return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 
Invited 5 - Rotterdam: GABRIEL & DRESDEN! (pg. 18)
View this Thread in Original format
Asperge
Zo ik ben jaloers! Ik wil eigenlijk ook wel! Maja ik zit nu in Zweden, ook niet verkeerd eigenlijk! T is echt leuk hier! Maja ga wel een andere keer naar een Invited als die nog gehouden gaan worden.
mr.marcello
quote:
Originally posted by M_Peror
Vertrek nu... heb er zin in... tot zo! :D

Ja, ik ga er zo ook maar vandoor!
Optimus
aah, kreeg om 20.30 nog een sms van totaal woot of ik nou eigenlijk ging, was toen aan het werk. Kreeg toen toch wel een beetje spijt dat ik niet ging, veel fijne mensjes van TA die ik lang niet heb gezien gaan wel, nu zie ik ze nog langer niet, spijt spijt:(
Jappio
quote:
Originally posted by Optimus
aah, kreeg om 20.30 nog een sms van totaal woot of ik nou eigenlijk ging, was toen aan het werk. Kreeg toen toch wel een beetje spijt dat ik niet ging, veel fijne mensjes van TA die ik lang niet heb gezien gaan wel, nu zie ik ze nog langer niet, spijt spijt:(

he rukker ik ben er ook niet bij hoor :( dus zijn we ff samen zielig en hebben we samen spijt :(
Optimus
dwerg, ik dacht dat jij er ook was:thepirate Zullen we saampjes zielig zijn dan ja, ik ga slapen en rukken, ik denk aan je Jappie!!:cool: :stongue:
Dj Lex
Wat een vette avond zeg! Gabriel (zwart kapsel?) was echt super, draaide twee fijne uurtjes. Dave Dresden vond ik iets minder, maar niettemin uitermate goed uiteraard :D Heeeel veeeeel onbekende platen gehoord met een paar platen die iedereen wel kent. Ik noem een: On a high, ATRC, Beautifull things en a thousand beuatiful things.
Daarna de man waar velen op gewacht hadden: Tiesto. Vond het een erg lekkere set met veel onbekende platen en vrijwel geen hitjes. Erg lekker om op te dansen :)

Super veel bekende Ta'ers gezien natuurlijk en een paar onbekende. Friso, FunkySimon en Rofl (post eens man!) waren de grote onbekende.
Leuk om iedereen weer ff gesproken te hebben. Het was gezellig!

Eindcijfer: 9.4964
Creamfields23
OK, wie is er nog meer bekeerd? Ik wil meer reports zien/lezen.:)
arj1o1
geen motorcycle - deep breath love
of
evanescene - hello (gabriel and dresden bootleg)
gehoord?
:D
Freezel
Ben net terug, ff een kort verslagje:

Invited was echt super! Voor het eerst een TA-meeting meegemaakt, hij was wat kleintjes volgens de experts, maar dat maakte niet uit :)

Was om 22:15 binnen en meteen Dave Gahan - I Need You (Gabriel & Dresden Unplugged Mix) als binnenkomer :) Erg lekker. Josh & Dave deden zelf ook actief mee om er een feestje van te maken en de gang zat er naar mijn mening al snel in.

Tiesto begon volgens mij rond 1:45 met een heerlijke progressive plaat daarna meteen over naar Carrera 2, echt vet om die weer eens te horen en meteen kwamen de glitters naar beneden zetten. Tiesto bouwde zoals gewoonlijk een lekker feestje en wisselde trance met progressive, techno en hardtrance georienteerde platen af. Geen bekende hitjes gehoord van Tiesto.

Gabriel & Dresden
Paul Oakenfold - Southern Sun (Gabriel & Dresden Remix)
Dave Gahan - I Need You (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
Duncan Sheik - On A High (Gabriel & Dresden Love From Humboldt Dub)
Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
Andain - Summer Calling (Was echt een megavette plaat, met alleen maar de beat en een vocal)
Lili Haydn - Anything (Gabriel & Dresden Remix)
Jewel - Serve The Ego (Gabriel & Dresden Club Mix)
Jewel - Intuition (Gabriel & Dresden Remix)
Annie Lennox - A Thousand Beautiful Things (Gabriel & Dresden Remix)
Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Remix)
Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden Remix)
en jawel: Motorcycle - Deep Breathe Love :eyespop: :eyespop: :eyespop:

DJ Tiesto
Three Drives - Carrera 2
DJ Remy - Bang
Ton TB - Electronic Malfunction
William Orbit - Barbers Adagio For Strings (DJ Tiesto Remix)
Literon/Speedy J - Collabs 200: Snacker
Mind Trap - Much Better Man
Radiohead - Street Spirit (DJ Tiesto Remix)
DJ Tiesto - Nyana (enorme dikke remix)
DJ Tiesto - Traffic
Skin - Faithfulness (DJ Tiesto Remix)
Marco V vs Jens - Relooped
Ron van den Beuken - Timeless
en nog een plaat die op Push - Strange World en let The Light Shine in leek, die was ook vet

meer weet ik niet ff te herrineren
arj1o1
lekkkkkkkkkkker!

Dj Lex
quote:
Originally posted by arj1o1
geen motorcycle - deep breath love
of
evanescene - hello (gabriel and dresden bootleg)
gehoord?
:D

Die tweede wel geloof ik als ik 3o3 en tijs08 moet geloven
Bouma-Bros
Dave Dresden was degene met donker kapsel, Josh Gabriel die kleine blonde. ;)

Vond het een erg geslaag avondje! G&D draaiden ook nog Deep Breath Love, de nieuwe Motorcycle; top! Daar waar Dave Dresden meer bekend werk draaide met melodietjes en vocaaltjes, draaide Josh Gabriel wat meer tech-house platen. Een goede afwisseling, set zat heel goed in elkaar. Alleen beetje jammer dat het geluid pas na een uur harder ging en er toen wat meer variatie in de lichten kwam. Het eerste uur was vooral gezellig ouwehoeren met iedereen met de muziek meer als achtergrond. :p

Van mij mogen ze daar vaker feestjes gaan organiseren, vind het een betere locatie dan Panama.

Grtz, Sido

PS Tiesto draaide als derde plaat (na Carrera 2) PQM - You Are Sleeping (Luke Chable Vs. PQM Mix) en als eerste plaat Dibaba - Hold You (Agoria Bear Remix).

-> 2 Tango: nice to meet! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement