|
Invited 5 - Rotterdam: GABRIEL & DRESDEN! (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| ambs |
Klinkt alsof het een mooi feestje was!! good to read everyone had a good time!!! :D
Ik had het ook super naar m'n zin gisteravond.... Alleen ergens anders :p
wooooeeeeeiiiiiiiiiiii |
|
|
| Kakao |
Gabriel en Dresden waren erg lekker bezig gisteravond, veel geile plaatjes alhoewel het mixen niet altijd ff strak was vond ik. Vooral tijdens As the Rush Comes vond ik best jammer. Leuk geprobeerd, but no cigar. Kon er wel om lachen :)
De Cruisterminal zelf vond ik een erg mooie lokatie. Alleen het geluid was zooooo erbarmelijk slecht. Die verotte bass irriteerde me mateloos, geen enkele plaat kwam er echte lekker door naar mijn mening. Leg ik wat dat betreft liever thuis een plaatje erop, klinkt toch een stuk beter. Verder was de prijs van het drinken wel oke, beetje vaag dat je 2,25 dokt voor een tapbiertje en 4,5 voor een smirnoff ice. Je ziet mij er nooit meer terug in de Cruiseterminal, geef mij dan maar Panama ; ook zeker geen topgeluid maar beter als dit.
Tiesto begon lekker ; de eerste 4/5 platen vond ik erg lekker. Daarna verviel hij in platte kut-trance, echt niet te pruimen. Zooooo slecht, vond het om te janken. Daarom zijn we ook maar om een uurtje of half 4 vertrokken ; we hadden niet het idee dat het veel beter ging worden en sommigen van ons hadden de ochtend erop belangerijke colleges e.d.
De set van Gabriel en Dresden was naar mijn mening dus goed, die van Tiesto niet. Komt het in het kort op neer. |
|
|
| M_Peror |
Zo... ik vond het dus "ech wel een goei feessie"! :D Mooie locatie, lekker ruim, mogen ze van mij vaker iets organiseren! Wat weinig toiletten voor al die mensen leek 't maar heb eigenlijk geen belachelijk lange rijen gezien dus misschien viel het wel mee. In de grote zaal was het alleen gruwelijk warm, was in een half uur compleet doorweekt en dat vind ik toch net ietsje minder relaxt feesten. Airco'tje d'rin zou toppie wezen! Het geluid vond ik wel ok, al had ik het idee dat-ie zo nu en dan op 't randje stond van wat de installatie aankon, vooral in de hoge tonen. (Hij blaast 'm op, hij blaast 'm op... nee toch niet! :p) Maar toch heeft 't wel iets om te staan springen met de Erasmusbrug op de achtergrond... :D
Gabriel & Dresden heb ik een aardig deel van gemist omdat we pas tegen 23.45u binnen waren maar wat ik nog gehoord heb was prima. Lekkere platenkeus al was 't mixen zo nu en dan wat minder, een paar mislukte experimentjes tussendoor, maar ach I couldn't care less op dat moment. En toen Tijs natuurlijk. In het begin vond ik 'm goed, maar vanaf juist een uur of half vier werd ie pas echt geweldig. Veel onbekende platen gehoord... maar dan wel van het type "die wil ik vaker horen!" Woei, een zwaar springnummer rond een uur of vier... ik wil een ID! :D En kippevel toen ie als toegift nog even Barber's Adagio for strings opzette... thank you mr. Tiesto! :D Toffe verrassing trouwens (voor mij dan): ik dacht dat ie maar tot vier uur zou draaien en uiteindelijk zette ie om iets voor vijf pas 't geluid uit. Was wel "kei-kapot"... maar dat was 't waard!
TA's, tof weer met jullie allemaal te hebben kunnen feesten! Jammer dat we op de meeting nog niet helemaal compleet waren maar toch mijn grootste meeting so far. Onno, prettig om te weten dat je geen steek veranderd bent aan 't andere eind van de wereld (fluorescerende stuiterbal dat je bent :D), Tijs08, 3o3, Lex, Flipper en Odyne, Total Woot, Snuggle + Anke en de rest (incl. degenen die ik nog niet kende zoals Funkysimon): it was fun... tot de volgende keer weer! |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Kakao
Tiesto begon lekker ; de eerste 4/5 platen vond ik erg lekker. Daarna verviel hij in platte kut-trance, echt niet te pruimen. Zooooo slecht, vond het om te janken. |
Pfew, ik dacht even de enige te zijn die dezelfde mening had. Tiësto zou op dit soort feestjes de sfeer van de oude solo's proberen te recreëren geloof ik, maar daar is hij dan jammerlijk in gefaald naar mijn mening. Ong 1,5 uur lang, 4/4 beat, deuntje eroverheen, breakje, climax, en weer naar de volgende. Platte kut-trance zou je het idd kunnen noemen :) Tegen 4en dan toch eindelijk afwisseling met een breakbeat plaat en jawel, ook Speedy J - Unknown (Montana Remix) kwam erin als eerste toegift. Ik denk de enige plaat waarop ik los kwam bij Tiësto.
Ik kwam helaas wat laat binnen met dank aan de NS, maar, gelukkig, wel gelijk met het volume open. Ik vond het met het geluid wel meevallen eerlijk gezegd, als je maar een beetje naar het midden stond. Tegen het einde van de avond begonnen de boxen het idd wel te begeven.
Gabriel & Dresden deden alles wat je van ze mocht verwachten. Veel eigen, heerlijke producties, goed mixwerk (af en toe wat foutjes ja of teveel gekut met acapella's/effects), en een goede afwisseling tussen Dave & Josh. Zoals een van de bouma broers al zei, Dave met het meer bekende vocale werk en Josh met diepere tech-house.
Jammer van de set van Tiësto, maar de goede set van G&D overheerst toch waardoor het geen weggegooid avondje geweest is :) |
|
|
| Ries'79 |
| quote: | Originally posted by Kakao De Cruisterminal zelf vond ik een erg mooie lokatie. Alleen het geluid was zooooo erbarmelijk slecht. Die verotte bass irriteerde me mateloos
|
Daar sluit ik mij volledig bij aan, dealniettemin vond ik het een top feest!!, leuke mensen, wat ouder publiek, alleen vond ik de sfeer met G&D wat tam en mat!
Omdat ik een hele tijd niet naar tiesto ben geweest moest ik wel weer wennen aan de handtekeningen, telefoonfoto's en "tiesto ik zou zo graag een plaatje willen" hype!!
Vooral het eind van het feest was super de een na laatste plaat, can't find a better man, heb ik op een hele oude live set staan van tiesto. Kippenvel dus, dan maar te zwijgen over william orbit zijn plaat!! |
|
|
| Magic83 |
het was cker vet.
op die bass na en dat nix te eten kon halen :@
En het heet was ;)
Maar verder was VETTT :D
btw was er een TA-er met een oranje broek/zwart shirt met oranje smiley erop?
Die gast ging echt heel de avond compleet uit ze bol :rolleyes: |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Magic83
btw was er een TA-er met een oranje broek/zwart shirt met oranje smiley erop?
Die gast ging echt heel de avond compleet uit ze bol :rolleyes: |
Dat was nou Onno aka PartyHardy, onze eigen TA stuiterbal :)
Helemaal vergeten te melden dat er gratis cola uitgedeelt werd, top Ook bleek het niet zo moeilijk om aan heel veel bonnen voor een gratis mixdrankje te komen voor sommige mensen :) Daardoor werd het wel weer moeilijk om de gekochte bonnen op te maken, maarja, dat kun je vantevoren ook niet weten.
| quote: | Originally posted by Ries'79
Vooral het eind van het feest was super de een na laatste plaat, can't find a better man, heb ik op een hele oude live set staan van tiesto. |
Mind Trap - Much Better Man :D Wereldplaat is dat. Hmm, wel jammer dat ik die dan gemist heb :/ |
|
|
| TranceFool |
Nou, ik vond het gisteren echt geweldig!!!! :D Niet alles van G&D mee kunnen pakken omdat ik pas tegen half 12 binnen was. Wat ik heb gehoord klonk wel zeeerrrrrr relaxed. Tiesto vond ik ook weer geweldig. Ben toch wel op veel momenten flink uit mn dak gegaan. Met als super hoogtepunt voor mij Mark Norman - Stream.......teeeering wat is dit een vet nummer zeg. Mn favo plaat van dit moment denkik....zoveel energie in die plaat :D. Die nieuwe Fictivision is trouwens ook erg vet!! En die plaat die Tijs noemde was ook gruwelijk (ben de titel vergeten :p).....en als ik zo bedenk kan ik nog veeeel meer vette momenten opnoemen (zoals ik ze beleefd heb dan :D)
Ik heb volgens mij ook een nieuwe L-Vee productie gehoord.......zou echt zweren dat het de nieuwe Green Martian is (??). Verder geen zin om verhaal op te hangen, teveel vette momenten.
het was weer gezellig :) |
|
|
| Flipper01 |
WOEIIII wat een lekker feestje was dat zeg!! :D
Ik kom net uit m'n bedje waar ik pas rond half 11 in lag, tja je moet er wat voor over hebben ;)
Ik ga later wel ff de reply's lezen en er nog een geven, nu eerst even wat eten naar binnen werken, want zo'n avond uit je dak gaan kost toch aardig wat energie :D |
|
|
| Ries'79 |
[QUOTE]Originally posted by Ding Chavez
Dat was nou Onno aka PartyHardy, onze eigen TA stuiterbal :)
Hij was een van de weinige die in mij buurt stond, die bij het begin wist dat t om Mind Trap - Much Better Man :D ging |
|
|
| SnuggLe |
Heel leuk feest! Had neit al te hoge verwachtingen, omdat ik niet echt meer in de trance zit, maar G&D wilde ik toch wel even zien.
De avond begon alleen niet zo goed, net voordat ik weg wilde gaan kreeg ik telefoon dat een oom van me was overleden. Hartstilstand, dood gevonden in zijn stoel :( Toch besloten om maar te gaan. Maar mocht ik neit helemaal mezelf zijn geweest dan kwam dat daardoor. De afleiding was wel lekker. Plus ik ben wat eerder weggegaan en zag mensen kijken van "Nu al???", dat was dus daarom. Mijn excuses......
Ik had met Total Woot afgesproken op R'dam CS, en daar dacht ik ook Nitro gezien. Rond 22 uur bij de ingang, waar ik al veel bekenden zag (sander + priscilla, Glanis, Onno etc). Gelukkig kon ik via de gastenlijst snel naar binnen en hoefde ik niet in de rij te staan. Gefouilleerd werd er totaal niet!
Even alles bekeken binnen, en mijn gratis bacardi gehaald. Kwam Sido al snel tegen (jammer dat ik je TE weinig heb gesproken eigenlijk!).
Toen kwam de halve bus van Godskitchen Global Gathering ook nog binnen, erg gezellig! Meteen even wat fototjes gemaakt, omdat ik fotograaf was van Partyflock die avond.
Ook heel apart dat ik een dame die 3 jaar geleden kaarten voor me gehaald had voro 1 van de eerste Tiesto Solo’s er nu ook weer was. Leuk om haar even te spreken!
In het begin waren Gabriel & Dresden even wat achtergrondmuziek, om even bij te praten met bekenden. Er waren ook zoveel TA’ers! Erg leuk! Ik verbaasde me overigens over de hoeveelheid zwarte doeken die er hingen, ik had meer ‘glaswerk’ verwacht.
Ding Chavez kwam ik rond 11 uur tegen, Tango was er ook nog (meestal blijft hij undercover) Anke kwam om half 12 binnen, dus dat was ook mooi! 12 uur was de meeting, die niet echt druk bezocht werd. Erg jammer… iedereen allemaal posten etcetera, maar bijna niemand van de onbekende gezichten kwam even hallo zeggen. Ik heb alleen Freezel, Funkysimon en ik dacht Hitman even gesproken van de TA-ers die ik niet kende. Waar was de rest???? Jammer dat niet iedereen gewoon even hallo komt zeggen, we bijten niet.
Na wat rondgezworven te hebben en de vele bekenden gedag te hebben gezegd (en op te foto te hebben gezet) lekker aan het feesten gegaan in de rechterhoek met de TA-clan. Altijd weer supergezellig, zoals altijd. Onno (Partyhardy) ging weer klere-hard de hele zaal door. En Andain – Beautifull Things kwam natuurlijk wel (he Lex??), ik had hem al heeeeeeeeeel vroeg gehoord, hahahahahahha!!
Het gratis cola uitdelen was trouwens ook wel makkelijk, erg lekker en heeft me wel wat geld gescheeld.
Gabriel & Dresden vond ik wel gaaf! Ze draaide veel platen met goede vocals (dat lijstje wat Freezel geeft zitten goede platen tussen ja!). Normaal houdt ik niet van die standaard trance vocals, maar deze waren ok. As the rush comes was natuurlijk heeeeeeeeeeeeeelemaal super, kippenvel moment. Het mooiste daarbij vond ik dat de dames die achter Onno en Glaniskanis stonden (..achter onze hele groep..) heel erg verbaasd aan het kijken waren van “ WTF, wat gaan die hard uit hun bol??” LOL, dat was echt mooi!
Na As the rush comes kakte G&D een beetje in, veel monotone bas zonder andere tonen. Het einde was wel weer vet.
Erg jammer dat de meeste mensen toch voor Tiesto kwamen :S Je kon het gewoon zien, toen hij kwam was er ineeens VEEEEEEEEEEEEEL meer sfeer en begon iedereen wel te bewegen. Jammer jammer jammer…. Wij hebben zelf de hele avond een feestje gebouwd. Sommige mensen komen voor de naam, jammer. G&D waren ZEKER niet minder dan Tiesto.
Tiesto kon mij sowieso niet echt veel boeien. De eerste paar platen waren oke, maar rond 3:15 zijn Anke en ik maar weggegaan (vanwege de reden aan het begin, en omdat Tiesto dus redelijk bagger was).
Al met al een geslaagde avond, alleen vond ik het jammer dat ik sommige mensen niet zo veel heb gesproken… Was leuk om iedereen weer te zien, want Godskitchen was mijn laatste feest daarvoor. Had echt TE lang niet meer gefeest!
Tamar, Jochem, Onno, Thijs, Wouter (die joint roken we nog wel!), 303 (Dave toch), Lex (+die vriend en vriendin van je, aardige lui!), M_peror, Mark, Joep, Glanis!, Remy (RUKKER! :p), Sander & Priscilla, Sido & Arlette, TranceFool, Hitman, Freezel, Sabina, Funkysimon, Magik54 … (en die mensen die ik vergeten ben hier) nog bedankt voor de gezellige avond! Jullie hebben weer laten zien dat TA-ers kunnen feesten!!
Greetz,
SnuggLe
ps. de foto’s zijn echt heeeeeeeeeeeel leuk geworden! Heb 1 superfoto van G&D, en 1 superfoto van de confetti met Tiesto! Ze staan binnenkort op partyflock…ik denk dinsdag. |
|
|
| Bouma-Bros |
Top verslag Bram!
Hier nog wat tracks die gedraaid zijn gister:
Gabriel & Dresden
PQM - Aneamea
Markus Schulz Presents Elevation - Clear Blue
Lily Haydn - Anything (Gabriel & Dresden Remix)
Attention Deficit - What?
Jewel - Intuition (Gabriel & Dresden Remix)
Paul Oakenfold - Southern Sun (Gabriel & Dresden Remix)
Duncan Sheik - On A High (Gabriel & Dresden Dub Remix)
Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
Andain - Summer Calling
Gabriel & Dresden - I Gotta Thank / Coldplay - Clocks
Dave Gahan - I Need You (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
Jewel - Serve The Ego (Gabriel & Dresden Club Mix)
Way Out West feat. Tricia Lee Kelshall - Mindcircus (Gabriel & Dresden Remix)
Annie Lennox - A Thousand Beautiful Things (Gabriel & Dresden Remix)
Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Mix)
Motorcycle - Deep Breath Love
Tiesto
01 Dibaba - Hold You (Agoria Bear Remix)
02 Three Drives On A Vinyl - Carrera 2
03 PQM - You Are Sleeping (Luke Chable vs. PQM Dub Mix)
04 ID :eyespop: :eyespop: :eyespop:
DJ Remy - Bang!
Skin - Faithfulness (DJ Tiesto Remix)
Mojado ft. Mr. Sam - Naranja (Dimitri Andreas Vision)
Marco V vs. Jens - Relooped
DJ Tiesto - Traffic
Mark Norman - Stream
Mark Norman - Rush
Shmuel & Choopie - Sunrising
Radiohead - Street Spirit (DJ Tiesto Remix)
Tilt vs. Paul Van Dyk - Rendezvous (Unknown Remix)
Mark Norman - Phantom
Literon/Speedy J - Collabs 200: Snacker
DJ Ton T.B. - Electronic Malfunction
Ron van der Beuken - Timeless
Benny Benassi - Love Is Gonna Save Us
Last Track: William Orbit - Barber's Adagio For Strings (DJ Tiesto Remix) |
|
|
|
|