return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 
Invited 5 - Rotterdam: GABRIEL & DRESDEN! (pg. 16)
View this Thread in Original format
Partyhardy!
I'm on a high!! :crazy: ik heb er zin in!!! nog 1 nachtje slapen! :D
Ding Chavez
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik ga met de trein rond 9 uur denk ik een keer die kant op vanuit Den Haag. Ben ik rond half 10 op station R'dam CS.

Wij kunnen pas om 19:30 ofzo de trein hebben dus ik ben ook rond half 10 op rotterdam cs. Ik bel je morgenavond vanuit de trein dan wel ff, zie ik je op het station.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Wij kunnen pas om 19:30 ofzo de trein hebben dus ik ben ook rond half 10 op rotterdam cs. Ik bel je morgenavond vanuit de trein dan wel ff, zie ik je op het station.

Oke, is goed.

Ik zit wel met een probleem:
Anke gaat dus ook mee, en die heeft gvd om 21:45 een kamerzoekgesprek ergens in het centrum van Den Haag. NIET handig, omdat we dan dus nooit voor 11 uur binnen kunnen zijn in Rotterdam. Niet fijn, want ik moet pictures maken.
Maar, omdat ik op de gastenlijst sta als "Bram +1", kan Anke niet zomaar even wat later komen. Iedereen kan wel zeggen dat ze die "+ 1"zijn. Dus nu heb ik een vraag, zou iemand met mij (liefst Den Haag Ta's) op de gastenlijst mee naar binnen willen, en zou ik dan diegenes kaartje mogen hebben (om dus aan Anke te geven)??
Zo ja, zet hier aub even een bericht neer......!

Beetje moeilijk allemaal, maar oke. Wil niet superlaat komen. Dit weekend ook al Digweed gemist door Anke :(

Greetz,
SnuggLe
Optimus
komt zij ook in DH wonen?:)
Partyhardy!
quote:

Ik zit wel met een probleem:
Anke gaat dus ook mee, en die heeft gvd om 21:45 een kamerzoekgesprek ergens in het centrum van Den Haag. NIET handig, omdat we dan dus nooit voor 11 uur binnen kunnen zijn in Rotterdam.

Dit weekend ook al Digweed gemist door Anke :(

ik zou het uitmaken Bram!!! ;) :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by Partyhardy!
ik zou het uitmaken Bram!!! ;) :p

quote:
Originally posted by Optimus
komt zij ook in DH wonen?:)

Ha-ha :D Nee, ik maak het niet uit, want dan gaat Tim er meteen achter aan ;)

Ja, ze komt ook in Den Haag wonen, per november ofzo.

maareh..niemand die me kan helpen?
New Wave
quote:
Ha-ha :D Nee, ik maak het niet uit, want dan gaat Tim er meteen achter aan ;)

:D Ik hou jullie in de gate heur :p
tango
quote:
Maar, omdat ik op de gastenlijst sta als "Bram +1"

Ik zorg er gewoon voor dat ik om 22.00 uur vooraan sta samen met 2 vrienden die nog geen kaartje hebben. Toevallig heet een van hun dan ook Bram ;) :disbelief :p

grtz,
TNG
Ding Chavez
quote:
maareh..niemand die me kan helpen?

Als we wat meer tijd hadden had ik best wel ff naar Den Haag centraal willen komen, maar ik kan echt niet eerder weg.
Three 'O Three
quote:
Originally posted by Flipper01

Ziet er erg mooi uit :D :D

Wil je een virtuele rondleiding door de cruise terminal, klik dan HIER

MEETING:
0:00 uur bovenaan de grote trap links (tussen de trap en de lift).

[Grote Foto]

Kijk! Dit zijn nuttige posts! Bedankt :)

SnuggLe
quote:
Originally posted by tango
Ik zorg er gewoon voor dat ik om 22.00 uur vooraan sta samen met 2 vrienden die nog geen kaartje hebben. Toevallig heet een van hun dan ook Bram ;) :disbelief :p

grtz,
TNG

Leuk Joep, dan kom ik je halen , desnoods in Spanje ;)

Niet doen dus :p
SnuggLe
Oke, update: we staan nu beide apart op de guestlist. Dus ben ik er gewoon vroeg..... en komt Anke wat later. So be it... Jammer maar helaas, ik wil er gaarne vroeg zijn.

Mark, we bellen!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement