return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 
Invited 5 - Rotterdam: GABRIEL & DRESDEN! (pg. 20)
View this Thread in Original format
Fkwebeman
Bah.. :(
klinkt allemaal erg gaaf.

Ik zat 'gewoon' bij Bert Visser..
overigens ook om te huilen zo geweldig, maar toch.

Bert Visser reportje anyone? :p
Partyhardy!
Woeiiii!!! :eyes: :crazy: :tongue3
wat een extreem TOP feest zeg! :cool:

Super lokatie, en waanzinnig vette muziek! :crazy:
Wat waren Gabriel & Dresden onwijs bruut zeg! geniaal! :) echt top! dat wordt zeker naar Impulz dus ;)

en Tiësto vond ik ook heerlijk! hij heeft voor mij echt weer bewezen de nummer 1 te zijn! :) gewoon perfecte platenkeuze en toch echt iets specialer dan Armin. Wat een gave set! vooral aan het begin een aantal lekkere rustige trance tunes en later lekker jumpen! :cool: Ik vond het ook super van hem dat hij Carerra 2 draaide, een van de betere platen van vorig jaar. Dat bewijst ook gewoon zijn perfecte smaak als je de juiste "oude" top platen af en toe nog eens draait! :)

Verder vond ik het publiek extreem mat! geen sprong kon er bij de meeste van af, als je gaat stappen ga je toch stappen om bezweet thuis te komen! :) althans zo zie ik het.

Wel erg genoten met al de ta-ers! erg gezellig! :) gewoon weer een top groep bij elkaar! gaaf! ook lache om funkysimon ontmoet te hebben en klote dat ik Freezel niet ontmoet heb, ik was weer eens te laat bij de meeting aanwezig :(

anywayz echt extreem VET! feest en zo mogen er nog wel meer van komen! :D :eyespop: :crazy:
Ries'79
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Verder vond ik het publiek extreem mat! geen sprong kon er bij de meeste van af, als je gaat stappen ga je toch stappen om bezweet thuis te komen! :) althans zo zie ik het.

Ik zelf kwam toch redelijk bezweet thuis, heb ook aardig staan te springen, ZWEET T EN JE WEET T!

Was zelf ook net te laat voor de meeting, jammer! Next time ben ik er zeker bij!! Misschien kunnen we een keer met een groepje TA ERS naar t paard!

to snuggle heel veel sterkte
Glaniskanis
Jaaa jongens
Was weer een geweldig feessie

Geluid was niet echt super idd zoals ik al met verscheidene TA's in de zaal over had gehad...
de bas was ronduit kut eigenlijk, maja waar wij met de TA's stonden was het toch nog wel echt goed te doen

Was weer springen geblazen en idd Onno merkte al goed op dat er weinig mensen echt stonden te springen
Het groepje TA's ging natuurlijk wel goed uit de bol

Tiesto draaide in het begin vond ik een beetje slapjes maar dat werd meer dan goed gemaakt iets later
Wat een geweldige platen en ook veel onbekend zo op het eerste gehoor

Ik zou echt janken als deze sets niet worden uitgezonden... dus ik kan waarschijnlijk gelijk de kleenex er wel bijpakken omdat dat toch niet gebeurd

Maarruh om lang verhaal kort te maken
Heerlijk feest dus... mede dankzij alle TA's... dat maakt het toch altijd weer speciaal vind ik
Allemaal een zelfde passie voor de muziek die je niet zo snel ziet bij de andere "standaard"-bezoekers
Top!!

Platen van de avond:
Evanescence - Hello (Gabriel & Dresden Remix) :crazy: [Dit was die ID Onno die je wilde weten... de plaat vlak voor Andain helemaal in het begin]
Shmuel & Choopie - Sunrising :crazy:

Greetz,
Glanis
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Gabriel & Dresden

PQM - Aneamea
Markus Schulz Presents Elevation - Clear Blue
Lily Haydn - Anything (Gabriel & Dresden Code 313 Dub) (de echte, voor de mp3 bezitters onder ons)
Attention Deficit - What?
Jewel - Intuition (Gabriel & Dresden Lo-Tek Analog Dub)
Paul Oakenfold - Southern Sun (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
Duncan Sheik - On A High (Gabriel & Dresden Love From Humboldt Dub)
Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Special Unplugged Mix)
Andain - Summer Calling
Gabriel & Dresden - I Gotta Thank / Coldplay - Clocks
Dave Gahan - I Need You (Gabriel & Dresden Unplugged Mix)
Jewel - Serve The Ego (Gabriel & Dresden Club Mix)
Way Out West feat. Tricia Lee Kelshall - Mindcircus (Gabriel & Dresden Club Mix)
Annie Lennox - A Thousand Beautiful Things (Gabriel & Dresden Techfunk Mix)
Motorcycle - As The Rush Comes (Sweeping Strings Mix)
Motorcycle - Deep Breath Love
Attention Deficit - Touched By Vast
Medicine 8 - Capital Rocka (Gabriel & Dresden Prescription Flow Mix)
Grayarea - One For The Road (Gabriel & Dresden Interstate 5 Mix)

Kon het niet laten ;)
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Kon het niet laten ;)

Vergeet dees dan niet uit mijn post lullo

Evanescence - Hello (Gabriel & Dresden Remix)
Original
quote:
Originally posted by Freezel
en nog een plaat die op Push - Strange World en let The Light Shine in leek, die was ook vet

Mike Koglin & Dewar - Pushed On mischien???

Kut dat ik er niet heen kon...:( volgende keer beter.:)
Muppet
Ik ben echt jaloers op jullie allemaal dat jullie er heen konden gaan, jammer genoeg kon ik nu. Baal echt als een stekker maar ben wel blij dat jullie allemaal een gaaf feest hebben gehad!!!!!!! Maar als ik het goed lees draaien gabriel en dresden dus apart, en niet samen a la cosmic gate/dumonde/blank&jones en bas&ram???

Greetz Muppet
Remy D
Topfeest met mooie locatie! Publiek was vaak saai alleen.

Mooiste moment was dat Tiesto Radiohead - Street spirit draaide. Wat een energie en wat een sfeer bij dat nummer. Voor mij een onbeschrijvelijk moment!! :crazy: :crazy: :eyespop: :eyes: :D :D
Black|wizarD
why o why?????

MichaelBoogerd!
my dutch isn't perfect, but there was also a mention of a breakbeat track on page 16 i think... in a post on about Snacker from Speedy J...

that breakbeat track is definately gonna be 'Zero - Emit' ---> TIESTO CANING IT!!!!!
TranceFool
quote:
Originally posted by FunkySimon
hoe heet die plaat die tiesto rond 4:15 draaide?
diepe bass met stevige snelle strings eronder.

stevige snelle strings......bedoel je niet Ron van den Beuken - Timeless?
al denkik dat je die track toch wel kent, gokje :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 
Privacy Statement