return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Invited 5 - Rotterdam: GABRIEL & DRESDEN! (pg. 10)
View this Thread in Original format
Glaniskanis
Yo ik ben ook aanwezig tickets zijn al weer aantal dagen in de pocket... dussuh zet mij ook maar op het lijssie he :)

Glaantje
Partyhardy!
Tering! vet veel zeg! gaaf! :tongue3 :)
Magic83
Hier in den haag is maar 1 winkel die ze verkoopt en daar zijn ze uitverkocht :nervous: :whip:

En heb geen tijd om naar r'dam te gaan ofzo ivm stage :nervous: :nervous:
Optimus
gister was ik met klasgenoot van me naaar die zaak gegaan, hij had toen het allerlaatste kaartje daar gekocht:D:D
Magic83
weet ik ik had gebeld maar hij mocht ze niet apart leggen.

Dus anders zondag naar r'dam ofzo hopen dat ze ze dan nog ergens daar hebben... :nervous: :nervous:
MaGiK54
quote:
Originally posted by Optimus
gister was ik met klasgenoot van me naaar die zaak gegaan, hij had toen het allerlaatste kaartje daar gekocht:D:D

Vind toch dat ze nog aardig lang kaarten hadden dan. Was toevallig gisteren ook ff binnen daaro bij Concrete voor een ubergeil Transformershirt (uitverkocht :whip: ) en toen hadden ze dit feessie nog wel op het lijssie staan van kaarten :D
Magic83
ik moet 2 kaartjes hebben :nervous: :nervous:
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Magic83
ik moet 2 kaartjes hebben :nervous: :nervous:

In Breda hebben ze ze vast nog wel. Moet je alleen ff in de trein zitten... Je kan evt even naar de Magik bellen (0765152992) om te vragen of ze ze nog hebben, weet je in ieder geval zeker dat als je gaat je niet voor niks gaat.
Magic83
zondag kan ik pas op z'n vroegst :whip:

dan bel ik wel naar r'dam of ze nog hebben...
Magic83
YES !!!

ik heb 2 kaartjes :eyespop: :haha:

Gister maat van me 2 gehaald in Funkie House in r'dam.
Die hadden er op dat moment nog 100

HERE I COME :D :D :D

M_Peror
quote:
Originally posted by Ding Chavez
In Breda hebben ze ze vast nog wel. Moet je alleen ff in de trein zitten... Je kan evt even naar de Magik bellen (0765152992) om te vragen of ze ze nog hebben, weet je in ieder geval zeker dat als je gaat je niet voor niks gaat.

Hmmmf bij Magik nemen ze de telefoon niet op ik ga d'r maar op gokken en spring in de auto... wish me luck!
M_Peror
En ook M_Peror heeft twee kaartjes! Yes! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement