sinds 1873, honderd jaar lang als de aankomst –en vertrekhal van de Holland Amerika lijn. In die periode brachten cruise schepen honderdduizenden passagiers van Rotterdam naar New York. Gelegen aan de Maas met uitzicht op de Erasmusbrug en de skyline van de havenstad is de locatie met recht uniek te noemen.

Dit keer zal Tiësto zijn exclusieve optreden aanvullen met niemand minder dan Gabriel & Dresden, twee Amerikanen die bekend staan om één van hun laatste producties ‘Andain & Motorcycle’ en remixen voor onder andere New Order, Way out West, Paul Oakenfold, 4 Strings en Tiesto. De Cruise Terminal Rotterdam zal verdeeld worden in drie ruimtes. In het grote en sfeervolle restaurant kan er vanaf 20.00 uur gedineerd worden, waarvoor men via de website dient te reserveren. Het programma in de hoofdzaal zal starten om 22:00 uur. Benny Rordrigues zal een 5 uur durende set verzorgen in de kleine zaal. Het hoogtepunt van de avond is natuurlijk de show die Tiësto zal geven tijdens zijn extra lange set.

Op 20 februari 2003 werd het concept Invited voor de eerste keer georganiseerd in Panama te Amsterdam. De vele en bijna ongelofelijke jaren die Tiësto inmiddels achter de rug heeft, deden hem vaak terugdenken aan de tijd toen de dance scene net in opkomst was, en hij vrijwel anoniem regelmatig langdurige sets draaiden op relatief kleine locaties. Tijs Verwest, zoals hij in het dagelijks leven heet, weet als geen ander dat juist die sfeervolle feesten, waar het contact tussen hem en het publiek direct en intens was, de basis hebben gevormd voor zijn hedendaagse succes. Tijdens Invited gaat hij op zoek naar die bijzondere chemische reactie met het publiek, die velen alleen nog in hun herinneringen beleven. Met het authentieke house gevoel van toen en de sound van nu, zal Tiësto tijdens Invited voor onvergetelijke avonden zorgen in Nederlands meest stijlvolle locaties.

Op 29 augustus is de voorverkoop van start gegaan. De voorverkoopadressen en overige informatie zijn terug te vinden op de website www.invited.nl. De verkoop van kaarten, waarvan er in totaal slechts 1500 beschikbaar zijn, gaat ongekend hard. Wie bij deze sensationele avond wil zijn, moet dus snel zijn.

De hierna volgende editie van Invited zal, in tegenstelling tot eerdere berichtgeving, plaatsvinden op 4 december 2003 in Panama te Amsterdam.

Voor persaanvragen kunt u een e-mail sturen naar: [email protected][/email]. Voor overige vragen en/of opmerkingen naar [email][email protected].
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement