return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Invited 5 - Rotterdam: GABRIEL & DRESDEN! (pg. 13)
View this Thread in Original format
Sabina
Niet dat jullie erop zitten te wachten maar ik ben er ook :D
Flipper01
quote:
Originally posted by Sabina
Niet dat jullie erop zitten te wachten maar ik ben er ook :D

Ik zat er wel op te wachten! ;)

Ik heb er veeel zin in :D:D
basvh
quote:
Originally posted by FunkySimon
Bouma-Bros
FunkySimon
tijs08
tango
Ding Chavez
Nook
M_Peror
TranceFool
MaGiK54
Dj Lex
Remy D
ODB
Flipper01
Kakao
total woot
Three 'O Three
ChooChoo
SnuggLe
Hitman
Odyne
Partyhardy!
Glaniskanis
Magic83
Veverka
Rise´79
Tealk
Freezel
Disney
-----
28

hummmm weer een reden om er naar toe te gaan, veel gezellige TA's---> gegarandeerd topfeest. alleen de volgende dag half 9 college verplicht. en de dag erna vrijdag dus naar HQ. en zaterdag met vrienden stappen. humm toch maar niet dan. of trancefool moet nog met goede argumenten komen om me over te halen :D
ChooChoo
hehe ik ook de volgende dag om kwart voor negen verplicht college. Ach ja dan maar niet slapen hè..:p
Wat een beetje redbull wel niet kan doen :D
Maar ik heb er echt zin in! eindelijk G&D!
total woot
Teal'k komt niet (althans dat zei ie vorige week).
En omdat die gast hier nooit meer te vinden is, zeg ik t maar ff :tongue2 :p

Grtz
WooT
Ding Chavez
Ik heb ook een presentatie om kwart voor elf, althans moet een presentatie becommentariëren. Dus dat wordt alvast wat standaard zinnen bedenken want echt opletten zal er niet bij zijn.
Maar uiteraard heb ik het er voor over :eyespop:
TranceFool
quote:
Originally posted by basvh
hummmm weer een reden om er naar toe te gaan, veel gezellige TA's---> gegarandeerd topfeest. alleen de volgende dag half 9 college verplicht. en de dag erna vrijdag dus naar HQ. en zaterdag met vrienden stappen. humm toch maar niet dan. of trancefool moet nog met goede argumenten komen om me over te halen :D

gast......ik probeer je al dagen over te halen :D
Als je dit feest laat schieten ga je 100% zeker spijt krijgen, want zeg nou zelf; Tiesto in Concert en Tiesto op Dance Valley waren jouw beste partymomenten van dit jaar, heb je zelf gezegd ;). Je gaf zelf al aan dat met al die TA´s supergezellig wordt. Jij, samen met Snitz, zijn 2 echte party-animals......dus als je dit laat schieten zal dit toch echt je status flink omlaag halen.
Dat verplichte college is gewoon te skippen door je ziek te melden, kan je mooi de hele dag slapen om zo weer fit savonds naar Amsterdam te gaan. Bovendien krijg je nog een biertje van me als je komt....voor de snelle beslisser :p

durf te wedden dat Snitz het hiermee eens is :D
Three 'O Three
quote:
Originally posted by TranceFool
gast......ik probeer je al dagen over te halen :D
Als je dit feest laat schieten ga je 100% zeker spijt krijgen, want zeg nou zelf; Tiesto in Concert en Tiesto op Dance Valley waren jouw beste partymomenten van dit jaar, heb je zelf gezegd ;). Je gaf zelf al aan dat met al die TA´s supergezellig wordt. Jij, samen met Snitz, zijn 2 echte party-animals......dus als je dit laat schieten zal dit toch echt je status flink omlaag halen.
Dat verplichte college is gewoon te skippen door je ziek te melden, kan je mooi de hele dag slapen om zo weer fit savonds naar Amsterdam te gaan. Bovendien krijg je nog een biertje van me als je komt....voor de snelle beslisser :p

durf te wedden dat Snitz het hiermee eens is :D

Well said :o

Dan koopt de rest van de TA's ook nog een biertje voor je! Dan heb je 2 gratis biertjes! :D
Magic83
laat ik nou vrijdag vrij hebben geregeld van stage :D
mgerrits
Ga ook maar weer een kleine wereldreis maken.

Bouma-Bros
FunkySimon
tijs08
tango
Ding Chavez
Nook
M_Peror
TranceFool
MaGiK54
Dj Lex
Remy D
ODB
Flipper01
Kakao
total woot
Three 'O Three
ChooChoo
SnuggLe
Hitman
Odyne
Partyhardy!
Glaniskanis
Magic83
Veverka
Rise´79
Tealk
Freezel
Disney
Menno
Sabina
mgerrits
------
32

Jenser

Cosmic
32? dat is meer dan menig ID-T feestje. Wel grappig.
TranceFool
quote:
Originally posted by Cosmic
32? dat is meer dan menig ID-T feestje. Wel grappig.

idd....
en dan durven Bas en Snitz dit feestje nog te skippen :rolleyes:

:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement