|
Invited 5 - Rotterdam: GABRIEL & DRESDEN! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Woei, was toch al van plan te gaan, maar dit vind ik beter dan een Montana of Lucien Foort. Even kijken waar de vvks in Rdam zitten :) |
Funky House bij de koopgoot :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Magic83
WWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAa daar meot ik heeeen!!!!!!!!!!11 :eyespop: :eyespop: :toocool: :happy2: :D :eek:
hhmm waar zit de concrete in den haag ?
geen zin om maar r'dan te gaan voor ticket...
29 aug. begint de vvk zoals op de officiele site staat vermeld. |
Whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, goed nieuws, het stond zo wie zo al vast dat ik hierheen zou gaan ongeacht de dj naast Tiesto, maar dit is meer dan ik op had durven hopen :D :D :D :D
Concrete zit in de Schoolstraat schuin tegenover Midtown. Tis een vaag kledingzaakie, waar je partykleding kan kopen.
Wellicht kan je morgen tijdens Invited kaarten kopen in Panama, mocht dat zo zijn, gaan we gelijk pinnen :D :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Funky House bij de koopgoot :) |
Waar zit de Funky House in de koopgoot, want kom heel toevallig vrijdag. Kan ik gelijk een kaartje halen. Is dat naast de media Markt die vage zaak of niet? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
In Panama kan iets van 900 man toch?
Hoeveel kaarten zullen ze in de verkoop doen voor invited 5? |
Volgens de internetsite van The Cruise Terminal (http://www.cruiseterminalrotterdam.nl/?useFlash=1) kan je er feesten/gelegenheden enz geven tussen de 50 en 2500 man, dus het zal wel tussen de 2000 a 2500 kaarten zijn, mag ik aannemen. |
|
|
| Remy D |
| Dit is echt briljant nieuws!!!!! :D Zo ook al gaan maar dit maakt het alleen nog maar beter. :D:crazy: :eyespop: |
|
|
| Jappio |
Waar zit de Funky House in de koopgoot, want kom heel toevallig vrijdag. Kan ik gelijk een kaartje halen. Is dat naast de media Markt die vage zaak of niet? |
mediamarkt zit toch niet bij de koopgoot? :conf:
w88 ik weet het al hij zit bij die albert heijn op dat plein met die gekke kleding :) |
|
|
| Six4Eight |
Er staat nu
"Invited by Tiësto goes Rotterdam
Latest news from the Invited crew is that they will do a one-timer in Rotterdam on September 26th. The Cruise Terminal, with an amazing view on the skyline of Rotterdam will be the place to see Tiësto perform for an intimate crowd. Guests will be the American duo Gabriel & Dresden (Andain & Motorcycle)."
Is het nou Donderdag of Vrijdag :conf: |
|
|
| Dj Lex |
| Hmmm heb liever donderdag, maar ok als het vrijdag wordt moeten we maar weer schikken he :) |
|
|
| Magic83 |
oke bedankt dan weet ik waar de concorde zit :D
funky house zit in r'dam tegenover de dumpstore in het straatje naast v&d...
party begitn wel vroeg trouwens om 21:00 weet iemand tot hoe lang ie duurt?
en hoeveel mensen er kunnen komen dan weet ik een beetje of ik optijd moet zijn met kaarten kopen... |
|
|
| TranceFool |
Als je vanaf de Lijnbaan komt loop je de koopgoot helemaal door, trap omhoog loop je tegen die grote V&D aan. Bij de V&D NIET rechtdoor richting Blaak, maar die zijstraat naar rechts moet je hebben. Hij zit tegenover de Dump2000 |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Six4Eight
Er staat nu
"Invited by Tiësto goes Rotterdam
Latest news from the Invited crew is that they will do a one-timer in Rotterdam on September 26th. The Cruise Terminal, with an amazing view on the skyline of Rotterdam will be the place to see Tiësto perform for an intimate crowd. Guests will be the American duo Gabriel & Dresden (Andain & Motorcycle)."
Is het nou Donderdag of Vrijdag :conf: |
Dit kreeg ik via de mailinglist van Invited:
| quote: |
......
Bij deze kondigen wij ook met trots aan dat de tweede editie van deze serie zal plaatsvinden in Cruise Terminal Rotterdam op donderdag 25 september. Met een uitzicht op de skyline van deze havenstad kun je zoals altijd dineren en genieten van een uniek optreden van Tiësto, dit keer vergezeld door Gabriel & Dresden (USA), onder andere bekend van hun productie ‘Andain & Motorcycle’.
......
|
ik denk toch eerlijk gezegd donderdag, aangezien de 4e ook op een donderdag is (?) |
|
|
| Magic83 |
donderdag en vrijdag is allebei een kut dag :p
maarjah dat moeten we er maar voor over hebben he :D |
|
|
|
|